1min. doba čtení

Prodej dekorací za 2,8 milionu eur ročně na 15 trzích (Slávka Kollárová, INSPIO)

E-shop INSPIO s originálními domácími dekoracemi působí již na více než dvaceti trzích Evropy. Přestože v jejich segmentu to není zcela jednoduché, mají milionové obraty a neustále rostou. CEO společnosti, Slávka Kollárová, nám vyprávěla, jaké to je řídit obchod na tolika zahraničních trzích.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:19 Jak se daří segmentu „home decor“ v roce 2022?
  • 03:19 Jakým způsobem Slávka sleduje konkurenci?
  • 05:02 Podle čeho se dá orientovat v pozicích na trhu?
  • 08:33 Ve které zemi se e-shopu INSPIO nejvíce daří?
  • 09:11 Proč se INSPIO rozhodlo pro vlastní výrobu?
  • 12:41 V čem jim výroba vlastních produktů nejvíce pomáhá?
  • 15:51 Jak pečují o zákazníky a marketing na tolika různých trzích?
  • 22:15 Uvažovali někdy nad externím investorem?
  • 24:09 Vysvětlení: Jaký je význam Business Intelligence?
  • 30:28 Využívá INSPIO marketplaces?
  • 34:06 Proč Slávka zvykne zveřejňovat interní data z firmy?

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak prodat nebo koupit e-shop a nespálit se? (Juraj Sasko, Visibility)
2min. doba čtení

Jak prodat nebo koupit e-shop a nespálit se? (Juraj Sasko, Visibility)

V dnešní době je prodej e-shopu stále populárnější a mnoho lidí si chce koupit něco již hotové. Před takovým krokem je však důležité zvážit několik faktorů. V tomto rozhovoru nám Juraj Sasko ze společnosti Visibility sdělil mnoho cenných informací, které se mohou být užitečné, pokud nad koupou opravdu přemýšlíte. Témata, jako je stav dnešních e-shopů, […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Jaký je rozdíl mezi malým a velkým klientem pro agenturu a jak nastavit očekávání? (Ľubo Radič, Vivantina)
2min. doba čtení

Jaký je rozdíl mezi malým a velkým klientem pro agenturu a jak nastavit očekávání? (Ľubo Radič, Vivantina)

V dnešním rozhovoru pro Ecommerce Bridge vysvětlil Ľubomír Radič, generální ředitel košické fullservisové marketingové agentury Vivantina, jak agentury pracují s malými a velkými klienty. Zda je pro ně rozdíl v prestiži, financích, případně celkové motivaci. A možná se také dozvíte, jak by mělo vypadat ideální portfolio klientů. Podívejte se na inspirativní rozhovor.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+