1min. doba čtení

Jak se dělá politický marketing na Slovensku? (Gabriel Tóth, Katedra Komunikácie)

Katedra Komunikácie je netradiční název slovenské marketingové agentury, která se do značné míry věnuje i politickým kampaním. Založil a vede ji z pozice CEO Gabriel Tóth, zkušený PR specialista. V tomto rozhovoru nám vyprávěl, jak skutečně funguje politický marketing na Slovensku.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:32 Jak se liší politický marketing na Slovensku a na západě?
  • 05:34 Kde shánějí peníze na kampaň nezávislí kandidáti?
  • 09:08 Jak se odlišují kampaně v malých obcích a ve velkých městech?
  • 11:24 Proč je na billboardech tak málo informací?
  • 13:38 Jak vstoupil politický marketing do éry sociálních sítí?
  • 17:28 Přežily by antisystémové strany bez sociálních médií?
  • 20:12 Proč s některými politickými subjekty Katedra Komunikácie nepracuje?
  • 24:41 Může se politický marketing u nás transformovat do dlouhodobých kampaní?
  • 28:53 Jak si rozložit rozpočet na kampaň?
  • 30:31 O čem je příklad komunikace bratislavského primátora?

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
YouTube zpomaluje videa, Meta spolupracuje s Amazonem, Jaký byl Rulezz 2023? | MUDROVAČKA 11/2023
1min. doba čtení

YouTube zpomaluje videa, Meta spolupracuje s Amazonem, Jaký byl Rulezz 2023? | MUDROVAČKA 11/2023

Listopad bývá plný nejen různých marketingových eventů, ale také speciálních e-commerce svátků, příprav na vánoční sezónu a skvělého obsahu. Posvítili jsme si téměř na všechny sociální sítě a novinky z nich, jak se daří YouTube bojovat proti blokovačům reklam a nakoukli jsme i na must-have téma roku 2023 – umělou inteligenci. To vše a ještě […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
LinkedIn a e-shopy? Má smysl se mu věnovat a přináší to také výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)
1min. doba čtení

LinkedIn a e-shopy? Má smysl se mu věnovat a přináší to také výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)

Sociální síť LinkedIn slouží zejména k profesionálnímu spojování se s lidmi z podobných oblastí. Dokáže na ní ale uspět i B2C e-shop? A Měl by tam vůbec být? LinkedIn je takový, jak si jej postavíte a může být velmi užitečný. Jak jej dokážete využít pro vaše podnikání, i když prodáváte klasické produkty, co nejvíce z […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+