V rozhovoru se dozvíte:
- 0:53 co přesně Andrej dělá na pozici konzultanta;
- 2:06 kolik procent z klientů Basta digital tvoří korporace a jak korporátní klienty získali;
- 6:30 jestli agentura získá s velkým korporátním klientem také hodně peněz;
- 8:35 zda přecházejí korporace více na digitál a jak sledují své výdaje;
- 12:29 jak umí v agentuře sladit reportování, porovnání výkonnosti marketingu v digitálu a TV;
- 15:50 jaké cíle si nastavují při klientovi, jako je například Hyundai, a kolik procent z celkového marketingu tvoří u automobilek digitál;
- 19:00 kdo určuje cíle, na které se má korporátní klient zaměřit;
- 21:49 jak řeší generování leadů pro korporace a do jaké míry se umí poprat se změnami, například na webech;
- 24:58 jaké má zkušenosti s tím, pokud chtějí něco změnit na spolupráci s korporací nebo na jejich cílech, jestli je velký problém nechat projít změny celou strukturou;
- 30:36 jestli by doporučoval i jiným agenturám zaměřit se na korporátní klienty.