2 min. doba čtení

Prodejce Home24 expanduje v Evropě

Prodejce nábytku a domácích potřeb Home24 rozšiřuje své tržiště do dalších evropských zemí. Platforma byla spuštěna teprve v létě, ale do konce roku plánuje otevřít trhy v Rakousku, Francii a Švýcarsku.

Prodejce Home24 expanduje v Evropě

Home24 je přední německý prodejce domácích potřeb, který nabízí široký sortiment výrobků pro domácnost a bydlení. Nabízí téměř půl milionu produktů včetně nábytku, zahradního nábytku, matrací a osvětlení. Koncem loňského roku společnost koupil německý lifestylový řetězec Butlers. V současné době provozuje 160 kamenných prodejen a e-shop, který znají i slovenští a čeští zákazníci.

Home24 se zaměřuje na tři nové trhy

Home24 spustil své tržiště v létě letošního roku, které zaznamenalo velký úspěch a nyní přichází do Rakouska, Francie a Švýcarska. Společnost uvádí, že spuštění je naplánováno do konce letošního roku.

Kromě Německa působí prodejce také v Nizozemsku, Belgii a Itálii. Tamní eshopy čeká stejný osud a nové tržiště bude integrováno i na těchto trzích.

Home24 během několika týdnů rozšířil svou nabídku o více než 100 000 položek od přibližně 100 prodejců.

Podle vyjádření společnosti je jednou z výhod, které s sebou noví prodejci přinášejí, rozšíření sortimentu. Home24 během několika týdnů rozšířil svou nabídku o více než 100 000 položek od přibližně 100 prodejců. Tržiště se etablovalo během krátké doby a představuje každou sedmou objednávku. V případě rakouského, francouzského a švýcarského tržiště Home24 rozšiřuje svou nabídku zejména o doplňky, bytový textil a sezónní produkty.

“Úspěch v Německu nás povzbudil k rychlému rozšíření tohoto konceptu do dalších evropských zemí,” říká generální ředitel Home24 Marc Appelhoff. “Těšíme se, že našim zákazníkům v Rakousku, Francii a Švýcarsku nabídneme výrazně širší sortiment, který ideálně doplní naši stávající nabídku.”

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává
3 min. doba čtení

Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává

Pokud jste ještě nezačali využívat video na LinkedInu, pravděpodobně je ten správný čas. Sledovanost videí na platformě loni meziročně vzrostla o 36 %. Navíc video příspěvky generují 1,4× vyšší zapojení ve srovnání s jinými formáty. Chopte se příležitosti a využijte nové informace přímo od LinkedInu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč
4 min. doba čtení

Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč

Mobily pohlcují polovinu veškeré digitální pozornosti a náklady na získání zákazníka rostou rychleji než rozpočty. Pokud se o mobilní strategii stará každý tým po svém a nikdo ji pevně neřídí, výsledkem jsou nekoordinované kampaně, nejednotný zážitek a promarněné příležitosti. Ve hře není jen engagement, ale i schopnost značky udržet si místo na trhu. Jak tedy […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí
5 min. doba čtení

U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí

V roce 2025 utratí značky v segmentu zdraví, farmacie a zdravotnictví v USA za reklamu více než 31 miliard dolarů – což je více než v odvětvích jako telekomunikace, cestování či technologie. I když značky investují miliardy, jen malá část spotřebitelů důvěřuje zdravotnické reklamě více než jiné.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+