2min. doba čtení

PPC, ecommerce a data driven firma Isadore Apparel (Michal Stín)

Už během studia na vysoké škole začínal pracovat v agenturách, ale velmi rychle se vydal vlastní cestou, jako freelancer. Pozvání na rozhovor přijal Michal Stín - odborník na PPC reklamy v Google AdWords či na Facebooku, certifikovaný google trenér a spoluzakladatel úspěšného projektu Truniversity.

Martin Šimo Martin Šimo
Moderator & redactor Ecommerce Bridge
|

Mišo nám vysvětlí, jak a proč přešel od práce pro agentury na freelancera a na čem všem už pracoval. Vyjasníme si, co všechno vlastně PPC (pay per click) v současném pojetí zahrnuje a proč je důležité o tom s klientem hovořit. Podíváme se na to, jak může vypadat PPC projekt v rámci ecommerce, přičemž nám jako příklad poslouží Mišova zatím největší zkušenost v této oblasti – práce pro značku s cyklistickým oblečením Isadobre ApparelA pokud rozhovor shlédnete celý, na závěr vás čeká Mišova „PPC rada” pro malý ecommerce projekt.

V rozhovoru s Mišom se dozvíte:

  • Proč a jak začal pracovat na volné noze.
  • Co všechno zahrnuje PPC v rámci Mišovi práce.
  • Pro jaké klienty Mišo pracoval a jakou část tvořily ecommerce projekty.
  • Jak vypadá spolupráce s klientem na projektu a jaký je první krok.
  • O čem je vlastně práce v AdWords účtu a jak by Mišo nazval to, co dělá.
  • Jakými fázemi růstu si prošla značka Isadore Apparel.
  • Jak dělá Mišo, spolu se svými kolegy, alokaci v rámci rozpočtu.
  • Jaké typy kampaní mohou být v rámci projektu nasazené.
  • Jaké nástroje se používají na reporting.
  • Co by Mišo poradil malému ecommerce projektu z hlediska PPC.

Sdílet článek
Martin Šimo
Moderator & redactor Ecommerce Bridge

Online marketingu se věnuje už téměř 9 let. Je spoluzakladatelem společnosti Diametro, která pro své klienty vymýšlí a realizuje růstové projekty.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+