2 min. doba čtení

Packeta v Polsku vystřelila do oblak. Rostla 4 násobným tempem

Packeta založená v České republice se rychle stala globální značkou. Působí v Evropě, Spojených státech a na Blízkém východě včetně Spojených arabských emirátů. V roce 2021 doručila více než 73 milionů balíků a dosáhla obratu více než 200 milionů eur. 

Packeta v Polsku vystřelila do oblak. Rostla 4 násobným tempem

Polské e-shopy získaly přístup k zákazníkům na třech kontinentech 

Polská Packeta je poměrně mladým hráčem. U našich severních sousedů působí od roku 2015, do té doby byla spíše jen překladištěm pro zásilky procházející přes zemi nebo směřující do Polska. Její intenzivní rozvoj začal až v září 2021, kdy společnost nabídla polským e-shopům podporu při jejich expanzi do zahraničí. E-shopy tak získaly přístup k odběrným místům společnosti, protože Packeta nabízí více než 9 000 vlastních a více než 90 000 partnerských odběrných míst ve 34 zemích na třech kontinentech. 

V tomto období Packeta podepsala smlouvy o mezinárodních dodávkách s desítkami e-shopů působících v Polsku, včetně známých značek jako LPP Group (Sinsay, Reserved, Mohito, Cropp, House), 4F, TATUUM nebo The Body Shop. 

Packeta rovněž začala spolupracovat a integrovat své služby s nákupní platformou IdoSell a integrátorem elektronického obchodu BaseLinker. Následně polské e-shopy působící na těchto platformách získaly podepsáním jediné smlouvy přístup na trhy 34 zemí v Evropě, USA a na Blízkém východě. Mohou tak optimalizovat čas a náklady a automatizovat proces distribuce. 

V průběhu 4 měsíců zvýšila Packeta svůj obrat na polském trhu čtyřikrát. 

Polský trh elektronického obchodu je jedním z nejrychleji rostoucích v Evropě. Celkově je v Polsku již více než 52 000 e-shopů a jejich počet neustále roste. V situaci poměrně nasyceného domácího trhu proto e-shopy neustále hledají lepší a kvalitnější řešení spojená s logistikou, jakož i obchodní příležitosti v zahraničí. Důležité jsou pro ně nejen náklady na dopravu, ale také integrovaný způsob řešení celé logistiky a podpory v zahraničí, který je pro polský trh e-shopů často nový. 

Letos plánuje Packeta další rozvoj, a proto chce podepsat dohody s dalšími e-shopy, které chtějí vstoupit na zahraniční trhy. Kromě doručování zásilek koncovým zákazníkům může nabídnout pomoc při navazování vztahů s obchodními partnery na konkrétních trzích, při organizování marketingových kampaní a také poskytuje informace o daném trhu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SEO se změnilo. Jste připraveni?
3 min. doba čtení

SEO se změnilo. Jste připraveni?

Vaši konkurenti už bodují na ChatGPT, Redditu a v AI vyhledávačích, zatímco vy stále budujete zpětné odkazy a optimalizujete pro Google. Mladší uživatelé dnes začínají hledat informace na sociálních sítích, nikoliv v tradičních vyhledávačích. Pokud vaše SEO strategie nefunguje i mimo Google, uniká vám zásadní změna v tom, jak lidé skutečně vyhledávají informace.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Spamové filtry neodpouští. Až 95 % odesílatelů e-mailů končí jako spam
4 min. doba čtení

Spamové filtry neodpouští. Až 95 % odesílatelů e-mailů končí jako spam

E-mailová kampaň může být perfektní, a přesto skončí ve spamu. Až 95 % odesílatelů e-mailů je podle statistik společnosti Mailkit technicky vnímáno jako spammeři. Proč? Protože jim chybí reputace, technické nastavení a relevantní databáze. I legitimní firmy tak často končí ve spamu. Důvodem může být špatná reputace odesílatele, přeplněná databáze nebo chybějící technické nastavení. Tuto […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge