2 min. doba čtení

Prémiová reklama na TikToku se rozšířila. U nás si ještě počkáme

TikTok vylepšila svou sadu TikTok Pulse Suite s cílem poskytnout inzerentům větší kontrolu a lepší přehled o jejich kampaních.

Prémiová reklama na TikToku se rozšířila. U nás si ještě počkáme
Zdroj: Depositphotos

Platforma Pulse Premiere slibuje inzerentům předvídatelnost a kontrolu nad placeným obsahem. Navíc s možností strategického umístění reklamy přímo vedle prémiového obsahu vydavatele na kanálu For You.

“Dnes s potěšením oznamujeme další vydavatele v programu Pulse Premiere, nové způsoby nákupu na základě konkrétních zajímavostí a obsahu a nové přizpůsobitelné přehledy Pulse, které značkám pomáhají kontrolovat, kde se jejich reklamy zobrazují,” uvádí se v prohlášení společnosti TikTok.

“Více než reklama”

S odkazem na spotřebitelský průzkum je TikTok označován za nejlepší volbu pro upoutání pozornosti, podporu hlubšího propojení se značkami a podporu akce uživatelů.

“Díky inzerentům, kteří vytvářejí obsah a kampaně zaměřené na TikTok, se reklamy na TikToku umisťují na prvních místech v pozornosti spotřebitelů. 73 % lidí cítí hlubší vztah ke značkám, se kterými komunikují na TikToku, a 93 % uživatelů podniká kroky na základě obsahu, který vidí v kanálu For You.”

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

TikTok označuje sadu Pulse Suite za svatý grál pro inzerenty. Slibuje průnik s nejmódnějším obsahem napříč kategoriemi, sezónnost a prémiová partnerství s vydavateli.

Balíček Pulse byl rozšířen o Pulse Custom Lineup, Pulse Premiere Tentpole Moments a Pulse Premiere IP Lineup.

Důraz na čísla

TikTok chce prokázat svou hodnotu v reálných číslech. Nová řešení pro měření sledovanosti slibují demystifikaci vlivu TikToku v mediálním mixu. Novými partnery pro měření sledovanosti jsou společnosti iSpot.tv a Nielsen ONE Ads, které umožňují značkám měřit dosah jejich kampaní na různých platformách, včetně mobilních zařízení, stolních počítačů, lineární televize a CTV1.

Poslechněte si náš obsah Jako podcast

Cílem těchto partnerství je poskytnout inzerentům přehled o přírůstku dosahu jejich kampaní TikTok ve srovnání s tradiční televizí a pomoci jim tak posoudit roli TikTok v jejich celkové mediální strategii.

Ačkoli je tento formát zatím dostupný pouze v několika evropských státech, lze očekávat, že se rozšíří i do dalších zemí. Situaci budeme sledovat a o vývoji vás budeme informovat. Doporučujeme proto přihlásit se k odběru našeho denního zpravodaje, aby vám neunikly nové reklamní příležitosti.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+