
Síť získala celkem 16 milionů nových uživatelů, z nichž pouze jeden milion pocházel ze Severní Ameriky, která je klíčovým trhem příjmů. Platforma v Evropě v uplynulém období rostla a zvýšily se i příjmy na uživatele.
Pinterest v posledním čtvrtletí vygeneroval celkem 981 milionů dolarů. Ačkoli to vypadá jako pěkný výsledek, očekávalo se vyšší číslo, které ovlivnilo hodnotu akcií společnosti.
Možná pomůže nová spolupráce se společností Google. Společnost jí umožní hostovat reklamy, což by mělo zlepšit monetizaci a příjmy, zejména mimo USA. Odhady budoucích příjmů jsou však poměrně nízké a společnost čelí konkurenci větších tržišť, což může omezit její potenciál.
Nová spolupráce se společností Google by měla lépe využít potenciál pro monetizaci, zejména v oblastech mimo USA, kde Pinterest stále vyvíjí své reklamní nástroje.
Navzdory těmto problémům zůstává Pinterest zajímavým hráčem, jehož počet uživatelů roste a který se zaměřuje na digitální nakupování. Snaží se maximalizovat svůj potenciál prostřednictvím nových partnerství, i když existuje riziko, že spolupráce s konkurencí nemusí přinést dlouhodobý úspěch.
S téměř 490 miliony potenciálních zákazníků se však Pinterest stává platformou, kterou mohou značky zvážit, aby lépe porozuměly zájmům lidí a efektivně oslovily jejich nákupní záměry. Na potenciál Pinterestu jsme si posvítili také v rozhovoru s Davidem Šerfözöm.
