
V Británii vzrostl počet nenávistných projevů před volbami o 55 %. A asi nikdo nechce, aby jeho reklama v takovém kontextu “zazářila”. Zpráva DoubleVerify doporučuje jako jednu z možností blokování klíčových slov:
“Seznamy klíčových slov umožňují řešit aktuální zprávy a velmi specifický obsah a témata, kterým se chcete vyhnout a které by jinak nebyly zachyceny v rámci kategorií obsahu. Obsah můžete blokovat pomocí adresy URL, která obsahuje určitá klíčová slova nebo fráze, například prezidentská debata.”
Dopad takového obsahu má skutečný vliv na chování spotřebitelů. Podle společnosti DoubleVerify až 67 % spotřebitelů uvedlo, že by pravděpodobně přestali používat značku nebo produkt propagovaný v blízkosti nenávistných komentářů. Pro značky to znamená vyvinout úsilí, aby se jejich reklamy nezobrazovaly vedle škodlivého obsahu.
Problém vnímají i samotní marketéři. 61 % z nich vyjádřilo obavy, že jejich reklama bude umístěna vedle nevhodného obsahu.
Kontext reklam má zásadní význam pro udržení dobrého jména značky. Pro marketéry je úkol jasný: důraz na ostražitost a strategické umístění reklamy.