1 min. doba čtení

Průzkum z 5 evropských zemí odhaluje, jak se změnilo online nákupní chování

Až 98 % spotřebitelů hledá produkty na sociálních sítích. Tyto údaje pocházejí z nejnovějšího evropského e-commerce reportu od společnosti Mollie. Ze vzorku 5 000 spotřebitelů v Belgii, Francii, Německu, Nizozemsku a Spojeném království pouze 41 uvedlo, že své nákupní chování za poslední rok nezměnilo.

Průzkum z 5 evropských zemí odhaluje, jak se změnilo online nákupní chování

Kdo není na sociálních sítích?

Spotřebitelé změnili způsob, jakým hledají produkty. Pouze 2 % dotázaných nepoužívá k průzkumu produktů žádné sociální sítě. Většina z nich upřednostňuje YouTube (47 %), následovaný Facebookem (43 %) a Instagramem (40 %).

Růžové výhledy na ekonomiku

Podle zprávy více než polovina (51 %) spotřebitelů cítí nejistě ohledně ekonomické situace ve své zemi a dalších 17 % se cítí velmi negativně. Nicméně 47 % dotázaných si myslí, že ekonomická situace ve jejich zemi se zlepší v následujících šesti až dvanácti měsících.

Tento optimismus je patrný i v plánovaných výdajích spotřebitelů. Až 47 % spotřebitelů si myslí, že během následujících dvanácti měsíců bude utrácet více peněz. Dokonce 10 % říká, že utrácí mnohem více. Menší část spotřebitelů (20 %) očekává, že bude utrácet méně.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?
4 min. doba čtení

Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?

Značky stojí před důležitou výzvou, jak změnit způsob zobrazování mužů ve svých kampaních. Podle nedávné zprávy společnosti Kantar se moderní publikum neumí ztotožnit se zažitými stereotypy o silných a nezdolných mužích. a k růstu značky. Podívejme se na závěry, ze kterých může e-commerce čerpat a využít je ve svůj prospěch.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+