1 min. doba čtení

Průzkum z 5 evropských zemí odhaluje, jak se změnilo online nákupní chování

Až 98 % spotřebitelů hledá produkty na sociálních sítích. Tyto údaje pocházejí z nejnovějšího evropského e-commerce reportu od společnosti Mollie. Ze vzorku 5 000 spotřebitelů v Belgii, Francii, Německu, Nizozemsku a Spojeném království pouze 41 uvedlo, že své nákupní chování za poslední rok nezměnilo.

Průzkum z 5 evropských zemí odhaluje, jak se změnilo online nákupní chování

Kdo není na sociálních sítích?

Spotřebitelé změnili způsob, jakým hledají produkty. Pouze 2 % dotázaných nepoužívá k průzkumu produktů žádné sociální sítě. Většina z nich upřednostňuje YouTube (47 %), následovaný Facebookem (43 %) a Instagramem (40 %).

Růžové výhledy na ekonomiku

Podle zprávy více než polovina (51 %) spotřebitelů cítí nejistě ohledně ekonomické situace ve své zemi a dalších 17 % se cítí velmi negativně. Nicméně 47 % dotázaných si myslí, že ekonomická situace ve jejich zemi se zlepší v následujících šesti až dvanácti měsících.

Tento optimismus je patrný i v plánovaných výdajích spotřebitelů. Až 47 % spotřebitelů si myslí, že během následujících dvanácti měsíců bude utrácet více peněz. Dokonce 10 % říká, že utrácí mnohem více. Menší část spotřebitelů (20 %) očekává, že bude utrácet méně.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků
4 min. doba čtení

Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků

Kupující dnes mění značky častěji než kdykoli dřív. Věrnost zákazníků se rozpadá a tradiční taktiky – jako cenové akce či slevové kódy – přestávají fungovat. Nové zjištění průzkumu EMARKETER a Bloomreach ukazují, že pokud chtějí značky získat a udržet si věrné zákazníky, musí se zaměřit na to podstatné: budovat důvěru, pracovat s emocemi a dodat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+