1 min. doba čtení

Jak se dělá politický marketing na Slovensku? (Gabriel Tóth, Katedra Komunikácie)

Katedra Komunikácie je netradiční název slovenské marketingové agentury, která se do značné míry věnuje i politickým kampaním. Založil a vede ji z pozice CEO Gabriel Tóth, zkušený PR specialista. V tomto rozhovoru nám vyprávěl, jak skutečně funguje politický marketing na Slovensku.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:32 Jak se liší politický marketing na Slovensku a na západě?
  • 05:34 Kde shánějí peníze na kampaň nezávislí kandidáti?
  • 09:08 Jak se odlišují kampaně v malých obcích a ve velkých městech?
  • 11:24 Proč je na billboardech tak málo informací?
  • 13:38 Jak vstoupil politický marketing do éry sociálních sítí?
  • 17:28 Přežily by antisystémové strany bez sociálních médií?
  • 20:12 Proč s některými politickými subjekty Katedra Komunikácie nepracuje?
  • 24:41 Může se politický marketing u nás transformovat do dlouhodobých kampaní?
  • 28:53 Jak si rozložit rozpočet na kampaň?
  • 30:31 O čem je příklad komunikace bratislavského primátora?

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Mezinárodní SEO po celém světě s výsledky ve vysoce konkurenčním prostředí (Viktor Zeman, LiveAgent)
1 min. doba čtení

Mezinárodní SEO po celém světě s výsledky ve vysoce konkurenčním prostředí (Viktor Zeman, LiveAgent)

Jak se z malé slovenské firmy stane globální hráč v SEO, který si programuje vlastní nástroje a rankuje na tisíce klíčových slov ve více než 25 jazycích? V rozhovoru s Viktorem Zemanem, zakladatelem Quality Unit (LiveAgent, Post Affiliate Pro), se ponoříme hluboko do světa technického i obsahového SEO, automatizace, linkbuildingu a také pádů, ze kterých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
AI už není „buzzword“, ale reálný nástroj. Jak umí opravdu pomoci v e-commerce? (Michal Kubo, ptagroup)
1 min. doba čtení

AI už není „buzzword“, ale reálný nástroj. Jak umí opravdu pomoci v e-commerce? (Michal Kubo, ptagroup)

Umělá inteligence už dávno není jen hračka pro velké firmy. V tomto rozhovoru se dozvíte, jak ji dnes využívají i menší e-shopy. Fotky, texty, překlady nebo videa? Na všechno už existuje samostatný nástroj. Proč není AI všelék, ale ani hrozba, jak si mnozí myslí, a co všechno dokáže, když se správně zkombinuje několik nástrojů? Více […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+