1 min. doba čtení

Jak se dělá politický marketing na Slovensku? (Gabriel Tóth, Katedra Komunikácie)

Katedra Komunikácie je netradiční název slovenské marketingové agentury, která se do značné míry věnuje i politickým kampaním. Založil a vede ji z pozice CEO Gabriel Tóth, zkušený PR specialista. V tomto rozhovoru nám vyprávěl, jak skutečně funguje politický marketing na Slovensku.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:32 Jak se liší politický marketing na Slovensku a na západě?
  • 05:34 Kde shánějí peníze na kampaň nezávislí kandidáti?
  • 09:08 Jak se odlišují kampaně v malých obcích a ve velkých městech?
  • 11:24 Proč je na billboardech tak málo informací?
  • 13:38 Jak vstoupil politický marketing do éry sociálních sítí?
  • 17:28 Přežily by antisystémové strany bez sociálních médií?
  • 20:12 Proč s některými politickými subjekty Katedra Komunikácie nepracuje?
  • 24:41 Může se politický marketing u nás transformovat do dlouhodobých kampaní?
  • 28:53 Jak si rozložit rozpočet na kampaň?
  • 30:31 O čem je příklad komunikace bratislavského primátora?

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Čeká nás e-commerce transformace? I o tom bude pražský kongres GECOM 2025 (Alexander Visnyai a Jan Novotný)
2 min. doba čtení

Čeká nás e-commerce transformace? I o tom bude pražský kongres GECOM 2025 (Alexander Visnyai a Jan Novotný)

Konference GECOM 2025, která se uskuteční 13. února v historických prostorách Pražského hradu, nabízí unikátní spojení odborného obsahu, výjimečného prostředí a jedinečných zážitků. Akce je zaměřená na trendy a transformaci v e-commerce, přičemž program tvoří renomovaní řečníci z předních značek jako Google, Notino či eBay. GECOM není jen o přednáškách – účastníci se mohou zapojit […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Dobrá zákaznická zkušenost jako klíč k úspěchu v e-commerce roku 2025? (Lucia Ciranová, Lighting Beetle*)
1 min. doba čtení

Dobrá zákaznická zkušenost jako klíč k úspěchu v e-commerce roku 2025? (Lucia Ciranová, Lighting Beetle*)

V době hyperkonkurence už nestačí myslet jen na základní věci. Online podnikání je stále náročnější a do hry vstupují i nové externí faktory jako marketplaces či stále náročnější práce s cookies. O čem je dnes e-commerce, proč je váš zákazník zároveň vaším konkurentem a jak udělat kvalitní průzkum zákaznické zkušenosti, nám prozradila Lucia Ciranová, Business […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+