
Platforma chce zvýšit viditelnost a potenciál zapojení reklam v tomto vysoce interaktivním prostředí.
Reddit je platforma, kterou denně navštěvují desítky milionů uživatelů z celého světa. Je to v podstatě něco mezi sociální sítí a fórem – komunity se samy organizují kolem různých témat a zájmů, je zde větší anonymita a je více zaměřena na výměnu informací a názorů.
Vylepšené Conversation Ads
Reklamy v komentářích budou obsahovat větší mediální prvky a zlepší se jejich umístění v příspěvcích v diskusních vláknech. Cílem je vytvořit poutavější a vizuálně atraktivnější reklamy a především využít aktivní účasti. Vzhledem k tomu, že až 47 % zobrazení na Redditu se odehrává v komentářích, vzniká tak prémiové umístění a strategická výhoda pro inzerenty.

Zdroj: Reddit
Prostor pro CTA v carouselu
Kromě toho Reddit vylepšuje zobrazení kolotoče o aktualizovaná tlačítka CTA (Call-To-Action). Cílem této aktualizace je zvýšit interakci uživatelů s reklamami a usnadnit inzerentům navádění uživatelů k požadovaným akcím, ať už jde o návštěvu webové stránky, nákup nebo registraci ke službě.
Reddit nedávno představil nový formát reklamy nazvaný Free-Form Ads. Zobrazují se jako organické příspěvky.
Rostoucí potenciál reklamy
Od spuštění služby Conversation Ads společnost Reddit neustále vyvíjí svou nabídku reklam. Pro správce sociálních médií představují tato vylepšení nové příležitosti, jak využít aktivní uživatelskou základnu Redditu, která celosvětově dosáhla 82 milionů denně aktivních uživatelů.
V rámci České republiky a Slovenska je využití omezenější, ale může hrát roli například při expanzi. Vysoce angažované komunity platformy totiž nabízejí úrodnou půdu pro cílenou reklamu, takže Reddit je stále důležitější možností pro reklamu na sociálních sítích.