Kdo není na sociálních sítích?
Spotřebitelé změnili způsob, jakým hledají produkty. Pouze 2 % dotázaných nepoužívá k průzkumu produktů žádné sociální sítě. Většina z nich upřednostňuje YouTube (47 %), následovaný Facebookem (43 %) a Instagramem (40 %).
Růžové výhledy na ekonomiku
Podle zprávy více než polovina (51 %) spotřebitelů cítí nejistě ohledně ekonomické situace ve své zemi a dalších 17 % se cítí velmi negativně. Nicméně 47 % dotázaných si myslí, že ekonomická situace ve jejich zemi se zlepší v následujících šesti až dvanácti měsících.
Tento optimismus je patrný i v plánovaných výdajích spotřebitelů. Až 47 % spotřebitelů si myslí, že během následujících dvanácti měsíců bude utrácet více peněz. Dokonce 10 % říká, že utrácí mnohem více. Menší část spotřebitelů (20 %) očekává, že bude utrácet méně.