2 min. doba čtení

Rebranding PPC Bee. Dotidot chce automatizovat online marketing

Cílem společnosti Dotidot je stát se do roku 2029 komplexním marketingovým řešením, které lze použít k řízení téměř veškerého výkonnostního marketingu.

Rebranding PPC Bee. Dotidot chce automatizovat online marketing

Investice od společnosti Reflex Capital

PPC Bee mění název na Dotidot. Rebranding navazuje na investici, kterou společnost získala od společnosti Reflex Capital Ondřeje Fryce. Vzhledem k tomu, že PPC Bee se nezaměřovala výhradně na PPC, byla změna nevyhnutelná, vysvětlili zástupci společnosti.

Dotidot je řešení pro automatizaci marketingu. Díky Dotidotu mohou klienti transformovat data, spouštět automatizační kampaně, měřit je a vyhodnocovat. Dotidot jde také nad rámec. V současné době nástroj využívají tisíce klientů ve více než 50 zemích. V průběhu roku nastoupilo do různých oddělení 12 nových členů, celkem tedy ve společnosti Dotidot pracuje 31 odborníků.

„Cílem Dotidotu je stát se komplexním řešením pro automatizaci online marketingu v České republice, na Slovensku i na zahraničních trzích. Víme, že jsme na správné cestě. Potvrzují to již naši největší klienti, kteří dnes využívají všech možností Dotidotu. A my je podporujeme tím, že neustále přidáváme nové reklamní systémy, formáty nebo celé funkce, které na trhu dosud chybí,“ říká Pavel Vachek, generální ředitel společnosti Dotidot.

Do roku 2022 spravovala PPC Bee v rámci marketingových rozpočtů svých klientů kampaně v hodnotě desítek milionů eur. Aplikaci využívaly e-commerce projekty jako Alza, Mall, Vivantis, Zoot, Notino, srovnávače Heureka a Zboží.cz a agentury jako Acomware, Publicis Groupe nebo Dexfinity.

Týdenní podcast UPdate

Credit: Mediaguru

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi
4 min. doba čtení

Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi

Značky roky optimalizovaly obsah pro vyhledávače. Dnes se ale mění samotný způsob, jak lidé hledají informace, a spolu s tím i to, jak se rozhodují. Namísto krátkých dotazů se ptají na konkrétní věci, které jsou pro ně důležité. To, co bylo kdysi úsměvné, je dnes standardem, kterému se v online byznysu musíme přizpůsobit.

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?
3 min. doba čtení

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?

Vracení zboží bylo dlouho znakem dobrého zákaznického servisu. Rychlá refundace, bez otázek, bez problémů. Dnes se však mění na zkoušku důvěry v očích zákazníků i samotných značek. Data ze zahraničí ukazují, že vratek pomalu ubývá, ale zákazníci je vnímají citlivěji než před rokem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování
3 min. doba čtení

Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování

Na Pinterestu už nepůjde jen snít o dokonalém stylu nebo bydlení. Půjde i nakupovat. Platforma mění své nástěnky na inteligentní nástroje, které vám pomohou přejít od inspirace rovnou k nákupu. Novinky se postupně zavádějí po celém světě, přičemž testování začalo v USA a Kanadě.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe