2min. doba čtení

Prémiová reklama na TikToku se rozšířila. U nás si ještě počkáme

TikTok vylepšila svou sadu TikTok Pulse Suite s cílem poskytnout inzerentům větší kontrolu a lepší přehled o jejich kampaních.

Prémiová reklama na TikToku se rozšířila. U nás si ještě počkáme
Zdroj: Depositphotos

Platforma Pulse Premiere slibuje inzerentům předvídatelnost a kontrolu nad placeným obsahem. Navíc s možností strategického umístění reklamy přímo vedle prémiového obsahu vydavatele na kanálu For You.

“Dnes s potěšením oznamujeme další vydavatele v programu Pulse Premiere, nové způsoby nákupu na základě konkrétních zajímavostí a obsahu a nové přizpůsobitelné přehledy Pulse, které značkám pomáhají kontrolovat, kde se jejich reklamy zobrazují,” uvádí se v prohlášení společnosti TikTok.

“Více než reklama”

S odkazem na spotřebitelský průzkum je TikTok označován za nejlepší volbu pro upoutání pozornosti, podporu hlubšího propojení se značkami a podporu akce uživatelů.

“Díky inzerentům, kteří vytvářejí obsah a kampaně zaměřené na TikTok, se reklamy na TikToku umisťují na prvních místech v pozornosti spotřebitelů. 73 % lidí cítí hlubší vztah ke značkám, se kterými komunikují na TikToku, a 93 % uživatelů podniká kroky na základě obsahu, který vidí v kanálu For You.”

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

TikTok označuje sadu Pulse Suite za svatý grál pro inzerenty. Slibuje průnik s nejmódnějším obsahem napříč kategoriemi, sezónnost a prémiová partnerství s vydavateli.

Balíček Pulse byl rozšířen o Pulse Custom Lineup, Pulse Premiere Tentpole Moments a Pulse Premiere IP Lineup.

Důraz na čísla

TikTok chce prokázat svou hodnotu v reálných číslech. Nová řešení pro měření sledovanosti slibují demystifikaci vlivu TikToku v mediálním mixu. Novými partnery pro měření sledovanosti jsou společnosti iSpot.tv a Nielsen ONE Ads, které umožňují značkám měřit dosah jejich kampaní na různých platformách, včetně mobilních zařízení, stolních počítačů, lineární televize a CTV1.

SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

Cílem těchto partnerství je poskytnout inzerentům přehled o přírůstku dosahu jejich kampaní TikTok ve srovnání s tradiční televizí a pomoci jim tak posoudit roli TikTok v jejich celkové mediální strategii.

Ačkoli je tento formát zatím dostupný pouze v několika evropských státech, lze očekávat, že se rozšíří i do dalších zemí. Situaci budeme sledovat a o vývoji vás budeme informovat. Doporučujeme proto přihlásit se k odběru našeho denního zpravodaje, aby vám neunikly nové reklamní příležitosti.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+