Zajímá mě
15. října 2019

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge
15. října 2019

Jak dělají performance marketing v korporacích? (Andrej Salner, Basta Digital)

2 min čtení

Andrej Salner je spoluzakladatel agentury Basta digital, kde působí už 13 let. Spoluzakládal i Blue Alliance – síť velmi úspěšných středoevropských agentur. Mluvili jsme o tom, jakým způsobem dělají v Basta digital performance marketing pro korporace.

V rozhovoru se dozvíte:

  • 0:53 co přesně Andrej dělá na pozici konzultanta;
  • 2:06 kolik procent z klientů Basta digital tvoří korporace a jak korporátní klienty získali;
  • 6:30 jestli agentura získá s velkým korporátním klientem také hodně peněz;
  • 8:35 zda přecházejí korporace více na digitál a jak sledují své výdaje;
  • 12:29 jak umí v agentuře sladit reportování, porovnání výkonnosti marketingu v digitálu a TV;
  • 15:50 jaké cíle si nastavují při klientovi, jako je například Hyundai, a kolik procent z celkového marketingu tvoří u automobilek digitál;
  • 19:00 kdo určuje cíle, na které se má korporátní klient zaměřit;
  • 21:49 jak řeší generování leadů pro korporace a do jaké míry se umí poprat se změnami, například na webech;
  • 24:58 jaké má zkušenosti s tím, pokud chtějí něco změnit na spolupráci s korporací nebo na jejich cílech, jestli je velký problém nechat projít změny celou strukturou;
  • 30:36 jestli by doporučoval i jiným agenturám zaměřit se na korporátní klienty.
Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge

Zakladatel a vedoucí projektu Ecommerce Bridge. Online marketingu se věnuje přes 10 let a kromě Ecommerce Bridge vede i Affiliate síť Dognet.

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.