2 min. doba čtení

Online supermarket Picnic rozšiřuje svůj sortiment o drogerii. Zatím pouze v Německu

Online supermarket Picnic rozšiřuje svůj sortiment. Do své nabídky přidává drogistické zboží a chce se stát online drogerií. Kompletní segment drogerie bude spuštěn do konce tohoto roku.

Online supermarket Picnic rozšiřuje svůj sortiment o drogerii. Zatím pouze v Německu
Zdroj: Depositphotos

Konkurence pro dm a Rossmann

Nizozemský online supermarket plánuje letos na německém trhu dosáhnout obratu 400 milionů eur. K tomuto cíli má přispět nejnovější spolupráce s řetězcem Edeka. Picnic bude moci do své nabídky zařadit drogistické zboží. Picnic v současné době v Německu provozuje 1 400 rozvážkových vozidel. Expanzí na jihozápadě země chce maloobchodní řetězec zdvojnásobit své tržby. V jihozápadních regionech plánuje přidat dalších 1 300 vozidel.

“Rozšiřujeme společnost Picnic na plnohodnotného poskytovatele drogerie,” řekl její zakladatel Joris Beckers. Společnost každý týden přidává stovky produktů v této kategorii. Do konce letošního roku chce mít plnohodnotný segment drogerie.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Podle Frederica Knaudta, generálního ředitele společnosti Picnic Germany, se nová řada zaměří na péči o vlasy, tělo, ústní hygienu, deodoranty a také na výrobky pro děti a kojence. Přidá také prací a čisticí prostředky.

Společnost se chce stát konkurentem německých drogerií dm a Rossmann. Společnost dm má však v Německu obrat kolem 350 milionů eur. Rossmann dosáhl v loňském roce obratu 70 milionů eur, a to pouze z internetového prodeje.

Zatím pouze v Německu

Není jasné, zda online supermarket přidá segment drogerie i na své další trhy. Spolupráce se společností Edeka však bude sloužit i k další přeshraniční expanzi na francouzský a britský online trh.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Televize už není jen televize. Jak se mění sledování videoobsahu a co to znamená pro značky
3 min. doba čtení

Televize už není jen televize. Jak se mění sledování videoobsahu a co to znamená pro značky

Jak dnes funguje sledování videoobsahu? Co lidé považují za „televizi“ a kde reklama funguje nejlépe? CTV zatím není středobodem pozornosti našeho e-commerce, ale vývoj v zahraničí naznačuje, že by se to mohlo brzy změnit. Nová studie RTL AdAlliance přináší jasná data a trendy, které se vyplatí sledovat. A ukazuje, že o úspěchu videa nerozhoduje technologie, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Úspěšné české a slovenské SaaS doma i v zahraničí
11 min. doba čtení

Úspěšné české a slovenské SaaS doma i v zahraničí

SaaS, neboli Software as a Service, je model poskytování softwaru přes internet, který firmám i jednotlivcům umožňuje využívat moderní digitální nástroje bez potřeby instalace či správy vlastní infrastruktury. Jde o jednu z nejrychleji rostoucích oblastí technologického byznysu, kde i menší týmy mohou budovat globální produkty.

Michal Turňa Michal Turňa
Link Building Špecialista, Spotibo
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+