
Po analýze tisíců příspěvků na Facebooku, Instagramu a TikToku se ukázalo, že klíčem k úspěchu mohou být Reels. Právě krátká videa Reels na Instagramu v současné době dominují výkonu videí a zaznamenávají výrazný nárůst počtu zhlédnutí ve srovnání s ostatními formáty obsahu.
Společnost Emplifi analyzovala profily sesterských značek na Instagramu a TikToku. Ukázalo se, že nejlepších výsledků dosahují delší klipy Reels. Například klipy o délce 30 až 90 sekund dosáhly mediánu 7 830 zhlédnutí, což je výrazně více než krátké klipy do 30 sekund. Zajímavé je, že Reels také překonaly TikTok na Instagramu v počtu zhlédnutí.
Facebook ukázal, že Reels výrazně překonaly běžný video obsah – dosáhly více než trojnásobného průměrného počtu zhlédnutí ve srovnání s jiným video obsahem na platformě. To podtrhuje význam klipů Reels ve světě Meta a jejich potenciál zvýšit dosah a zapojení.
“Když se podíváme konkrétně na obsah Instagramu, značky stále používají Stories častěji než Reels – nejspíš proto, že tvorba Stories zabere méně času – ale Reels přinášejí mnohem lepší výsledky. Totéž platí, když porovnáme Facebook Reels s ostatním video obsahem na Facebooku. Navzdory nárůstu Reelů na Facebooku značky stále publikují tradičnější formáty videí,” říká Zarnaz Arlia, CMO ve společnosti Emplifi.