
Pinterest nyní představuje výhody svých reklamních nástrojů. Platforma klade důraz na svou jedinečnou atraktivitu pro e-commerce značky. Vyzdvihuje vysokou ochotu svých uživatelů nakupovat a rostoucí popularitu mezi generací Z. Právě tato demografická skupina byla dosud méně angažovaná, ale nyní všechno napovídá tomu, že příležitost oslovit mladší skupinu je na dosah.
Uživatelé Pinterestu aktivně hledají produkty, což z něj dělá ideální prostor pro e-commerce značky. To je velký rozdíl oproti ostatním platformám, kde je zapojení uživatelů široké a méně cílené.
Pinterest má nyní 537 milionů aktivních uživatelů měsíčně, což je nový rekord po získání 39 milionů nových uživatelů v roce 2024.
Pinterest roste, zatímco na platformách Meta, X a TikTok narůstá nejistota. Možná je čas přehodnotit svůj postoj a diverzifikovat své reklamní výdaje. Oslovení motivovaných nakupujících na Pinterestu může být v roce 2025 tou správnou volbou.
Reklama na Pinterestu je v našich končinách méně zažitá, ale určitě má své místo. Rozebírali to i hosté v našem studiu – Dávid Šerfözö ze společnosti Aleph nebo Andrej Sopko z agentury Targetovo.