2min. doba čtení

Celoevropské e-shopy s 5000+ objednávkami denně, 40+ vlastními značkami a na 20+ trzích. To je Berlin Brands Group (Jakub Žilinčan)

Jakub Žilinčan je viceprezidentem pro globální marketing ve společnosti Berlin Brands Group, která zastřešuje několik evropských značek na evropském trhu. V tomto rozhovoru nám prozradil, o co všechno se BBG vlastně stará, jak dělá marketing, jak funguje, co se jim podařilo, ale také to, co možná zcela nevyšlo.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
|

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:28 Co znamená, že v BBG tvoří, budují, kupují a škálují značky z celého světa?
  • 02:58 Na co se BBG zaměřuje v letošním roce a v těchto měsících?
  • 04:40 Která z jejich více než 40 značek je nejsilnější a jak vyvíjejí produkty?
  • 06:15 Jak řeší akvizice velkých značek?
  • 09:25 Jakým způsobem BBG distribuuje své značky?
  • 11:57 Jak jim funguje prodej přes Amazon?
  • 16:16 Který trh je pro ně na globální úrovni nejúspěšnější?
  • 18:49 Jaké brandové kampaně jim fungovaly nejlépe?
  • 20:08 Proč mají právě v Německu nejvíce značkových e-shopů?
  • 21:40 Jak se řeší logistika při 5000 objednávkách denně?
  • 25:21 Kolik investují do brandingu a performance marketingu?
  • 27:52 Jak dopadla jejich televizní kampaň „Ein, zwei, Klarstein“?
  • 29:40 Jak využívá BBG YouTube Brand Lift k měření povědomí o značce?
  • 33:46 Jak pracuje tým Berlin Brands Group?
  • 36:06 Jaké pamětní faily vyrobily?
  • 38:37 Kde by měly slovenské a české e-shopy expandovat v budoucnosti?

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak vypadá expanze na nové trhy v praxi – hloubkový přehled a tipy (Ondřej Lipták, Dexfinity)
2min. doba čtení

Jak vypadá expanze na nové trhy v praxi – hloubkový přehled a tipy (Ondřej Lipták, Dexfinity)

Buď se můžete řídit intuicí, nebo využijete profesionálních nástrojů a dat. A to dokonce ve většině případů zdarma! Tak či onak, expanze je odpovědí na řadu problémů, které s e-shopem řešíte. Podívejte se do hloubky, jaké kroky řešit po vstupu na nový trh, kolik rozpočtu na zemi alokovat a zda vám budou fungovat stejné komunikační […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Jak SME.sk získalo 60 tisíc digitálních předplatitelů? (Peter Nagy, Petit Press)
2min. doba čtení

Jak SME.sk získalo 60 tisíc digitálních předplatitelů? (Peter Nagy, Petit Press)

Za kvalitu se platí a pomalu se tento úzus dostává i do digitálního prostředí. Vždyť ne nadarmo se považují věci zadarmo za méně kvalitní. U novinářů to platí dvojnásob, protože pokud nemá vydavatelství za sebou externí zdroje, musí si na sebe vydělat samo, aby mohlo vykonávat kvalitní práci. Jak to s předplatným ve SMEčku funguje, […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+