1 min. doba čtení

Prodej dekorací za 2,8 milionu eur ročně na 15 trzích (Slávka Kollárová, INSPIO)

E-shop INSPIO s originálními domácími dekoracemi působí již na více než dvaceti trzích Evropy. Přestože v jejich segmentu to není zcela jednoduché, mají milionové obraty a neustále rostou. CEO společnosti, Slávka Kollárová, nám vyprávěla, jaké to je řídit obchod na tolika zahraničních trzích.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:19 Jak se daří segmentu „home decor“ v roce 2022?
  • 03:19 Jakým způsobem Slávka sleduje konkurenci?
  • 05:02 Podle čeho se dá orientovat v pozicích na trhu?
  • 08:33 Ve které zemi se e-shopu INSPIO nejvíce daří?
  • 09:11 Proč se INSPIO rozhodlo pro vlastní výrobu?
  • 12:41 V čem jim výroba vlastních produktů nejvíce pomáhá?
  • 15:51 Jak pečují o zákazníky a marketing na tolika různých trzích?
  • 22:15 Uvažovali někdy nad externím investorem?
  • 24:09 Vysvětlení: Jaký je význam Business Intelligence?
  • 30:28 Využívá INSPIO marketplaces?
  • 34:06 Proč Slávka zvykne zveřejňovat interní data z firmy?

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Inovace e-shopu ve znamení svobody v zaměstnání (Martin Zahuranec, Eyerim)
1 min. doba čtení

Inovace e-shopu ve znamení svobody v zaměstnání (Martin Zahuranec, Eyerim)

Problém s motivací zaměstnanců je dobře známý. I přes veškeré úsilí vedení nemusí podřízení vnímat věci stejně. Pokud však zvládnete náborový proces správně, máte větší šanci na vzájemnou spokojenost. Zda lze motivované lidi odfiltrovat už při pohovoru, jak řeší nejen kompatibilitu, ale i reálné výsledky, a co skutečně pohání lidi v práci, nám prozradil Martin […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+