1 min. doba čtení

První měsíc reklamy na SK TikToku. Bude to další „povinný“ kanál pro marketing? (Marcel Milo, CEO)

Po dlouhém čekání jsme se dočkali i na Slovensku a 1.8.2024 byly oficiálně spuštěny reklamy na našem trhu. Uplynul měsíc a už máme i nějaké první výsledky od agentur či klientů, kteří se toho nebojí a pustili se do novinky s vervou. Proč reklamní systém TikToku přišel na Slovensko až nyní, zda se nastavují reklamy stejně jako na Metě a zda lze díky tomu předpokládat zlevnění průměrných cen na těchto platformách nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Marcel Milo, CEO agentury Groow.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:33 Proč TikTok přišel s reklamním systémem až takhle pozadu?
  • 02:40 Jak to bylo u Groow se spouštěním prvních slovenských kampaní?
  • 04:25 Jaké různé kampaně se už byly na SK TikToku?
  • 05:22 Dá se to nastavit stejně, jako Meta kampaně?
  • 07:32 Dorovnají se časem průměrné ceny kampaní si jinými platformami?
  • 09:10 Mohu využít stejné formáty, jako mám na Instagramu?
  • 12:46 Existuje i možnost nakupovat přímo přes TikTok?
  • 14:17 Co dělat, pokud byste chtěli spustit takové reklamy?
  • 15:08 Doporučení na závěr
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Inovace e-shopu ve znamení svobody v zaměstnání (Martin Zahuranec, Eyerim)
1 min. doba čtení

Inovace e-shopu ve znamení svobody v zaměstnání (Martin Zahuranec, Eyerim)

Problém s motivací zaměstnanců je dobře známý. I přes veškeré úsilí vedení nemusí podřízení vnímat věci stejně. Pokud však zvládnete náborový proces správně, máte větší šanci na vzájemnou spokojenost. Zda lze motivované lidi odfiltrovat už při pohovoru, jak řeší nejen kompatibilitu, ale i reálné výsledky, a co skutečně pohání lidi v práci, nám prozradil Martin […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+