2 min. doba čtení

Reklama při kontroverzním obsahu je stále větší hrozbou

Nové jevy přinášejí nové výzvy. Nedávná zjištění zdůrazňují důležitost pečlivého výběru umístění reklamy, zejména uprostřed politicky zatíženého a kontroverzního obsahu.

Reklama při kontroverzním obsahu je stále větší hrozbou
Zdroj: Depositphotos

V Británii vzrostl počet nenávistných projevů před volbami o 55 %. A asi nikdo nechce, aby jeho reklama v takovém kontextu “zazářila”. Zpráva DoubleVerify doporučuje jako jednu z možností blokování klíčových slov:

“Seznamy klíčových slov umožňují řešit aktuální zprávy a velmi specifický obsah a témata, kterým se chcete vyhnout a které by jinak nebyly zachyceny v rámci kategorií obsahu. Obsah můžete blokovat pomocí adresy URL, která obsahuje určitá klíčová slova nebo fráze, například prezidentská debata.”

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Dopad takového obsahu má skutečný vliv na chování spotřebitelů. Podle společnosti DoubleVerify až 67 % spotřebitelů uvedlo, že by pravděpodobně přestali používat značku nebo produkt propagovaný v blízkosti nenávistných komentářů. Pro značky to znamená vyvinout úsilí, aby se jejich reklamy nezobrazovaly vedle škodlivého obsahu.

Problém vnímají i samotní marketéři. 61 % z nich vyjádřilo obavy, že jejich reklama bude umístěna vedle nevhodného obsahu.

Kontext reklam má zásadní význam pro udržení dobrého jména značky. Pro marketéry je úkol jasný: důraz na ostražitost a strategické umístění reklamy.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků
4 min. doba čtení

Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků

Kupující dnes mění značky častěji než kdykoli dřív. Věrnost zákazníků se rozpadá a tradiční taktiky – jako cenové akce či slevové kódy – přestávají fungovat. Nové zjištění průzkumu EMARKETER a Bloomreach ukazují, že pokud chtějí značky získat a udržet si věrné zákazníky, musí se zaměřit na to podstatné: budovat důvěru, pracovat s emocemi a dodat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+