2min. doba čtení

Prodej produktů na motivy oblíbených seriálů? Netflix spolupracuje s George at Asda

Známý britský maloobchodní řetězec George at Asda navázal spolupráci s americkou streamovací službou Netflix při prodeji módních a lifestylových produktů pro rodiny.

Prodej produktů na motivy oblíbených seriálů? Netflix spolupracuje s George at Asda

Licencované produkty jsou v kurzu

 Partnerství je součástí strategie společnosti George, která chce rozšiřovat nabídku licencovaných produktů jako reakci na jejich rostoucí popularitu u zákazníků. Během letošního roku prodejce uvede na trh několik exkluzivních řad Netflix ve svých prodejnách i online. 

V rámci této spolupráce bude 12 prodejen George at Asda nabízet široký sortiment oblečení a běžného zboží, zatímco dalších 38 prodejen bude prodávat oblečení a doplňky s tématikou Netflix. 

Dostupná kolekce 48 produktů je vytvořena na motivy původních seriálů společnosti Netflix včetně Squid Game nebo The Queen’s Gambit. 

Zákazníci si mohou vybrat z celé řady produktů jako jsou obuv, doplňky, oblečení a stolní hry, přičemž ceny se pohybují v rozmezí od 4 do 24 liber. Dostupná kolekce 48 produktů je vytvořena na motivy několika původních seriálů společnosti Netflix včetně Squid Game, Stranger Things, Money Heistu, Emily in Paris a Cobra Kai. Tyto položky budou k dispozici rovněž online na stránce George.com. 

Trefou do černého bude prodej produktů ze seriálů Přátelé a Teorie velkého třesku, které jsou na Netflixu stále populární a patří mezi nejoblíbenější sitcomy v historii. 

Produkty, které mají oslovit celou rodinu 

Senior manažer nákupu společnosti George Scott Macrae neskrývá radost: „Jsme opravdu nadšeni, že jsme mohli navázat spolupráci se společností Netflix. Víme, že George je důležitým cílovým místem pro zákazníky, kteří chtějí nakupovat licencované produkty a Netflix má širokou nabídku produktů, které osloví celou rodinu.“

George si od tohoto kroku slibuje oslovení širšího publika. Již více než 20 let patří skupina Asda pod americký Walmart. „Cítíme, že tato spolupráce se pro společnost George skvěle hodí, což nám umožňuje nadále přinášet sortiment produktů, které jsou relevantní a jsou určeny pro celou rodinu.“

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
2min. doba čtení

Virtuální obchod Lacoste chce měnit e-commerce

Lacoste považuje svůj virtuální projekt za ambiciózní a nabízí pohlcující interaktivní cestu, která podle značky znamená „znovuobjevení elektronického obchodu“. Ať už to znamená cokoliv, Lacoste nastoupila do vlaku, ve kterém už jedou Gucci, Adidas a další.

Redakce Redakce
Přečíst článek