2min. doba čtení

Reels nebo stories? Důležitá čísla pro strategii sociálních médií pro rok 2024

Nedávná analýza společnosti Emplifi poskytuje přehled nejnovějších trendů v oblasti obsahové strategie pro rok 2024. 

Reels nebo stories? Důležitá čísla pro strategii sociálních médií pro rok 2024
Zdroj: Depositphotos

Po analýze tisíců příspěvků na Facebooku, Instagramu a TikToku se ukázalo, že klíčem k úspěchu mohou být Reels. Právě krátká videa Reels na Instagramu v současné době dominují výkonu videí a zaznamenávají výrazný nárůst počtu zhlédnutí ve srovnání s ostatními formáty obsahu.

Společnost Emplifi analyzovala profily sesterských značek na Instagramu a TikToku. Ukázalo se, že nejlepších výsledků dosahují delší klipy Reels. Například klipy o délce 30 až 90 sekund dosáhly mediánu 7 830 zhlédnutí, což je výrazně více než krátké klipy do 30 sekund. Zajímavé je, že Reels také překonaly TikTok na Instagramu v počtu zhlédnutí.

Facebook ukázal, že Reels výrazně překonaly běžný video obsah – dosáhly více než trojnásobného průměrného počtu zhlédnutí ve srovnání s jiným video obsahem na platformě. To podtrhuje význam klipů Reels ve světě Meta a jejich potenciál zvýšit dosah a zapojení.

“Když se podíváme konkrétně na obsah Instagramu, značky stále používají Stories častěji než Reels – nejspíš proto, že tvorba Stories zabere méně času – ale Reels přinášejí mnohem lepší výsledky. Totéž platí, když porovnáme Facebook Reels s ostatním video obsahem na Facebooku. Navzdory nárůstu Reelů na Facebooku značky stále publikují tradičnější formáty videí,” říká Zarnaz Arlia, CMO ve společnosti Emplifi.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nákupní chování Indů se mění
3min. doba čtení

Nákupní chování Indů se mění

Čína už není nejlidnatější zemí. V roce 2022 ji předběhla Indie s více než 1,43 miliardami lidí. Sledovat změnu spotřebitelského chování v nejobydlenější zemi proto může být dobrý indikátor toho, kam se ubírá nákupní chování.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+