2min. doba čtení

Jak dělají performance marketing v korporacích? (Andrej Salner, Basta Digital)

Andrej Salner je spoluzakladatel agentury Basta digital, kde působí už 13 let. Spoluzakládal i Blue Alliance – síť velmi úspěšných středoevropských agentur. Mluvili jsme o tom, jakým způsobem dělají v Basta digital performance marketing pro korporace.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V rozhovoru se dozvíte:

  • 0:53 co přesně Andrej dělá na pozici konzultanta;
  • 2:06 kolik procent z klientů Basta digital tvoří korporace a jak korporátní klienty získali;
  • 6:30 jestli agentura získá s velkým korporátním klientem také hodně peněz;
  • 8:35 zda přecházejí korporace více na digitál a jak sledují své výdaje;
  • 12:29 jak umí v agentuře sladit reportování, porovnání výkonnosti marketingu v digitálu a TV;
  • 15:50 jaké cíle si nastavují při klientovi, jako je například Hyundai, a kolik procent z celkového marketingu tvoří u automobilek digitál;
  • 19:00 kdo určuje cíle, na které se má korporátní klient zaměřit;
  • 21:49 jak řeší generování leadů pro korporace a do jaké míry se umí poprat se změnami, například na webech;
  • 24:58 jaké má zkušenosti s tím, pokud chtějí něco změnit na spolupráci s korporací nebo na jejich cílech, jestli je velký problém nechat projít změny celou strukturou;
  • 30:36 jestli by doporučoval i jiným agenturám zaměřit se na korporátní klienty.
Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek