2 min. doba čtení

Packeta v Polsku vystřelila do oblak. Rostla 4 násobným tempem

Packeta založená v České republice se rychle stala globální značkou. Působí v Evropě, Spojených státech a na Blízkém východě včetně Spojených arabských emirátů. V roce 2021 doručila více než 73 milionů balíků a dosáhla obratu více než 200 milionů eur. 

Packeta v Polsku vystřelila do oblak. Rostla 4 násobným tempem

Polské e-shopy získaly přístup k zákazníkům na třech kontinentech 

Polská Packeta je poměrně mladým hráčem. U našich severních sousedů působí od roku 2015, do té doby byla spíše jen překladištěm pro zásilky procházející přes zemi nebo směřující do Polska. Její intenzivní rozvoj začal až v září 2021, kdy společnost nabídla polským e-shopům podporu při jejich expanzi do zahraničí. E-shopy tak získaly přístup k odběrným místům společnosti, protože Packeta nabízí více než 9 000 vlastních a více než 90 000 partnerských odběrných míst ve 34 zemích na třech kontinentech. 

V tomto období Packeta podepsala smlouvy o mezinárodních dodávkách s desítkami e-shopů působících v Polsku, včetně známých značek jako LPP Group (Sinsay, Reserved, Mohito, Cropp, House), 4F, TATUUM nebo The Body Shop. 

Packeta rovněž začala spolupracovat a integrovat své služby s nákupní platformou IdoSell a integrátorem elektronického obchodu BaseLinker. Následně polské e-shopy působící na těchto platformách získaly podepsáním jediné smlouvy přístup na trhy 34 zemí v Evropě, USA a na Blízkém východě. Mohou tak optimalizovat čas a náklady a automatizovat proces distribuce. 

V průběhu 4 měsíců zvýšila Packeta svůj obrat na polském trhu čtyřikrát. 

Polský trh elektronického obchodu je jedním z nejrychleji rostoucích v Evropě. Celkově je v Polsku již více než 52 000 e-shopů a jejich počet neustále roste. V situaci poměrně nasyceného domácího trhu proto e-shopy neustále hledají lepší a kvalitnější řešení spojená s logistikou, jakož i obchodní příležitosti v zahraničí. Důležité jsou pro ně nejen náklady na dopravu, ale také integrovaný způsob řešení celé logistiky a podpory v zahraničí, který je pro polský trh e-shopů často nový. 

Letos plánuje Packeta další rozvoj, a proto chce podepsat dohody s dalšími e-shopy, které chtějí vstoupit na zahraniční trhy. Kromě doručování zásilek koncovým zákazníkům může nabídnout pomoc při navazování vztahů s obchodními partnery na konkrétních trzích, při organizování marketingových kampaní a také poskytuje informace o daném trhu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč by e-shopy neměly ignorovat YouTube Shorts?
3 min. doba čtení

Proč by e-shopy neměly ignorovat YouTube Shorts?

Krátký videoobsah je silným marketingovým nástrojem s reálným dopadem na prodej. Platformy jako TikTok a Instagram sice nastavily určitý standard, ale YouTube Shorts si teprve hledá cestu do marketingových strategií značek. Mnoho inzerentů dosud nevyužilo potenciál tohoto formátu. Podle zprávy eMarketer mohou právě krátká videa na YouTube nabídnout značkám výjimečnou příležitost k budování vztahů se […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Google Tag Manager mění způsob načítání značek. Co to znamená pro e-commerce?
3 min. doba čtení

Google Tag Manager mění způsob načítání značek. Co to znamená pro e-commerce?

Přišel vám e-mail o tom, že se od 10. dubna 2025 změní způsob, jakým Google Tag Manager (GTM) načítá značky Google Ads a Floodlight? Tato aktualizace může ovlivnit měření konverzí, remarketing a způsob, jakým spravujete značky v GTM. Co přesně se mění, proč k tomu dochází a co byste měli podniknout? Pojďme se na to […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+