1min. doba čtení

Praktické e-mailingové tipy pro malé a střední e-shopy. Co byste se měli naučit od největších? (Ondřej Ratajský, SmartEmailing)

Na email marketing se někdy dívá s přílišným respektem. Začneme ho dělat, až bude čas, nebo více financí. Přitom by měl tvořit jednu z klíčových částí vašeho marketingového mixu. A ne jen tak posílání náhodných nabídek. Personalizace a segmentování publika mohou mít výrazný podíl na lepším konverzním poměru. Jak by to měly dělat malé a střední e-shopy nám přišel do studia Ecommerce Bridge popovídat Ondřej Ratajský ze SmartEmailngu.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:30 Jaké základní věci z emailingu by měl řešit malý e-shop?
  • 02:49 Měli byste opuštěný košík začít řešit hned od začátku?
  • 04:06 Je třeba se od začátku soustředit i na segmentaci?
  • 12:49 Je segmentování drahá záležitost?
  • 14:58 Jak začít používat email marketing?
  • 18:48 Co jsou typické věci, co velcí dělají a malí by také mohli?
  • 25:37 Jsou nějaké dobré příklady, které se vyplatí sledovat?
  • 27:22 Co jsou neměřitelné hodnoty, které email marketing přináší?
  • 28:59 Umírá email marketing?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Online lead generation v B2B. Nemusí to skončit u vyplněného formuláře (Ivan Potančok, Vibration)
1min. doba čtení

Online lead generation v B2B. Nemusí to skončit u vyplněného formuláře (Ivan Potančok, Vibration)

B2B e-shopy a portály celkově fungují trošku rozdílně, než klasické B2C shopy. Vyladěná UI, jednoduché ovládání a super konfigurátor jsou jen zlomkem souboru prvků, které byste měli mít pro maximalizované sbírání leadů. Jak dokážou dobré konfigurátoři zlepšit konverzní poměr, zda má výhodu integrovaný CRM systém a proč je vhodné mít u podrobných formulářů nějaký support […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Jak zpeněžit podcast? Nebojte se říct si o peníze (Matej Sajfa Cifra, Toldo)
1min. doba čtení

Jak zpeněžit podcast? Nebojte se říct si o peníze (Matej Sajfa Cifra, Toldo)

Přechod z neplaceného obsahu na ten placený bývá ve většině případů extrémně náročný a bolestivý. Lidé si už zvykli, že mají něco zadarmo a nyní je najednou přesvědčovat, aby platili, se zdá být nemožné. Toldo jako aplikace pro podcastery se snaží změnit smýšlení lidí, proč by měli své oblíbené tvůrce podporovat. Jak se do projektu […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+