2 min. doba čtení

Prodej produktů na motivy oblíbených seriálů? Netflix spolupracuje s George at Asda

Známý britský maloobchodní řetězec George at Asda navázal spolupráci s americkou streamovací službou Netflix při prodeji módních a lifestylových produktů pro rodiny.

Prodej produktů na motivy oblíbených seriálů? Netflix spolupracuje s George at Asda

Licencované produkty jsou v kurzu

 Partnerství je součástí strategie společnosti George, která chce rozšiřovat nabídku licencovaných produktů jako reakci na jejich rostoucí popularitu u zákazníků. Během letošního roku prodejce uvede na trh několik exkluzivních řad Netflix ve svých prodejnách i online. 

V rámci této spolupráce bude 12 prodejen George at Asda nabízet široký sortiment oblečení a běžného zboží, zatímco dalších 38 prodejen bude prodávat oblečení a doplňky s tématikou Netflix. 

Dostupná kolekce 48 produktů je vytvořena na motivy původních seriálů společnosti Netflix včetně Squid Game nebo The Queen’s Gambit. 

Zákazníci si mohou vybrat z celé řady produktů jako jsou obuv, doplňky, oblečení a stolní hry, přičemž ceny se pohybují v rozmezí od 4 do 24 liber. Dostupná kolekce 48 produktů je vytvořena na motivy několika původních seriálů společnosti Netflix včetně Squid Game, Stranger Things, Money Heistu, Emily in Paris a Cobra Kai. Tyto položky budou k dispozici rovněž online na stránce George.com. 

Trefou do černého bude prodej produktů ze seriálů Přátelé a Teorie velkého třesku, které jsou na Netflixu stále populární a patří mezi nejoblíbenější sitcomy v historii. 

Produkty, které mají oslovit celou rodinu 

Senior manažer nákupu společnosti George Scott Macrae neskrývá radost: „Jsme opravdu nadšeni, že jsme mohli navázat spolupráci se společností Netflix. Víme, že George je důležitým cílovým místem pro zákazníky, kteří chtějí nakupovat licencované produkty a Netflix má širokou nabídku produktů, které osloví celou rodinu.“

George si od tohoto kroku slibuje oslovení širšího publika. Již více než 20 let patří skupina Asda pod americký Walmart. „Cítíme, že tato spolupráce se pro společnost George skvěle hodí, což nám umožňuje nadále přinášet sortiment produktů, které jsou relevantní a jsou určeny pro celou rodinu.“

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech
5 min. doba čtení

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech

Kdo z nás si alespoň jednou nezkrátil čekání hrou na mobilu? V roce 2025 patří digitální hry – ať už na telefonu, konzoli nebo počítači – mezi nejoblíbenější formy trávení času online. Z pohledu reklamy jsou ale stále nedoceněné. Přestože mladší generace tráví hraním desítky minut denně, značky jim věnují jen zlomek svých rozpočtů. A […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů
7 min. doba čtení

isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů

Kvůli tlaku globálních hráčů z Asie a rozmachu online tržišť se prostředí e-commerce ve střední Evropě dynamicky mění. Mnoha internetovým obchodům hrozí zánik a ve hře zůstává ten, kdo se přizpůsobí. Rozhodující konkurenční výhodou se stává logistika. isklad, technologický lídr mezi fulfillment centry, proto přichází s přelomovými inovacemi, které mohou zamíchat kartami celého odvětví.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+