Konkurence pro dm a Rossmann
Nizozemský online supermarket plánuje letos na německém trhu dosáhnout obratu 400 milionů eur. K tomuto cíli má přispět nejnovější spolupráce s řetězcem Edeka. Picnic bude moci do své nabídky zařadit drogistické zboží. Picnic v současné době v Německu provozuje 1 400 rozvážkových vozidel. Expanzí na jihozápadě země chce maloobchodní řetězec zdvojnásobit své tržby. V jihozápadních regionech plánuje přidat dalších 1 300 vozidel.
“Rozšiřujeme společnost Picnic na plnohodnotného poskytovatele drogerie,” řekl její zakladatel Joris Beckers. Společnost každý týden přidává stovky produktů v této kategorii. Do konce letošního roku chce mít plnohodnotný segment drogerie.
Podle Frederica Knaudta, generálního ředitele společnosti Picnic Germany, se nová řada zaměří na péči o vlasy, tělo, ústní hygienu, deodoranty a také na výrobky pro děti a kojence. Přidá také prací a čisticí prostředky.
Společnost se chce stát konkurentem německých drogerií dm a Rossmann. Společnost dm má však v Německu obrat kolem 350 milionů eur. Rossmann dosáhl v loňském roce obratu 70 milionů eur, a to pouze z internetového prodeje.
Zatím pouze v Německu
Není jasné, zda online supermarket přidá segment drogerie i na své další trhy. Spolupráce se společností Edeka však bude sloužit i k další přeshraniční expanzi na francouzský a britský online trh.