1min. doba čtení

Proč má výrazně lepší efekt placené vzdělávání, než to zadarmo? (Adam Cagala – Akademio)

Učit se nové věci je základem lidské podstaty, abychom nezačali stagnovat. Svět se vyvíjí a my bychom se měli s ním, protože dříve či později nás to doběhne. Ale proč byste si měli vybrat placené kurzy v online světě? Jaký to má celkově benefit, čímž je platforma Akademio jedinečná a zda je lepší absolvovat celý kurz nebo jednotlivé prvky nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Adam Cagala, Data Master v ptagroup & Co-founder Akademio.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:07 Proč by se lidé měli stále vzdělávat?
  • 03:24 Má smysl platit za vzdělání?
  • 07:12 Čím je platforma Akademio jedinečná?
  • 11:33 Jaké jsou plány s projektem do budoucna?
  • 13:04 Co má Adam na starosti?
  • 14:17 Jak jsou koncipovány kurzy v rámci projektu?
  • 19:41 Lze dosáhnout propojení teoretických a praktických dovedností?
  • 21:30 Kdo jsou lektoři těchto kurzů?
  • 22:55 Co je program OME?
  • 24:11 Proč by se měl člověk přihlásit?
  • 28:28 Absolvoval Adam také některé z kurzů?
  • 29:29 Jak se můžete přihlásit?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… I takto by se dalo ve zkratce shrnout mé dosavadní působení. Prošel jsem si od agentur, přes práci pro korporát, až po rodinnou firmu s dobrým příběhem. Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se takového nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)
2min. doba čtení

Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)

Čekání na správný moment není v případě expanze až tak na místě. Pokud máte e-shop a vidíte v tom přidanou hodnotu, rozhodně byste do toho měli jít. Umí to přinést obrovský obchodní potenciál a řadu dalších benefitů. Zda je český trh vždy ideální volba pro expanzi, jak by měl probíhat celý proces a čemu byste […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Na čem „běží“ e-shop GymBeam a co to umí naučit každého e-shopáře. (Róbert Čižmár, GymBeam)
2min. doba čtení

Na čem „běží“ e-shop GymBeam a co to umí naučit každého e-shopáře. (Róbert Čižmár, GymBeam)

Je nezbytné pro e-shopy vyhledávat řešení webu na míru, nebo se od začátku spokojí s krabicovým produktem? GymBeam momentálně migruje svá data z Magenta a je to proces na několik měsíců až let. Co by v minulosti udělali jinak, aby se tomu vyhnuli, kdy reálně zvažovat custom řešení od začátku a na co by se […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+