2 min. doba čtení

Proč byste měli věnovat pozornost Pinterestu

Pinterest je často zastíněn velkými hráči jako Meta a TikTok. V marketingové strategii si však umí uhájit své místo a úspěšně si ho obhájit. Platforma se snaží upoutat pozornost značek a inzerentů novými reklamními nástroji a stimuly. A na ty se podíváme právě teď.

Proč byste měli věnovat pozornost Pinterestu
Zdroj: Depositphotos

Pinterest nyní představuje výhody svých reklamních nástrojů. Platforma klade důraz na svou jedinečnou atraktivitu pro e-commerce značky. Vyzdvihuje vysokou ochotu svých uživatelů nakupovat a rostoucí popularitu mezi generací Z. Právě tato demografická skupina byla dosud méně angažovaná, ale nyní všechno napovídá tomu, že příležitost oslovit mladší skupinu je na dosah.

Uživatelé Pinterestu aktivně hledají produkty, což z něj dělá ideální prostor pro e-commerce značky. To je velký rozdíl oproti ostatním platformám, kde je zapojení uživatelů široké a méně cílené.

Pinterest má nyní 537 milionů aktivních uživatelů měsíčně, což je nový rekord po získání 39 milionů nových uživatelů v roce 2024.
Pinterest roste, zatímco na platformách Meta, X a TikTok narůstá nejistota. Možná je čas přehodnotit svůj postoj a diverzifikovat své reklamní výdaje. Oslovení motivovaných nakupujících na Pinterestu může být v roce 2025 tou správnou volbou.
Reklama na Pinterestu je v našich končinách méně zažitá, ale určitě má své místo. Rozebírali to i hosté v našem studiu – Dávid Šerfözö ze společnosti Aleph nebo Andrej Sopko z agentury Targetovo.


Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Růst Pinterestu potvrzuje jeho marketingový potenciál
3 min. doba čtení

Růst Pinterestu potvrzuje jeho marketingový potenciál

Pinterest uzavřel rok 2024 s rostoucími tržbami, rostoucím počtem aktivních uživatelů a lepším hodnocením reklamy. Platforma se stále více dostává do povědomí jako prostor pro objevování a nakupování produktů a potvrzuje svůj význam v digitálním marketingu i e-commerce. Co stojí za jejím úspěchem a jaké příležitosti přináší značkám a inzerentům?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Video na LinkedIn získává více prostoru. Jak toho využít?
4 min. doba čtení

Video na LinkedIn získává více prostoru. Jak toho využít?

Video obsah poutá pozornost – vidíme to v podstatě na všech platformách. Na Instagramu dominují Reels, Facebook je plný videí, dokonce YouTube, který je založen na videích, má své Shorts. A nakonec se s nimi setkáváme i v e-shopech při prezentaci produktů. Také byznysová síť LinkedIn informovala, že meziročně sledovanost videí vzrostla o 36 %, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+