2 min. doba čtení

Rohlik přitahuje investory. Jak využije další miliony?

V současné době se na trhu s online potravinami objevuje několik jmen. Český e-supermarket Rohlík je však magnetem pro investory a jeho růst postupuje opravdu silným tempem. Společnost Rohlik získala miliony eur od belgického investičního fondu Sofina a několika stávajících investorů. Supermarket tyto peníze investuje do technologických inovací a další expanze.

Rohlik přitahuje investory. Jak využije další miliony?

Společnost Rohlik již získala od investorů více než půl miliardy eur

Nedávno jsme vás informovali o německé verzi Knuspr.de a jejím úspěšném prosazení na německém trhu. Zdá se, že společnost se těší z další dobré zprávy. Online supermarket zaujal investory natolik, že se rozhodli podpořit jeho růst vysokou finanční injekcí ve výši 220 milionů eur.

Společnost Rohlik využije nový kapitál na automatizaci svých distribučních center a na nákup elektropříslušenství z Číny. Nové kapitálové kolo vedla společnost Sofina, která investuje také do hráčů v oblasti q-commerce, jako jsou Gorillas a Veepee. Další finanční prostředky poskytli stávající investoři Index Ventures a zakladatel Tomáš Čupr. Celkem již český online supermarket získal více než půl miliardy eur.

Evropské metropole jako cesta k zákazníkům

Ambiciózní maloobchodní prodejce chce dále expandovat na stávajících trzích. Dnes tento online supermarket působí pod různými názvy ve velkých evropských městech, například v Praze (rohlik.cz), Budapešti (kifli.hu), Vídni (gurkerl.at), Mnichově a Frankfurtu (knuspr.de). Služba bude brzy spuštěna také v Hamburku a (jako Sezamo) v Bukurešti, Madridu a Miláně. Společnost již obsluhuje milion stálých zákazníků.

Obchodní model skupiny Rohlik je někde uprostřed mezi rychlým doručováním a tradičním online supermarketem. Internetový obchod nabízí zákazníkům kompletní sortiment přibližně 17 000 výrobků: známé značky, privátní značky a čerstvé produkty nakupované od místních zemědělců. Silnou stránkou supermarketu je rychlost dodání. Objednávku potravin dokáže doručit už za dvě hodiny.

V loňském roce dosáhl Rohlik obratu 490 milionů eur, což představuje nárůst o 53 %. Průměrná částka na jeden nákup činila 85 eur.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Meta AI se rozšiřuje do Evropy
3 min. doba čtení

Meta AI se rozšiřuje do Evropy

Technologický gigant Meta tento týden oznámil, že jeho konverzační nástroj umělé inteligence Meta AI bude nasazen ve 41 evropských zemích včetně členských států Evropské unie a v 21 zámořských územích. To představuje dosud největší globální expanzi.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?
4 min. doba čtení

Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?

Príjmy ze streamovacích služeb poprvé v historii překonaly tradiční televizi. Podle eMarketer Digital Video Forecast 2025 bude do roku 2028 podíl lineární TV na trhu předplatného v USA tvořit už jen třetinu. Spotřebitelé stále více preferují flexibilní služby dostupné kdykoliv a kdekoliv. Jak se tím může inspirovat e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?
3 min. doba čtení

Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?

Nakupování módy v e-commerce se vyvíjí různými směry, což odhalují i údaje z platformy ECDB. Zatímco američtí spotřebitelé bez váhání přidávají položky do svých digitálních košíků, němečtí a britští kupující jsou při výběru opatrnější. Přesto všechny regiony dosahují podobné míry konverze, což poukazuje na rozdílné nákupní návyky v globálním měřítku.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+