2min. doba čtení

Přepravce DoDo loni zvýšil tržby na 1,3 miliardy korun

Česká logistická společnost DoDo dosáhla nejvyššího obratu ve své sedmileté historii. Článek přinesla česká Lupa.

Přepravce DoDo loni zvýšil tržby na 1,3 miliardy korun

DoDo zdvojnásobuje počet zpracovaných objednávek

Přepravní společnost DoDo loni doručila přes 5,8 milionu objednávek a dosáhla tím svého dosud nejvyššího obratu 1,3 miliardy korun. To je o 39 % víc než v roce 2021. I navzdory vypjaté ekonomické situaci firma počet obsloužených objednávek téměř zdvojnásobila.

Pro DoDo loni jezdilo 2300 kurýrů a tisícovka vozů v sedmi evropských zemích, kde firma obsluhuje národní i lokální B2B klienty. Zaváží od potravin přes hotová jídla, až po drogerii, drobnou elektroniku a sportovní náčiní. Na další rozvoj a expanzi dostala v polovině roku od investorů v čele Danielem Křetínským a Patrikem Tkáčem 1,5 miliardy korun.

Společnost se zaměřuje na region DACH

V nejrušnější den DoDo loni rozvezlo celkem 25 497 objednávek. Z takřka 40 % se na objednávkách podílejí zahraniční trhy. Velké ambice má společnost především na trzích Německa, Rakouska a Švýcarska.

Firma prošla rebrandingem, v rámci kterého dokončila svou transformaci z původní služby osobního asistenta na logisticko-technologickou společnost plně orientovanou na B2B segment. „Během loňska jsme se soustředili na nastavení mechanismů pro systematickou expanzi na velké západní trhy a v roce 2023 chceme tuto přípravu naplno zužitkovat,“ prozradil plány na letošní rok CEO DoDo Michal Menšík.

Společnost používá vlastní logistickou platformu GAIA, která se stará o precizní plánování tras. Chce tak minimalizovat počet najetých kilometrů a dál zrychlovat doručování. Zároveň pravidelně testuje nové možnosti doručování, ať už se jedná o použití elektrických vodních skútrů pro doručování po jezeře Balaton, nebo využití dronů pro doručování po městě v Budapešti.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce se vrací k dlouhodobě udržitelnému růstu. Největší šanci prorazit mají prodejci vlastních výrobků
4min. doba čtení

E-commerce se vrací k dlouhodobě udržitelnému růstu. Největší šanci prorazit mají prodejci vlastních výrobků

Českou e-commerce, která v posledních dvou letech zaznamenala výrazný pokles, čeká letos oživení a návrat k udržitelnému růstu. Největší podíl na tržbách pochopitelně vykazuje dražší zboží z kategorií jako elektronika, nářadí či stavební materiály, jak vyplynulo z analýzy společnosti Upgates.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+