2 min. doba čtení

Reklama při kontroverzním obsahu je stále větší hrozbou

Nové jevy přinášejí nové výzvy. Nedávná zjištění zdůrazňují důležitost pečlivého výběru umístění reklamy, zejména uprostřed politicky zatíženého a kontroverzního obsahu.

Reklama při kontroverzním obsahu je stále větší hrozbou
Zdroj: Depositphotos

V Británii vzrostl počet nenávistných projevů před volbami o 55 %. A asi nikdo nechce, aby jeho reklama v takovém kontextu „zazářila“. Zpráva DoubleVerify doporučuje jako jednu z možností blokování klíčových slov:

„Seznamy klíčových slov umožňují řešit aktuální zprávy a velmi specifický obsah a témata, kterým se chcete vyhnout a které by jinak nebyly zachyceny v rámci kategorií obsahu. Obsah můžete blokovat pomocí adresy URL, která obsahuje určitá klíčová slova nebo fráze, například prezidentská debata.“

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Dopad takového obsahu má skutečný vliv na chování spotřebitelů. Podle společnosti DoubleVerify až 67 % spotřebitelů uvedlo, že by pravděpodobně přestali používat značku nebo produkt propagovaný v blízkosti nenávistných komentářů. Pro značky to znamená vyvinout úsilí, aby se jejich reklamy nezobrazovaly vedle škodlivého obsahu.

Problém vnímají i samotní marketéři. 61 % z nich vyjádřilo obavy, že jejich reklama bude umístěna vedle nevhodného obsahu.

Kontext reklam má zásadní význam pro udržení dobrého jména značky. Pro marketéry je úkol jasný: důraz na ostražitost a strategické umístění reklamy.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SEO se změnilo. Jste připraveni?
3 min. doba čtení

SEO se změnilo. Jste připraveni?

Vaši konkurenti už bodují na ChatGPT, Redditu a v AI vyhledávačích, zatímco vy stále budujete zpětné odkazy a optimalizujete pro Google. Mladší uživatelé dnes začínají hledat informace na sociálních sítích, nikoliv v tradičních vyhledávačích. Pokud vaše SEO strategie nefunguje i mimo Google, uniká vám zásadní změna v tom, jak lidé skutečně vyhledávají informace.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Spamové filtry neodpouští. Až 95 % odesílatelů e-mailů končí jako spam
4 min. doba čtení

Spamové filtry neodpouští. Až 95 % odesílatelů e-mailů končí jako spam

E-mailová kampaň může být perfektní, a přesto skončí ve spamu. Až 95 % odesílatelů e-mailů je podle statistik společnosti Mailkit technicky vnímáno jako spammeři. Proč? Protože jim chybí reputace, technické nastavení a relevantní databáze. I legitimní firmy tak často končí ve spamu. Důvodem může být špatná reputace odesílatele, přeplněná databáze nebo chybějící technické nastavení. Tuto […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge