Od výprodejů k předním oděvním marketplaces
Britská společnost Secret Sales byla v březnu 2020 odkoupena skupinou Lifestyle Retail Group a po transformaci se přeměnila z webu s bleskovými výprodeji na specializovaný outletový marketplace. Spotřebitelům nabízí zbývající skladové zásoby od více než 1 600 oděvních značek. Secret Sale rovněž propojila skladové systémy a umožnila tím eliminovat přesun zásob. Značky tak posílají objednané zboží přímo zákazníkům.
Podle údajů společnosti britský web generuje více než 31 milionů unikátních návštěv a v současnosti má na domácím trhu registrovaných 6,7 milionu uživatelů. V loňském roce společnost získala 10 milionů eur na mezinárodní expanzi a její první zastávkou je Belgie a Nizozemsko.
Na nových webových stránkách, které spravuje místní nizozemský tým, nyní zákazníci najdou 450 mezinárodních a regionálních značek. Mohou nakupovat se slevami do 70 % a v rámci obou webů mají k dispozici zboží v hodnotě 700 milionů eur. Navíc budou moci kupující využít bezplatnou dopravu a 60denní lhůtu pro vrácení nákupu.
Secret Sales chce expandovat do dalších 12 evropských zemí.
Spuštění služby v Nizozemsku a Belgii představuje první fázi plánované expanze do celé Evropy. Majitelé zároveň očekávají, že se platforma stane předním nástrojem pro prodej zlevněné módy v Evropě. V současnosti jsou k dispozici finanční prostředky na spuštění v dalších 12 evropských zemích, proto bychom mohli výsledky vidět v příštích dvou letech. Letos je zatím v plánu otevření 4 dalších trhů a není známo, o které země se jedná.