Mišo nám vysvětlí, jak a proč přešel od práce pro agentury na freelancera a na čem všem už pracoval. Vyjasníme si, co všechno vlastně PPC (pay per click) v současném pojetí zahrnuje a proč je důležité o tom s klientem hovořit. Podíváme se na to, jak může vypadat PPC projekt v rámci ecommerce, přičemž nám jako příklad poslouží Mišova zatím největší zkušenost v této oblasti – práce pro značku s cyklistickým oblečením Isadobre Apparel. A pokud rozhovor shlédnete celý, na závěr vás čeká Mišova „PPC rada” pro malý ecommerce projekt.
V rozhovoru s Mišom se dozvíte:
- Proč a jak začal pracovat na volné noze.
- Co všechno zahrnuje PPC v rámci Mišovi práce.
- Pro jaké klienty Mišo pracoval a jakou část tvořily ecommerce projekty.
- Jak vypadá spolupráce s klientem na projektu a jaký je první krok.
- O čem je vlastně práce v AdWords účtu a jak by Mišo nazval to, co dělá.
- Jakými fázemi růstu si prošla značka Isadore Apparel.
- Jak dělá Mišo, spolu se svými kolegy, alokaci v rámci rozpočtu.
- Jaké typy kampaní mohou být v rámci projektu nasazené.
- Jaké nástroje se používají na reporting.
- Co by Mišo poradil malému ecommerce projektu z hlediska PPC.