|
1 min. doba čtení

Prodej dekorací za 2,8 milionu eur ročně na 15 trzích (Slávka Kollárová, INSPIO)

E-shop INSPIO s originálními domácími dekoracemi působí již na více než dvaceti trzích Evropy. Přestože v jejich segmentu to není zcela jednoduché, mají milionové obraty a neustále rostou. CEO společnosti, Slávka Kollárová, nám vyprávěla, jaké to je řídit obchod na tolika zahraničních trzích.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:19 Jak se daří segmentu „home decor“ v roce 2022?
  • 03:19 Jakým způsobem Slávka sleduje konkurenci?
  • 05:02 Podle čeho se dá orientovat v pozicích na trhu?
  • 08:33 Ve které zemi se e-shopu INSPIO nejvíce daří?
  • 09:11 Proč se INSPIO rozhodlo pro vlastní výrobu?
  • 12:41 V čem jim výroba vlastních produktů nejvíce pomáhá?
  • 15:51 Jak pečují o zákazníky a marketing na tolika různých trzích?
  • 22:15 Uvažovali někdy nad externím investorem?
  • 24:09 Vysvětlení: Jaký je význam Business Intelligence?
  • 30:28 Využívá INSPIO marketplaces?
  • 34:06 Proč Slávka zvykne zveřejňovat interní data z firmy?

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)
7 min. doba čtení

E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)

Expanze e-shopu do zahraničí už dávno není jen o překladu webu. Úspěch v roce 2026 budou mít ti, kteří rozumí datům, investují do důvěry a mají trpělivost. Slovensko jako test, Polsko jako výzva a Německo jako cíl – tak vypadá cesta mnoha značek, které zjišťují, že marketplace není zázrak a rychlá vítězství neexistují. Tento rozhovor […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025
8 min. doba čtení

Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025

Umělá inteligence nakupuje za nás, Google umožňuje skrývat reklamy, loajalita mizí a TikTok se mění na cestovní kancelář. Nový díl Mudrovačky přináší nabitý přehled trendů, které mění online marketing a e-commerce od základů. Od revoluce v nákupech přes ChatGPT, nová pravidla Mety až po TikTok Travel Ads a růst marketplace platforem v segmentu DIY.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)
5 min. doba čtení

Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)

Umělá inteligence už dávno není jen módní slovo, ale reálná pomoc i ve finančním řízení. V rozhovoru o systému Bridgit se dozvíte, jak může mít každá firma vlastního „virtuálního CFO“, který sleduje tržby, marže, cashflow a dokonce předpovídá problémy dřív, než vzniknou. Pokud vás zajímá, jak propojit data z e-shopu, marketingu a účetnictví do jednoho […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet