2 min. doba čtení

Reddit vylepšuje umísťování reklam

Reklamy v komentářích na Redditu budou viditelnější. Chce tak inzerentům poskytnout efektivnější způsoby, jak oslovit uživatele právě tam, kde jsou nejaktivnější.

Reddit vylepšuje umísťování reklam
Zdroj: Reddit

Platforma chce zvýšit viditelnost a potenciál zapojení reklam v tomto vysoce interaktivním prostředí.

Reddit je platforma, kterou denně navštěvují desítky milionů uživatelů z celého světa. Je to v podstatě něco mezi sociální sítí a fórem – komunity se samy organizují kolem různých témat a zájmů, je zde větší anonymita a je více zaměřena na výměnu informací a názorů.

Vylepšené Conversation Ads

Reklamy v komentářích budou obsahovat větší mediální prvky a zlepší se jejich umístění v příspěvcích v diskusních vláknech. Cílem je vytvořit poutavější a vizuálně atraktivnější reklamy a především využít aktivní účasti. Vzhledem k tomu, že až 47 % zobrazení na Redditu se odehrává v komentářích, vzniká tak prémiové umístění a strategická výhoda pro inzerenty.

Zdroj: Reddit

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Prostor pro CTA v carouselu

Kromě toho Reddit vylepšuje zobrazení kolotoče o aktualizovaná tlačítka CTA (Call-To-Action). Cílem této aktualizace je zvýšit interakci uživatelů s reklamami a usnadnit inzerentům navádění uživatelů k požadovaným akcím, ať už jde o návštěvu webové stránky, nákup nebo registraci ke službě.

Reddit nedávno představil nový formát reklamy nazvaný Free-Form Ads. Zobrazují se jako organické příspěvky.

Rostoucí potenciál reklamy

Od spuštění služby Conversation Ads společnost Reddit neustále vyvíjí svou nabídku reklam. Pro správce sociálních médií představují tato vylepšení nové příležitosti, jak využít aktivní uživatelskou základnu Redditu, která celosvětově dosáhla 82 milionů denně aktivních uživatelů.

V rámci České republiky a Slovenska je využití omezenější, ale může hrát roli například při expanzi. Vysoce angažované komunity platformy totiž nabízejí úrodnou půdu pro cílenou reklamu, takže Reddit je stále důležitější možností pro reklamu na sociálních sítích.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+