2 min. doba čtení

Rekordní tržby za jeden den. Jak připravují úspěšnou Black Friday kampaň v Eyerimu? (Daniel Szlivka, Eyerim)

Black Friday je za dveřmi a v očekávání jsou nejen spotřebitelé, ale také větší či menší e-commerce byznysy, které si slibují velké tržby. A není to jen o tom nastavit slevu a čekat Plánování komplexní strategie probíhá měsíce před vypuknutím. během Black Friday vydělat, jaké všechny marketingové kanály používají a zda je potřebná rozdílná strategie na různé trhy nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Daniel Szlivka, Campaigns a Partners Team Leader v Eyerimu.

Adriana Hurbych Adriana Hurbych
👩‍🍼 | (ex)CMO @ Footshop & Queens, (ex)CMO @ EYERIM
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:00 Dají se během Black Friday v Eyerimu vygenerovat několikatýdenní tržby?
  • 04:48 Kdy se tak velká akce začíná plánovat a jak probíhá?
  • 11:33 Dá se brát Rumunsko jako testovací země, protože tam je Black Friday dříve?
  • 12:56 Jak jsou rozděleny tržby do dnů během celého období slev?
  • 15:18 Co je hlavním cílem Eyerim během Black Friday?
  • 18:03 Které komunikační kanály jim nejlépe fungují?
  • 21:57 Kolik mailů posílají během tohoto nákupního svátku?
  • 28:27 Doporučené aktivity pro úspěšný Black Friday?
  • 32:26 Největší fail, ze kterého se dokázali ve společnosti poučit?
  • 38:44 Jakou roli sehrají během Black Friday kamenné prodejny?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Adriana Hurbych
👩‍🍼 | (ex)CMO @ Footshop & Queens, (ex)CMO @ EYERIM
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Inovace e-shopu ve znamení svobody v zaměstnání (Martin Zahuranec, Eyerim)
1 min. doba čtení

Inovace e-shopu ve znamení svobody v zaměstnání (Martin Zahuranec, Eyerim)

Problém s motivací zaměstnanců je dobře známý. I přes veškeré úsilí vedení nemusí podřízení vnímat věci stejně. Pokud však zvládnete náborový proces správně, máte větší šanci na vzájemnou spokojenost. Zda lze motivované lidi odfiltrovat už při pohovoru, jak řeší nejen kompatibilitu, ale i reálné výsledky, a co skutečně pohání lidi v práci, nám prozradil Martin […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+