![Rebranding PPC Bee. Dotidot chce automatizovat online marketing](https://www.ecommercebridge.cz/wp-content/uploads/2023/05/1684760836487.jpeg)
Investice od společnosti Reflex Capital
PPC Bee mění název na Dotidot. Rebranding navazuje na investici, kterou společnost získala od společnosti Reflex Capital Ondřeje Fryce. Vzhledem k tomu, že PPC Bee se nezaměřovala výhradně na PPC, byla změna nevyhnutelná, vysvětlili zástupci společnosti.
Dotidot je řešení pro automatizaci marketingu. Díky Dotidotu mohou klienti transformovat data, spouštět automatizační kampaně, měřit je a vyhodnocovat. Dotidot jde také nad rámec. V současné době nástroj využívají tisíce klientů ve více než 50 zemích. V průběhu roku nastoupilo do různých oddělení 12 nových členů, celkem tedy ve společnosti Dotidot pracuje 31 odborníků.
“Cílem Dotidotu je stát se komplexním řešením pro automatizaci online marketingu v České republice, na Slovensku i na zahraničních trzích. Víme, že jsme na správné cestě. Potvrzují to již naši největší klienti, kteří dnes využívají všech možností Dotidotu. A my je podporujeme tím, že neustále přidáváme nové reklamní systémy, formáty nebo celé funkce, které na trhu dosud chybí,” říká Pavel Vachek, generální ředitel společnosti Dotidot.
Do roku 2022 spravovala PPC Bee v rámci marketingových rozpočtů svých klientů kampaně v hodnotě desítek milionů eur. Aplikaci využívaly e-commerce projekty jako Alza, Mall, Vivantis, Zoot, Notino, srovnávače Heureka a Zboží.cz a agentury jako Acomware, Publicis Groupe nebo Dexfinity.
Credit: Mediaguru