|
1 min. doba čtení

Přístupnost webu pro znevýhodněné jako povinná jízda každého webu? (Martin Krupa, ui42)

Podle nadpisu byste si mohli myslet, že tento rozhovor není pro vás. Opak je ale pravdou. Jedná se totiž o téměř všechny lidi starší 45 let, respektive nemusí být ani věkově omezeni, pokud mají nějaký handicap již v mládí. Mluvíme o horším zraku, špatném rozpoznávání barev, oslabeném hmatu a podobně. Jaké jsou tedy weby pro znevýhodněné, na které prvky byste měli myslet při tvorbě takového webu a proč je povinností mít EAA web od léta 2025, nám řekl Martin Krupa, CEO, ui42.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:48 Jaké jsou to weby pro znevýhodněné?
  • 05:57 Musí se weby díky legislativě přizpůsobit?
  • 07:41 Do jaké míry to splňuje dnes běžný slovenský web?
  • 08:25 Na které prvky je třeba myslet při této tématice?
  • 13:42 Jak to bude vymahatelné po spuštění zákona?
  • 17:54 Jak kontrolní orgán budou sloužit slovenské úřady?
  • 19:33 Jsou nějaké vzorové weby, které kritéria splňují na 100%?
  • 23:46 Kolik lidí spadá do této kategorie?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

ui42
Tento článek ti přináší

ui42

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Doručení zboží je klíčová zákaznická zkušenost. Proč nevybírat jen na základě ceny (Anton Kukučka, Packeta)
6 min. doba čtení

Doručení zboží je klíčová zákaznická zkušenost. Proč nevybírat jen na základě ceny (Anton Kukučka, Packeta)

Rychlejší doručení, inteligentní Z-boxy, ekologická řešení i nové nápady, které mohou změnit způsob, jak vnímáme logistiku. Tento rozhovor ukazuje, že doručení není jen o balících, ale o emocích, důvěře a technologiích, které zlepšují každou fázi nákupu. Zjistíte, proč je „objednej si do tří hodin a zítra to máš doma“ silnější argument než jakákoli sleva a […]

Ecommerce Bridge UPDATE 45/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 45/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)
7 min. doba čtení

E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)

Expanze e-shopu do zahraničí už dávno není jen o překladu webu. Úspěch v roce 2026 budou mít ti, kteří rozumí datům, investují do důvěry a mají trpělivost. Slovensko jako test, Polsko jako výzva a Německo jako cíl – tak vypadá cesta mnoha značek, které zjišťují, že marketplace není zázrak a rychlá vítězství neexistují. Tento rozhovor […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet