2 min. doba čtení

Reklama prichádza aj na Threads

Meta, mateřská společnost Instagramu, oznámila spuštění reklam na své rostoucí sociální síti Threads. Jelikož platforma dosáhla působivého milníku 300 milionů aktivních uživatelů měsíčně, e-commerce značky mohou využít významnou příležitost oslovit nové publikum.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Reklama prichádza aj na Threads
Zdroj: Depositphotos

Je pozoruhodné, že až tři čtvrtiny uživatelů Threads sledují alespoň jednu značku. To naznačuje velký potenciál pro firemní účty. Meta zavádí reklamy postupně a začíná s testováním obrazových reklam u vybrané skupiny inzerentů.

Pro marketéry je důležité vědět, že přesun stávajících kampaní na Threads bude jednoduchý – stačí zaškrtnout políčko v Ads Manageru. Není potřeba investovat do nových zdrojů ani vytvářet nový reklamní obsah.

Meta se také výrazně zaměřila na bezpečnost značek. Zavedla své osvědčené bezpečnostní opatření, mezi které patří i filtr obsahu (inventory filter). Ten inzerentům umožňuje nastavit typ organického obsahu, vedle kterého se jejich reklamy mohou zobrazovat.

reklama Threads

Zdroj: Facebook.com/business

Systém bude podporovat více než třicet jazyků. Uživatelé si budou moci přizpůsobit své reklamní preference – reklamy budou moci hlásit, skrývat nebo přeskočit.

V následujících měsících plánuje Meta zavést další vylepšení, například nástroje na ověřování třetími stranami.

Reklama na Threads nabízí e-commerce firmám slibnou příležitost oslovit širší publikum na platformě, která přirozeně spojuje spotřebitele se značkami.

Sdílet článek
Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Růst Pinterestu potvrzuje jeho marketingový potenciál
3 min. doba čtení

Růst Pinterestu potvrzuje jeho marketingový potenciál

Pinterest uzavřel rok 2024 s rostoucími tržbami, rostoucím počtem aktivních uživatelů a lepším hodnocením reklamy. Platforma se stále více dostává do povědomí jako prostor pro objevování a nakupování produktů a potvrzuje svůj význam v digitálním marketingu i e-commerce. Co stojí za jejím úspěchem a jaké příležitosti přináší značkám a inzerentům?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Video na LinkedIn získává více prostoru. Jak toho využít?
4 min. doba čtení

Video na LinkedIn získává více prostoru. Jak toho využít?

Video obsah poutá pozornost – vidíme to v podstatě na všech platformách. Na Instagramu dominují Reels, Facebook je plný videí, dokonce YouTube, který je založen na videích, má své Shorts. A nakonec se s nimi setkáváme i v e-shopech při prezentaci produktů. Také byznysová síť LinkedIn informovala, že meziročně sledovanost videí vzrostla o 36 %, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+