2min. doba čtení

Celoevropské e-shopy s 5000+ objednávkami denně, 40+ vlastními značkami a na 20+ trzích. To je Berlin Brands Group (Jakub Žilinčan)

Jakub Žilinčan je viceprezidentem pro globální marketing ve společnosti Berlin Brands Group, která zastřešuje několik evropských značek na evropském trhu. V tomto rozhovoru nám prozradil, o co všechno se BBG vlastně stará, jak dělá marketing, jak funguje, co se jim podařilo, ale také to, co možná zcela nevyšlo.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:28 Co znamená, že v BBG tvoří, budují, kupují a škálují značky z celého světa?
  • 02:58 Na co se BBG zaměřuje v letošním roce a v těchto měsících?
  • 04:40 Která z jejich více než 40 značek je nejsilnější a jak vyvíjejí produkty?
  • 06:15 Jak řeší akvizice velkých značek?
  • 09:25 Jakým způsobem BBG distribuuje své značky?
  • 11:57 Jak jim funguje prodej přes Amazon?
  • 16:16 Který trh je pro ně na globální úrovni nejúspěšnější?
  • 18:49 Jaké brandové kampaně jim fungovaly nejlépe?
  • 20:08 Proč mají právě v Německu nejvíce značkových e-shopů?
  • 21:40 Jak se řeší logistika při 5000 objednávkách denně?
  • 25:21 Kolik investují do brandingu a performance marketingu?
  • 27:52 Jak dopadla jejich televizní kampaň „Ein, zwei, Klarstein“?
  • 29:40 Jak využívá BBG YouTube Brand Lift k měření povědomí o značce?
  • 33:46 Jak pracuje tým Berlin Brands Group?
  • 36:06 Jaké pamětní faily vyrobily?
  • 38:37 Kde by měly slovenské a české e-shopy expandovat v budoucnosti?

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+