2min. doba čtení

Online supermarket Picnic rozšiřuje svůj sortiment o drogerii. Zatím pouze v Německu

Online supermarket Picnic rozšiřuje svůj sortiment. Do své nabídky přidává drogistické zboží a chce se stát online drogerií. Kompletní segment drogerie bude spuštěn do konce tohoto roku.

Online supermarket Picnic rozšiřuje svůj sortiment o drogerii. Zatím pouze v Německu
Zdroj: Depositphotos

Konkurence pro dm a Rossmann

Nizozemský online supermarket plánuje letos na německém trhu dosáhnout obratu 400 milionů eur. K tomuto cíli má přispět nejnovější spolupráce s řetězcem Edeka. Picnic bude moci do své nabídky zařadit drogistické zboží. Picnic v současné době v Německu provozuje 1 400 rozvážkových vozidel. Expanzí na jihozápadě země chce maloobchodní řetězec zdvojnásobit své tržby. V jihozápadních regionech plánuje přidat dalších 1 300 vozidel.

“Rozšiřujeme společnost Picnic na plnohodnotného poskytovatele drogerie,” řekl její zakladatel Joris Beckers. Společnost každý týden přidává stovky produktů v této kategorii. Do konce letošního roku chce mít plnohodnotný segment drogerie.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Podle Frederica Knaudta, generálního ředitele společnosti Picnic Germany, se nová řada zaměří na péči o vlasy, tělo, ústní hygienu, deodoranty a také na výrobky pro děti a kojence. Přidá také prací a čisticí prostředky.

Společnost se chce stát konkurentem německých drogerií dm a Rossmann. Společnost dm má však v Německu obrat kolem 350 milionů eur. Rossmann dosáhl v loňském roce obratu 70 milionů eur, a to pouze z internetového prodeje.

Zatím pouze v Německu

Není jasné, zda online supermarket přidá segment drogerie i na své další trhy. Spolupráce se společností Edeka však bude sloužit i k další přeshraniční expanzi na francouzský a britský online trh.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni
3min. doba čtení

Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni

V lednu zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárůst nových internetových obchodů, kdy meziročně vzrostl jejich počet o 30 %. Čelo kategorií letos opanoval segment hobby s 18% podílem na nově vzniklých e-shopech. Následují dlouhodobě oblíbené segmenty oblečení a potraviny. Odborníci také zejména v poslední době registrují zvýšený zájem majitelů kamenných prodejen o vstup do online […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka
2min. doba čtení

Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka

Česká e-commerce se postupně vzpamatovává z loňských poklesů, přesto se pořád potýká s několika problémy. Nedávný příchod zahraničních gigantů na český trh znamená nejen větší konkurenci, ale i drahou online reklamu. Především menší e-shopy bez marketingových agentur a specialistů mají situaci o to těžší.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+