2min. doba čtení

Rebranding PPC Bee. Dotidot chce automatizovat online marketing

Cílem společnosti Dotidot je stát se do roku 2029 komplexním marketingovým řešením, které lze použít k řízení téměř veškerého výkonnostního marketingu.

Rebranding PPC Bee. Dotidot chce automatizovat online marketing

Investice od společnosti Reflex Capital

PPC Bee mění název na Dotidot. Rebranding navazuje na investici, kterou společnost získala od společnosti Reflex Capital Ondřeje Fryce. Vzhledem k tomu, že PPC Bee se nezaměřovala výhradně na PPC, byla změna nevyhnutelná, vysvětlili zástupci společnosti.

Dotidot je řešení pro automatizaci marketingu. Díky Dotidotu mohou klienti transformovat data, spouštět automatizační kampaně, měřit je a vyhodnocovat. Dotidot jde také nad rámec. V současné době nástroj využívají tisíce klientů ve více než 50 zemích. V průběhu roku nastoupilo do různých oddělení 12 nových členů, celkem tedy ve společnosti Dotidot pracuje 31 odborníků.

“Cílem Dotidotu je stát se komplexním řešením pro automatizaci online marketingu v České republice, na Slovensku i na zahraničních trzích. Víme, že jsme na správné cestě. Potvrzují to již naši největší klienti, kteří dnes využívají všech možností Dotidotu. A my je podporujeme tím, že neustále přidáváme nové reklamní systémy, formáty nebo celé funkce, které na trhu dosud chybí,” říká Pavel Vachek, generální ředitel společnosti Dotidot.

Do roku 2022 spravovala PPC Bee v rámci marketingových rozpočtů svých klientů kampaně v hodnotě desítek milionů eur. Aplikaci využívaly e-commerce projekty jako Alza, Mall, Vivantis, Zoot, Notino, srovnávače Heureka a Zboží.cz a agentury jako Acomware, Publicis Groupe nebo Dexfinity.

Týdenní podcast UPdate

Credit: Mediaguru

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe, ukázal výzkum APEK
3min. doba čtení

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe, ukázal výzkum APEK

Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+