1min. doba čtení

Page Rank

Page rank je algoritmus, který používá Google na to, aby tak přiřadil každé stránce hodnocení, podle kterého se potom objevují tyto stránky ve výsledcích vyhledávání. Dělá tak podle mnoha kritérií, například podle významu, kvality, nebo podle množství zpětných linků, které vedou na dané stránky.

Page rank je algoritmus, který používá Google na to, aby tak přiřadil každé stránce hodnocení, podle kterého se potom objevují tyto stránky ve výsledcích vyhledávání. Dělá tak podle mnoha kritérií, například podle významu, kvality, nebo podle množství zpětných linků, které vedou na dané stránky. Tato čísla tedy určují hodnotu, popularitu a důležitost dané stránky. Pokud je stránka ještě zcela nová, tak může mít i prázdnou hodnotu, jinak jsou stránky hodnocené čísly od 1 do 10. Page rank je jedním z kritérií, podle kterých jsou potom webové stránky uspořádané ve výsledcích vyhledávání.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
4min. doba čtení

Co je hoax?

V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
2min. doba čtení

Fotobanka

Fotobanka je místo na internetu, kde najdete tisíce fotografií, obrázků, nebo dokonce krátkých videoklipů. Jde o jeden z nejjednodušších způsobů, jak získat ilustrační obrázek. Dají se využívat pro komerční účely například do článků, na sociální sítě nebo na weby. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám nic neunikne […]

Přečíst článek
2min. doba čtení

Cílová skupina

S pojmem cílová skupina jste se setkali pravděpodobně v marketingu nebo v oblasti reklamy. Jde o velmi důležitý parametr, který by měla znát každá značka či firma. Od něho se následně odvíjí, na koho budete cílit svoje reklamy, příspěvky či výrobky. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám […]

Přečíst článek