1min. doba čtení

Jak se dělá politický marketing na Slovensku? (Gabriel Tóth, Katedra Komunikácie)

Katedra Komunikácie je netradiční název slovenské marketingové agentury, která se do značné míry věnuje i politickým kampaním. Založil a vede ji z pozice CEO Gabriel Tóth, zkušený PR specialista. V tomto rozhovoru nám vyprávěl, jak skutečně funguje politický marketing na Slovensku.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:32 Jak se liší politický marketing na Slovensku a na západě?
  • 05:34 Kde shánějí peníze na kampaň nezávislí kandidáti?
  • 09:08 Jak se odlišují kampaně v malých obcích a ve velkých městech?
  • 11:24 Proč je na billboardech tak málo informací?
  • 13:38 Jak vstoupil politický marketing do éry sociálních sítí?
  • 17:28 Přežily by antisystémové strany bez sociálních médií?
  • 20:12 Proč s některými politickými subjekty Katedra Komunikácie nepracuje?
  • 24:41 Může se politický marketing u nás transformovat do dlouhodobých kampaní?
  • 28:53 Jak si rozložit rozpočet na kampaň?
  • 30:31 O čem je příklad komunikace bratislavského primátora?

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Miroslava Birešová, Kaufland
1min. doba čtení

Na český a slovenský trh už brzy vstoupí Kaufland marketplace. Jak ho mohou využít e-shopy pro svůj růst? (Miroslava Birešová, Kaufland Global Marketplace)

V této části magazínu Ecommerce Bridge nám sales manažerka Kaufland Global Marketplace, Miroslava Birešová, přiblížila nový Kaufland marketplace, který vstoupí na trh již letos. Jak změní poměry v ecommerce prostředí v našem prostoru a co nového přinese?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek