





V rozhovore sa dozviete:
- 01:28 Co znamená, že v BBG tvoří, budují, kupují a škálují značky z celého světa?
- 02:58 Na co se BBG zaměřuje v letošním roce a v těchto měsících?
- 04:40 Která z jejich více než 40 značek je nejsilnější a jak vyvíjejí produkty?
- 06:15 Jak řeší akvizice velkých značek?
- 09:25 Jakým způsobem BBG distribuuje své značky?
- 11:57 Jak jim funguje prodej přes Amazon?
- 16:16 Který trh je pro ně na globální úrovni nejúspěšnější?
- 18:49 Jaké brandové kampaně jim fungovaly nejlépe?
- 20:08 Proč mají právě v Německu nejvíce značkových e-shopů?
- 21:40 Jak se řeší logistika při 5000 objednávkách denně?
- 25:21 Kolik investují do brandingu a performance marketingu?
- 27:52 Jak dopadla jejich televizní kampaň „Ein, zwei, Klarstein“?
- 29:40 Jak využívá BBG YouTube Brand Lift k měření povědomí o značce?
- 33:46 Jak pracuje tým Berlin Brands Group?
- 36:06 Jaké pamětní faily vyrobily?
- 38:37 Kde by měly slovenské a české e-shopy expandovat v budoucnosti?