2 min. doba čtení

Profesionální vybavení skladu. Zbytečná investice nebo vám umí opravdu vydělat víc? (Vladimír Pikna, BITO)

Efektivní skladování je klíčem k úspěchu každého rostoucího e-shopu. Přechod od levných regálů k profesionálním systémům umožňuje škálovatelnost, minimalizuje riziko poškození zboží a zvyšuje celkovou efektivitu. Kvalitní řešení, jako kompatibilní regály či tišší přepravky, poskytují flexibilitu pro budoucí rozšíření a umožňují postupnou integraci automatizace. Případová studie Martinusu dokazuje, že správný výběr partnera pro skladová řešení může zásadně zvýšit kapacitu a zlepšit provoz bez nepřiměřených nákladů. Investice do promyšleně navržených skladových systémů přináší nejen úsporu času, ale také konkurenční výhodu. Jak dělat s profesionální technikou nám řekl Vladimír Pikna, account manager v BITO.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

    • 02:24 Dokdy stačí e-shopu levné regály?
    • 05:29 Řeší v BITO kompletní vybavení skladu?
    • 06:44 Postup, jakým se sklad pomalu rozšiřuje…
    • 08:39 Jak umí být levné regály levné?
    • 11:19 Je výhodou, že je společnost původem z Německa?
    • 12:16 Lze tvořit i atypická skladovací místa?
    • 14:10 Co by mohly malé a střední e-shopy dělat za malý peníz?
    • 17:56 Od kolika objednávek denně řešit automatizaci?
    • 20:42 Jak často by se mělo investovat do rozvoje skladu?
    • 23:45 Case study ze slovenského trhu
    • 26:31 Co se inovovalo ve skladovém systému za poslední dobu?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Inovace e-shopu ve znamení svobody v zaměstnání (Martin Zahuranec, Eyerim)
1 min. doba čtení

Inovace e-shopu ve znamení svobody v zaměstnání (Martin Zahuranec, Eyerim)

Problém s motivací zaměstnanců je dobře známý. I přes veškeré úsilí vedení nemusí podřízení vnímat věci stejně. Pokud však zvládnete náborový proces správně, máte větší šanci na vzájemnou spokojenost. Zda lze motivované lidi odfiltrovat už při pohovoru, jak řeší nejen kompatibilitu, ale i reálné výsledky, a co skutečně pohání lidi v práci, nám prozradil Martin […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+