3 min. doba čtení

Proč jsou tržiště v USA populární?

Nová studie společností Digital Commerce 360 a Bizrate Insights ukazuje zajímavé vzorce toho, jak lidé v USA nakupují online. Průzkum, kterého se zúčastnilo 1 017 lidí, odhaluje motivace, preference a obavy spotřebitelů při nakupování na online trhu.

Proč jsou tržiště v USA populární?
Zdroj: Depositphotos

Jaké jsou tedy současné trendy v online nakupování? Hodně lidí využívá tržiště. Přibližně 30,9 % respondentů nakupuje několikrát měsíčně a 20,1 % několikrát týdně. Respondenti uvedli, že využívají online tržiště; pouze 0,69 % si nebylo jisto, jak často je využívá.

Nákupní zvyklosti na tržištích

Většina lidí (78,1 % z těch, kteří odpověděli) si koupila něco od externího prodejce na Amazonu. Celých 35,2 % kupujících na Amazonu si nebylo jisto, zda zboží pochází od firmy nebo od prodejce na trhu. Přibližně třetina z těch, kteří odpověděli (32,84 %), uvedla, že by raději nakoupila přímo od Amazonu než od prodejce třetí strany.

Průzkum se zabýval také nákupními trendy na internetových tržištích na dalších stránkách, které mají vlastní tržiště. Z těch, kteří odpověděli, si 38,05 % koupilo něco na tržišti Walmart a 37,56 % si koupilo něco na jiném americkém tržišti, jako je Amazon, eBay nebo Walmart. 27,53 % nakupujících bylo na specializovaných stránkách, jako je Etsy a Newegg, a 28,12 % nakupovalo na čínských stránkách, jako je Tmall nebo AliExpress.

Obecně se zdá, že dostupnost výrobků je docela dobrá; pouze 13,37 % respondentů uvedlo, že měli problémy s tím, že věci byly doručeny příliš pomalu.

Nákupní trendy a chování spotřebitelů v e-shopu

Lidé mají o tržištích různé představy. Z těch, kteří odpověděli, 21,53 % uvedlo, že ceny jsou nižší než na jiných nákupních stránkách, a 16,52 % uvedlo, že poplatky, které zahrnují i dopravu, jsou také nižší. 19,37 % zákazníků se tržiště líbí více než jiné obchody, protože mají více zboží.

21,14 % zákazníků uvedlo, že v roce 2024 budou více využívat online tržiště, zatímco 58,11 % uvedlo, že na nich budou nakupovat ve stejné míře. Pokud jde o nakupování, na věku opravdu hodně záleží. V příštím roce budou častěji nakupovat mladší lidé. Až 52,61 % respondentů uvedlo, že důležitým důvodem jsou lepší ceny, cena je stále hlavním důvodem, proč lidé volí tržiště místo nákupu v e-shopu přímého prodejce. Důležité je také rychlé dodání (38,74 %) a bezplatná nebo levná doprava (50,34 %).

Přestože jsou tržiště poměrně dobře známá, stále je několik nejistých bodů. Zákazníci se nejvíce obávají vysokých nákladů na doručení (39,23 %), dlouhých dodacích lhůt (37,36 %) a strachu z podvodného nebo falešného zboží (33,43 %).

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Google rozšiřuje cílení pro Demand Gen kampaně
2 min. doba čtení

Google rozšiřuje cílení pro Demand Gen kampaně

Google aktualizoval Demand Gen kampaně. Přibyde optimalizované cílení na konkrétní věkové skupiny nebo pohlaví. Nová funkce přinese přesnější kontrolu nad tím, kdo vidí vaše reklamy, což je důležité pro efektivní cílení Googlu na konkrétní demografické segmenty.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+