Page rank je algoritmus, který používá Google na to, aby tak přiřadil každé stránce hodnocení, podle kterého se potom objevují tyto stránky ve výsledcích vyhledávání. Dělá tak podle mnoha kritérií, například podle významu, kvality, nebo podle množství zpětných linků, které vedou na dané stránky. Tato čísla tedy určují hodnotu, popularitu a důležitost dané stránky. Pokud je stránka ještě zcela nová, tak může mít i prázdnou hodnotu, jinak jsou stránky hodnocené čísly od 1 do 10. Page rank je jedním z kritérií, podle kterých jsou potom webové stránky uspořádané ve výsledcích vyhledávání.
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]