1min. doba čtení

Průzkum z 5 evropských zemí odhaluje, jak se změnilo online nákupní chování

Až 98 % spotřebitelů hledá produkty na sociálních sítích. Tyto údaje pocházejí z nejnovějšího evropského e-commerce reportu od společnosti Mollie. Ze vzorku 5 000 spotřebitelů v Belgii, Francii, Německu, Nizozemsku a Spojeném království pouze 41 uvedlo, že své nákupní chování za poslední rok nezměnilo.

Průzkum z 5 evropských zemí odhaluje, jak se změnilo online nákupní chování

Kdo není na sociálních sítích?

Spotřebitelé změnili způsob, jakým hledají produkty. Pouze 2 % dotázaných nepoužívá k průzkumu produktů žádné sociální sítě. Většina z nich upřednostňuje YouTube (47 %), následovaný Facebookem (43 %) a Instagramem (40 %).

Růžové výhledy na ekonomiku

Podle zprávy více než polovina (51 %) spotřebitelů cítí nejistě ohledně ekonomické situace ve své zemi a dalších 17 % se cítí velmi negativně. Nicméně 47 % dotázaných si myslí, že ekonomická situace ve jejich zemi se zlepší v následujících šesti až dvanácti měsících.

Tento optimismus je patrný i v plánovaných výdajích spotřebitelů. Až 47 % spotřebitelů si myslí, že během následujících dvanácti měsíců bude utrácet více peněz. Dokonce 10 % říká, že utrácí mnohem více. Menší část spotřebitelů (20 %) očekává, že bude utrácet méně.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+