2 min. doba čtení

Refurbed dosáhol obrat 1 miliardu eur

Rakouské tržiště s repasovanou elektronikou Refurbed dosáhlo finančního milníku s obratem 1 miliardy eur. Společnost v současné době působí na osmi trzích.

Refurbed dosáhol obrat 1 miliardu eur
Zdroj: Refurbed

Společnost Refurbed byla založena v Rakousku v roce 2017. Jedná se o online tržiště s repasovanou elektronikou a tvrdí, že je jedním z nejrychleji rostoucích tržišť svého druhu v Evropě. V roce 2021 společnost získala 45 milionů eur na expanzi na nové trhy. V současné době prodává více než 18 000 produktů na osmi trzích: v Nizozemsku, Francii, Irsku, Rakousku, Německu, Švédsku, Itálii a Dánsku.

Obrat 100 milionů eur v roce 2020

Jen před třemi lety dosáhla společnost obratu 100 milionů eur. “V posledních letech se velmi rychle rozvíjela,” řekl spoluzakladatel Peter Windischhofer. “Je to silný signál z trhu, že udržitelnost a oběhové hospodářství jsou na vzestupu. Lidé si více uvědomují, že existují způsoby, jak snížit množství elektronického odpadu a vypouštět méně CO2.”

Rakouské ocenění

Minulý týden získala společnost také rakouskou cenu EY Scale-up Award s titulem “Scale-up roku”. “Jsme hrdí na to, že pozitivní vývoj kolem společnosti Refurbed je viditelný. Pomáhá nám to naplňovat naše poslání, kterým je udržitelnější spotřeba a poskytování lepších alternativ k novým a použitým výrobkům. Nakonec by se oběhové hospodářství a renovace měly stát normou. Jsme hrdí na to, jak se věci vyvíjejí, ale uvědomujeme si, že je před námi ještě dlouhá cesta.”

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Trendy a strategie pro vánoční sezónu 2024
3 min. doba čtení

Trendy a strategie pro vánoční sezónu 2024

Nedávná studie společnosti Acceleration Partners ukazuje, že prodejci a marketéři by si měli uvědomit několik významných změn v nákupním prostředí. Pochopení těchto změn a zavedení cílených vánočních nákupních trendů a strategií pro rok 2024 bude klíčové pro firmy, které chtějí maximalizovat svůj výkon v tomto kritickém období prodeje.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+