Remarketing nebo retargeting je nástroj, jak opět oslovit uživatele, kteří už navštívili e-shop, ale opustili ho bez konverze. Jsou velmi důležité a také účinné. Po opuštění e-shopu zákazníkem se jim v rámci reklamní sítě zobrazuje reklama s produktem, o který měl daný zákazník zájem. Pomocí vysoké relevance reklamy je možno s vysokou přesností zacílit na to správné publikum a dosáhnout tak co nejvyššího zisku, protože je potenciálnímu zákazníkovi stále na očích.
Co je hoax?
V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]