1 min. doba čtení

První měsíc reklamy na SK TikToku. Bude to další „povinný“ kanál pro marketing? (Marcel Milo, CEO)

Po dlouhém čekání jsme se dočkali i na Slovensku a 1.8.2024 byly oficiálně spuštěny reklamy na našem trhu. Uplynul měsíc a už máme i nějaké první výsledky od agentur či klientů, kteří se toho nebojí a pustili se do novinky s vervou. Proč reklamní systém TikToku přišel na Slovensko až nyní, zda se nastavují reklamy stejně jako na Metě a zda lze díky tomu předpokládat zlevnění průměrných cen na těchto platformách nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Marcel Milo, CEO agentury Groow.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:33 Proč TikTok přišel s reklamním systémem až takhle pozadu?
  • 02:40 Jak to bylo u Groow se spouštěním prvních slovenských kampaní?
  • 04:25 Jaké různé kampaně se už byly na SK TikToku?
  • 05:22 Dá se to nastavit stejně, jako Meta kampaně?
  • 07:32 Dorovnají se časem průměrné ceny kampaní si jinými platformami?
  • 09:10 Mohu využít stejné formáty, jako mám na Instagramu?
  • 12:46 Existuje i možnost nakupovat přímo přes TikTok?
  • 14:17 Co dělat, pokud byste chtěli spustit takové reklamy?
  • 15:08 Doporučení na závěr
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Trendy v reklamních preferencích, Proč se nespoléhat na „last click“ a TEMU | MUDROVAČKA 09/2024
1 min. doba čtení

Trendy v reklamních preferencích, Proč se nespoléhat na „last click“ a TEMU | MUDROVAČKA 09/2024

Štěpán se vrátil do horkého křesla mudrovačky a věru že bylo o čem! V zářijových novinkách jsme si prošli například aktuální trendy v reklamních preferencích, Temu jako druhou nejnavštěvovanější e-commerce platformou, problémy se správou produktových informací u B2B firem, YouTube novinky ai proč se nespoléhat na „last click“? To vše a ještě mnohem víc v […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bloom Robbins míří na obrat 10 milionů eur. Jak na úspěšný byznys s vlastní značkou? (Adam Cvik, Bloom Robbins)
1 min. doba čtení

Bloom Robbins míří na obrat 10 milionů eur. Jak na úspěšný byznys s vlastní značkou? (Adam Cvik, Bloom Robbins)

V našem studiu jsme tentokrát neměli jen nového hosta, ale také moderátorku. Do Ecommerce Bridge přijela ostřílená marketérka Adriana Hurbych, CMO značky Footshop. V rozhovoru se dozvíte, jak postupovat při byznysu s vlastní značkou, co musíte udělat, abyste uspěli v záplavě konkurence, v čem jsou výprodeje výhodné a v čem naopak, nebo jaké plány mají […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Vlastní firma postavená na cizí značce. Jaké to má výhody? (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)
1 min. doba čtení

Vlastní firma postavená na cizí značce. Jaké to má výhody? (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)

Stavět firmu na cizí značce, kterou zastupujeme, může znít zvláštně. Proč raději nevytvořit něco vlastního, co bychom měli zcela pod kontrolou, nebyli odkázáni na externí vlivy vedení základní firmy a mohli ji potenciálně do budoucna dobře prodat? Pokud to ovšem máte v sobě a dané značce věříte naplno, může to dávat smysl. Jak se Henrieta […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+