2 min. doba čtení

Pozvánka na webinář: Důležité změny v legislativě a trendy v e-commerce a kryptoměnách

Neusínejte na vavřínech a držte krok s rychle se měnícím světem e-commerce. K tomu vám nabízíme skvělé a hlavně velmi jednoduché řešení. Již 21.5.2024 se můžete zúčastnit bezplatného webináře o Ecommerce a MiCA. Chcete se o tom dozvědět ještě více? Pak si nenechte ujít tuto skvělou příležitost. V tomto článku najdete také odkaz, kde se můžete na tuto akci zaregistrovat. 

Pozvánka na webinář: Důležité změny v legislativě a trendy v e-commerce a kryptoměnách
Zdroj: Payout

Webinář se zaměřuje na důležité změny v legislativě a aktuální trendy v oblasti elektronického obchodování a kryptoměn. Výhodou je, že se ho můžete zúčastnit odkudkoli díky tomu, že se jedná o online akci;

Jedním z hlavních bodů programu bude panelová diskuse s názvem “Elektronický obchod a novela zákona o ochraně spotřebitele”. Tato část akce proběhne od 10:30 do 11:45 a bude se týkat řady důležitých témat, jako jsou změny legislativy, bezpečnost dat a údajů, daňové a účetní aspekty novely, digitální bankovnictví a platební brány. V panelové diskusi vystoupí skvělí řečníci, kteří jistě nabídnou cenné rady a postřehy. Bude mezi nimi Martina Hanusová z Payout spolu s Barborou Vrabcovou z Hronček & Partners, Nikoletou Kiralyovou z Top privacy a Peterem Schmidtem z VGD Slovakia.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Podrobněji a především přehledněji se budeme věnovat změnám zákona o ochraně spotřebitele, které přinášejí větší transparentnost a ochranu samotných spotřebitelů. Týká se to oblastí, jako jsou:

  • Transparentnost vyhledávání produktů: Obchodníci budou muset zveřejňovat informace o hlavních parametrech ovlivňujících pořadí ve vyhledávačích prostřednictvím klíčových slov.
  • Recenze a hodnocení zboží a služeb zákazníky: Provozovatelé e-shopů budou muset informovat o tom, jakým způsobem zajišťují zveřejňování hodnocení a recenzí od skutečných zákazníků.
  • Odstoupení od smlouvy: Spotřebitelé budou mít možnost vrátit zboží v prodloužené lhůtě, která se prodlouží ze 14 na 30 dní.
  • Poskytování slev a zveřejňování cen: Mezi nové povinnosti patří také regulace cen a zveřejňování předchozích cen.

Registrace je otevřena do pátku 17. května 2024 do 16:00 hodin a mohou se jí zúčastnit všichni e-shopy. Registrovat se můžete prostřednictvím tohoto odkazu, po jehož zadání vám budou zaslány veškeré informace o webináři včetně odkazu na online přihlášení. Uvidíme se tam.

Tento článek přináší společnost Payout.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Meta AI se rozšiřuje do Evropy
3 min. doba čtení

Meta AI se rozšiřuje do Evropy

Technologický gigant Meta tento týden oznámil, že jeho konverzační nástroj umělé inteligence Meta AI bude nasazen ve 41 evropských zemích včetně členských států Evropské unie a v 21 zámořských územích. To představuje dosud největší globální expanzi.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?
4 min. doba čtení

Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?

Príjmy ze streamovacích služeb poprvé v historii překonaly tradiční televizi. Podle eMarketer Digital Video Forecast 2025 bude do roku 2028 podíl lineární TV na trhu předplatného v USA tvořit už jen třetinu. Spotřebitelé stále více preferují flexibilní služby dostupné kdykoliv a kdekoliv. Jak se tím může inspirovat e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?
3 min. doba čtení

Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?

Nakupování módy v e-commerce se vyvíjí různými směry, což odhalují i údaje z platformy ECDB. Zatímco američtí spotřebitelé bez váhání přidávají položky do svých digitálních košíků, němečtí a britští kupující jsou při výběru opatrnější. Přesto všechny regiony dosahují podobné míry konverze, což poukazuje na rozdílné nákupní návyky v globálním měřítku.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+