2 min. doba čtení

Reklama prichádza aj na Threads

Meta, mateřská společnost Instagramu, oznámila spuštění reklam na své rostoucí sociální síti Threads. Jelikož platforma dosáhla působivého milníku 300 milionů aktivních uživatelů měsíčně, e-commerce značky mohou využít významnou příležitost oslovit nové publikum.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Reklama prichádza aj na Threads
Zdroj: Depositphotos

Je pozoruhodné, že až tři čtvrtiny uživatelů Threads sledují alespoň jednu značku. To naznačuje velký potenciál pro firemní účty. Meta zavádí reklamy postupně a začíná s testováním obrazových reklam u vybrané skupiny inzerentů.

Pro marketéry je důležité vědět, že přesun stávajících kampaní na Threads bude jednoduchý – stačí zaškrtnout políčko v Ads Manageru. Není potřeba investovat do nových zdrojů ani vytvářet nový reklamní obsah.

Meta se také výrazně zaměřila na bezpečnost značek. Zavedla své osvědčené bezpečnostní opatření, mezi které patří i filtr obsahu (inventory filter). Ten inzerentům umožňuje nastavit typ organického obsahu, vedle kterého se jejich reklamy mohou zobrazovat.

reklama Threads

Zdroj: Facebook.com/business

Systém bude podporovat více než třicet jazyků. Uživatelé si budou moci přizpůsobit své reklamní preference – reklamy budou moci hlásit, skrývat nebo přeskočit.

V následujících měsících plánuje Meta zavést další vylepšení, například nástroje na ověřování třetími stranami.

Reklama na Threads nabízí e-commerce firmám slibnou příležitost oslovit širší publikum na platformě, která přirozeně spojuje spotřebitele se značkami.

Sdílet článek
Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+