2 min. doba čtení

Přehled e-commerce akcí, na které se můžete těšit v květnu

Díky novým technologiím se elektronické obchodování stalo stabilním pilířem ekonomiky a naprostá většina miliardářů je úzce spojena s online prostorem a technologiemi. Dalo by se říci, že technologie jsou novým nerostným bohatstvím, podobně jako svého času ocel nebo ropa. Pokud jste fanoušky e-commerce světa, možná budete chtít navštívit některou z nadcházejících akcí. Příležitost k navázání nových kontaktů nebo setkání se zajímavými odborníky.

Přehled e-commerce akcí, na které se můžete těšit v květnu

Přinášíme vám stručný přehled zajímavých událostí, které se budou konat v následujících týdnech.

eShow Barcelona

4.-5. května 2022
Barcelona, Španělsko
Evoluce doručování, D2C prodej, umělá inteligence a big data, livestreamový prodej a mnoho dalšího.
Zjistěte více…

eCommerce Expo Berlin

5. května 2022
Berlín, Německo
B2B výstava a konference pro poskytovatele služeb elektronického obchodování.
Zjistěte více…

zdroj: EBE.com

Retail Innovation Conference & Expo

10. – 12. května 2022
Chicago, Spojené státy americké
Netypický zážitek z výstavy. Výstavní plocha #RICE22 je živý, komunitně orientovaný prostor plný nejnovějších a nejlepších technologií, který účastníkům nabízí zajímavé příležitosti ke spojení a spolupráci.
Zjistěte více…

Kongres digitální budoucnosti

17. května 2022
Frankfurt nad Mohanem, Německo
Akce, která se zabývá budoucností digitalizace v průmyslu a kde se malé a střední podniky mohou učit od odborníků z oboru.
Zjistěte více…

Retail Week Live 2022

24. – 25. května 2022
Londýn, Spojené království
Retail Week Live je celosvětový maloobchodní festival, který spojuje, inspiruje a vyzývá maloobchodní ekosystém k vytváření efektivních a účelných podniků, které uspějí v neustále se měnícím světě.
Zjistěte více…

White Label World Expo

25. – 26. května 2022
Las Vegas, USA
Na této akci se můžete dozvědět, jak prodávat online, získat nové produkty nebo se stát online podnikatelem.
Zjistěte více…

LogiMAT

31. května – 2. června 2022
Stuttgart, Německo
LogiMAT, největší každoroční intralogistická výstava v Evropě. Jedná se o přední mezinárodní veletrh, který poskytuje komplexní přehled o trhu a kompetentní předávání znalostí.
Zjistěte více…

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává
3 min. doba čtení

Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává

Pokud jste ještě nezačali využívat video na LinkedInu, pravděpodobně je ten správný čas. Sledovanost videí na platformě loni meziročně vzrostla o 36 %. Navíc video příspěvky generují 1,4× vyšší zapojení ve srovnání s jinými formáty. Chopte se příležitosti a využijte nové informace přímo od LinkedInu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč
4 min. doba čtení

Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč

Mobily pohlcují polovinu veškeré digitální pozornosti a náklady na získání zákazníka rostou rychleji než rozpočty. Pokud se o mobilní strategii stará každý tým po svém a nikdo ji pevně neřídí, výsledkem jsou nekoordinované kampaně, nejednotný zážitek a promarněné příležitosti. Ve hře není jen engagement, ale i schopnost značky udržet si místo na trhu. Jak tedy […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí
5 min. doba čtení

U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí

V roce 2025 utratí značky v segmentu zdraví, farmacie a zdravotnictví v USA za reklamu více než 31 miliard dolarů – což je více než v odvětvích jako telekomunikace, cestování či technologie. I když značky investují miliardy, jen malá část spotřebitelů důvěřuje zdravotnické reklamě více než jiné.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+