1 min. doba čtení

Praktické e-mailingové tipy pro malé a střední e-shopy. Co byste se měli naučit od největších? (Ondřej Ratajský, SmartEmailing)

Na email marketing se někdy dívá s přílišným respektem. Začneme ho dělat, až bude čas, nebo více financí. Přitom by měl tvořit jednu z klíčových částí vašeho marketingového mixu. A ne jen tak posílání náhodných nabídek. Personalizace a segmentování publika mohou mít výrazný podíl na lepším konverzním poměru. Jak by to měly dělat malé a střední e-shopy nám přišel do studia Ecommerce Bridge popovídat Ondřej Ratajský ze SmartEmailngu.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:30 Jaké základní věci z emailingu by měl řešit malý e-shop?
  • 02:49 Měli byste opuštěný košík začít řešit hned od začátku?
  • 04:06 Je třeba se od začátku soustředit i na segmentaci?
  • 12:49 Je segmentování drahá záležitost?
  • 14:58 Jak začít používat email marketing?
  • 18:48 Co jsou typické věci, co velcí dělají a malí by také mohli?
  • 25:37 Jsou nějaké dobré příklady, které se vyplatí sledovat?
  • 27:22 Co jsou neměřitelné hodnoty, které email marketing přináší?
  • 28:59 Umírá email marketing?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+