2 min. doba čtení

Online supermarket Picnic rozšiřuje svůj sortiment o drogerii. Zatím pouze v Německu

Online supermarket Picnic rozšiřuje svůj sortiment. Do své nabídky přidává drogistické zboží a chce se stát online drogerií. Kompletní segment drogerie bude spuštěn do konce tohoto roku.

Online supermarket Picnic rozšiřuje svůj sortiment o drogerii. Zatím pouze v Německu
Zdroj: Depositphotos

Konkurence pro dm a Rossmann

Nizozemský online supermarket plánuje letos na německém trhu dosáhnout obratu 400 milionů eur. K tomuto cíli má přispět nejnovější spolupráce s řetězcem Edeka. Picnic bude moci do své nabídky zařadit drogistické zboží. Picnic v současné době v Německu provozuje 1 400 rozvážkových vozidel. Expanzí na jihozápadě země chce maloobchodní řetězec zdvojnásobit své tržby. V jihozápadních regionech plánuje přidat dalších 1 300 vozidel.

“Rozšiřujeme společnost Picnic na plnohodnotného poskytovatele drogerie,” řekl její zakladatel Joris Beckers. Společnost každý týden přidává stovky produktů v této kategorii. Do konce letošního roku chce mít plnohodnotný segment drogerie.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Podle Frederica Knaudta, generálního ředitele společnosti Picnic Germany, se nová řada zaměří na péči o vlasy, tělo, ústní hygienu, deodoranty a také na výrobky pro děti a kojence. Přidá také prací a čisticí prostředky.

Společnost se chce stát konkurentem německých drogerií dm a Rossmann. Společnost dm má však v Německu obrat kolem 350 milionů eur. Rossmann dosáhl v loňském roce obratu 70 milionů eur, a to pouze z internetového prodeje.

Zatím pouze v Německu

Není jasné, zda online supermarket přidá segment drogerie i na své další trhy. Spolupráce se společností Edeka však bude sloužit i k další přeshraniční expanzi na francouzský a britský online trh.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Expandeco kupuje Poštu bez hranic. Plánuje vybudovat celoevropskou platformu pro expanzi
3 min. doba čtení

Expandeco kupuje Poštu bez hranic. Plánuje vybudovat celoevropskou platformu pro expanzi

Společnost Expandeco, přední poskytovatel služeb pro expanzi e-shopů, s radostí oznamuje akvizici 100% podílu české logistické společnosti Pošta bez hranic. Tento strategický krok, který přichází v době 10. výročí založení Expandeco, posiluje její postavení na evropském trhu a umožňuje nabídnout nejen e-shopům širší a komplexnější služby pro jednodušší expanzi do celé Evropy.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+