1 min. doba čtení

Jak se dělá politický marketing na Slovensku? (Gabriel Tóth, Katedra Komunikácie)

Katedra Komunikácie je netradiční název slovenské marketingové agentury, která se do značné míry věnuje i politickým kampaním. Založil a vede ji z pozice CEO Gabriel Tóth, zkušený PR specialista. V tomto rozhovoru nám vyprávěl, jak skutečně funguje politický marketing na Slovensku.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:32 Jak se liší politický marketing na Slovensku a na západě?
  • 05:34 Kde shánějí peníze na kampaň nezávislí kandidáti?
  • 09:08 Jak se odlišují kampaně v malých obcích a ve velkých městech?
  • 11:24 Proč je na billboardech tak málo informací?
  • 13:38 Jak vstoupil politický marketing do éry sociálních sítí?
  • 17:28 Přežily by antisystémové strany bez sociálních médií?
  • 20:12 Proč s některými politickými subjekty Katedra Komunikácie nepracuje?
  • 24:41 Může se politický marketing u nás transformovat do dlouhodobých kampaní?
  • 28:53 Jak si rozložit rozpočet na kampaň?
  • 30:31 O čem je příklad komunikace bratislavského primátora?

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První měsíc TikTok reklam na Slovensku, vratky a novinky z Google či Instagramu | MUDROVAČKA 08/2024
1 min. doba čtení

První měsíc TikTok reklam na Slovensku, vratky a novinky z Google či Instagramu | MUDROVAČKA 08/2024

Veronika si odkroutila premiéru v horkém křesle Mudrovačky! A šlo jí to náramně… Spolu jsme si prošli několik zajímavých témat. Ba to chvílemi až vypadalo, že se nejednalo o souhrn novinek za letní měsíc. Rozebírali jsme první měsíc TikTok reklamy na Slovensku, opravování reklamovaného zboží, mobile commerce, vratky v e-commerce, či několik novinek z Instagramu […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Může člověk s MBA titulem reálně zvýšit firmě zisky? (Jaroslav Vojtechovský, Digitální Univerzita)
1 min. doba čtení

Může člověk s MBA titulem reálně zvýšit firmě zisky? (Jaroslav Vojtechovský, Digitální Univerzita)

Digitální univerzita nabízí flexibilní a kvalitní vzdělávání v digitálním marketingu a managementu, přizpůsobené potřebám moderního trhu. Koncept „sobotical“ představuje příležitost investovat soboty do rozvoje kariéry prostřednictvím intenzivních přednášek a workshopů. Kromě klasických programů Certifikovaného a Expert studia mají také MBA program, který kombinuje teorii s praktickými dovednostmi, ideální pro manažery a podnikatele. Zakladatel univerzity sdílí […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+