2 min. doba čtení

Označování informačních kanálů na Instagramu bude jednodušší

Instagram představil novou funkci, která by mohla být velmi přínosná pro ty, kteří chtějí zvýšit angažovanost svého publika. Platforma nyní umožňuje uživatelům označovat kanály přímo během nahrávání příspěvků.

Označování informačních kanálů na Instagramu bude jednodušší
Zdroj: Depositphotos

Nejnovější aktualizace Instagramu zavádí možnost označit kanál během procesu nahrávání příspěvku. Díky této funkci mohou uživatelé zvýraznit obsah ve feed streamech, aniž by museli po odeslání příspěvku provádět další kroky.

E-shopy se mohou radovat – produkty, propagační akce nebo novinky mohou být hladce integrovány do kanálu. Dostanou se tak přímo k publiku.

Proč je to důležité pro e-commerce

Instagram spustil Kanály v únoru loňského roku. Staly se důležitým nástrojem pro jednosměrnou komunikaci. Tato funkce umožňuje tvůrcům a firmám informovat své sledující prostřednictvím zpráv Instagram Direct, což zapadá do rostoucího trendu soukromého sdílení obsahu na platformě.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Pro profesionály v oblasti e-commerce je možnost označovat kanály v příspěvcích významným zlepšením. Zjednodušuje proces sdílení aktualizací a zajišťuje, že se nejnovější obsah automaticky zobrazuje v kanálu bez nutnosti ručního sdílení. Tato efektivita může ušetřit čas a zajistit, že vaše publikum bude vždy informováno o nejnovějších nabídkách, propagačních akcích nebo novinkách vaší značky.

Použití nové funkce

Instagram hlásí zájem o používání feedů, takže značky, které tento formát ještě nepoužívají, by se měly vzpamatovat a začít ho používat. Začleněním možnosti Tag Channel do své obsahové strategie můžete vytvořit způsob, jak udržet své publikum v napětí. Je to snadný způsob, jak maximalizovat dosah a dopad již vytvořeného obsahu.

Ačkoli se nová funkce označování může zdát jako bezvýznamná aktualizace, nabízí příležitost i pro elektronické obchodování. Zvýšení angažovanosti a zjednodušení komunikace s publikem si koneckonců přeje každý.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
TikTok představuje Search Ads Campaign
3 min. doba čtení

TikTok představuje Search Ads Campaign

TikTok rozšiřuje své reklamní možnosti uvedením nové funkce Search Ads Campaign. Jejím cílem je oslovit uživatele s vysokou pravděpodobností nákupu prostřednictvím výsledků vyhledávání v aplikaci TikTok. Stále více lidí používá sociální platformy k vyhledávání produktů namísto tradičních vyhledávačů. A TikTok chce inzerentům umožnit cílení na uživatele právě v momentě, kdy aktivně hledají informace.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Uživatelé TikToku oceňují použití AI v reklamě
3 min. doba čtení

Uživatelé TikToku oceňují použití AI v reklamě

Generativní AI se stává mocným nástrojem i v reklamě. Nedávná studie TikTok Marketing Science ukazuje, že uživatelé TikToku projevují výrazně větší nadšení a obeznámenost s obsahem generovaným AI, což poskytuje cenné poznatky pro značky, které chtějí využít potenciál AI v e-commerce.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků
4 min. doba čtení

Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků

Období horlivého nakupování se blíží a společnost Meta představila nové funkce pro e-commerce segment. Novými nástroji chce pomoci při zvyšování prodeje a efektivnějším oslovení zákazníků. Marketéři budou mít prostor pro zvýraznění či připomenutí slev, s Location Ads dokáží oslovit turisty a svůj prostor dostanou i kamenné provozy. Tyto inovace slibují optimalizovanější a personalizovaný přístup k […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+