3 min. doba čtení

Rohlik Group válcuje trh s rozvozem jídla. Její německý Knuspr roste každý měsíc o 30 %

Společnost Knuspr má za sebou první rok své činnosti. Výsledek? Velmi pozitivní. Start-up roste téměř o 30 % měsíčně a za prvních devět měsíců již doručil více než 320 000 objednávek.

Rohlik Group válcuje trh s rozvozem jídla. Její německý Knuspr roste každý měsíc o 30 %

Více než 320 000 objednávek za 9 měsíců

S 323 000 objednávkami, 70 000 zákazníky a čistým obratem 23 milionů eur má společnost Knuspr za sebou první rok podnikání. Mladý start-up byl spuštěn před devíti měsíci v srpnu 2021 v Mnichově a zaznamenal rychlý růst. Od února 2022 dodává také do regionu Rýn-Mohan. Hlavním faktorem je doporučení spokojených zákazníků. Více než 50 % nových zákazníků se o službě dozvědělo od stávajících kupujících. Společnost denně doručí až 4 000 objednávek a tento trend má stoupající tendenci.

Průměrná hodnota objednávky u společnosti Knuspr je 80 EUR. Jak vysvětluje obchodní ředitel Jan Gerlach, tato relativně vysoká hodnota je dána rozsáhlým sortimentem: “Díky širokému sortimentu se zaměřením na regionální čerstvé produkty, ale také na vlastní značky za nízké ceny a nekomplikovanému doručení do tří hodin nabízíme našim zákazníkům ideální řešení pro kompletní týdenní nákup. Žádný jiný hráč v potravinářském sektoru nemůže nabídnout podobný poměr kvality a sortimentu.”

Zemětřesení na německém trhu s potravinami

Erich Comor, generální ředitel společnosti Knuspr, má kladnou bilanci a sleduje ambiciózní cíle: “První údaje to jasně dokazují. Se společností Knuspr rozvíjíme německý trh s potravinami. Jsme jediným poskytovatelem, který zavedl cílený a zároveň trvale ziskový obchodní model. Naší rozhodující výhodou je, že e-potraviny pro nás nepředstavují ani mezeru, ani nové území. Náš prodejní model jsme již velmi úspěšně zavedli na jiných trzích. Se společností Rohlik jsme se stali lídry na českém a maďarském trhu.”

Knuspr plánuje expanzi do dalších měst

V září by měl být otevřen Hamburk, na přelomu roku Essen a v roce 2023 Kolín nad Rýnem a další města. Aby mohla mateřská společnost Rohlik Group ve střednědobém horizontu zaujmout vedoucí postavení na trhu, investuje značné prostředky do technického rozvoje svých distribučních center a jen v roce 2022 vynaloží 45 milionů eur na automatizaci distribučních center v Mnichově, Hamburku a Praze.

Německý online supermarket Knuspr vám do tří hodin doručí čerstvé a kvalitní potraviny přímo domů.

Kompletní sortiment se zaměřuje na čerstvé produkty, jako je ovoce a zelenina, maso a ryby, mléčné výrobky a pečivo. Rozdíl spočívá mimo jiné v zásobování a logistice: Knuspr odebírá více než dvě třetiny svého kompletního sortimentu přímo od výrobců a zemědělců, nikoli od velkoobchodníků.

Knuspr je součástí skupiny Rohlik Group, kterou v roce 2014 založil Tomáš Čupr v České republice. Společnost působí v České republice (Rohlik.cz), Maďarsku (Kifli.hu), Rakousku (Gurkerl.at) a Německu (Knuspr.de) a v roce 2022 plánuje zahájit činnost v Rumunsku, Itálii a Španělsku pod značkou Sezamo. Obrat skupiny Rohlik se v roce 2021 zvýší o 53 % na 490 milionů EUR.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává
3 min. doba čtení

Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává

Pokud jste ještě nezačali využívat video na LinkedInu, pravděpodobně je ten správný čas. Sledovanost videí na platformě loni meziročně vzrostla o 36 %. Navíc video příspěvky generují 1,4× vyšší zapojení ve srovnání s jinými formáty. Chopte se příležitosti a využijte nové informace přímo od LinkedInu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč
4 min. doba čtení

Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč

Mobily pohlcují polovinu veškeré digitální pozornosti a náklady na získání zákazníka rostou rychleji než rozpočty. Pokud se o mobilní strategii stará každý tým po svém a nikdo ji pevně neřídí, výsledkem jsou nekoordinované kampaně, nejednotný zážitek a promarněné příležitosti. Ve hře není jen engagement, ale i schopnost značky udržet si místo na trhu. Jak tedy […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí
5 min. doba čtení

U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí

V roce 2025 utratí značky v segmentu zdraví, farmacie a zdravotnictví v USA za reklamu více než 31 miliard dolarů – což je více než v odvětvích jako telekomunikace, cestování či technologie. I když značky investují miliardy, jen malá část spotřebitelů důvěřuje zdravotnické reklamě více než jiné.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+