2 min. doba čtení

Online prodej společnosti Decathlon tvoří 17 % celkového prodeje

Decathlon stále roste. Meziroční nárůst prodeje činil 12 %. Online prodej mírně poklesl, ale od roku 2019 se více než zdvojnásobil.

Online prodej společnosti Decathlon tvoří 17 % celkového prodeje

Decathlon vykázal zisk

Navzdory nestabilní globální ekonomické a geopolitické situaci se společnosti Decathlon v roce 2022 dařilo. Podle generální ředitelky Barbary Martin Coppolové se francouzskému maloobchodnímu prodejci podařilo zvýšit obrat o 12 % na 15,4 miliardy EUR. 17 % celkového obratu tvořil internetový prodej. To je výrazně více než před pandemií (8 % v roce 2019), ale méně než 21 % v roce 2021.

Pod čarou je čistý zisk společnosti Decathlon o něco vyšší: 923 milionů eur oproti 913 milionům eur v roce 2021.

Společnost Decathlon má v současnosti 1 571 prodejen v 69 zemích a zaměstnává přibližně 105 000 lidí. Maloobchodní řetězec plánuje v letošním roce pokračovat v digitalizaci, ale také se více zaměřit na oběhové hospodářství. Již nyní prodává použité zboží ve 44 zemích. Kromě toho se společnost zavázala snížit svou uhlíkovou stopu, přičemž 23 % prodávaných výrobků pochází z ekologických materiálů.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Nové dlouhodobé ambice

Na konci roku 2022 představil Decathlon svou novou dlouhodobou ambici umožnit lidem na celém světě využívat fyzické, emocionální a sociální výhody sportu.

Tato ambice vychází z hodnot společnosti: vitality, velkorysosti, odpovědnosti a autenticity. Protože sport je univerzální hodnotou, cílem společnosti Decathlon je umožnit lidem sportovat podle jejich představ, bez ohledu na jejich úroveň, kondici nebo cíle, a zároveň si užívat jeho výhod.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak na marketing s Meta Reels: Proč 80 % zákazníků nakupuje po shlédnutí Reels
3 min. doba čtení

Jak na marketing s Meta Reels: Proč 80 % zákazníků nakupuje po shlédnutí Reels

V nejnovější příručce od Mety se dozvídáme, jak mohou značky efektivně využívat Meta Reels k posílení svých marketingových kampaní a dosahování skutečných výsledků. Zde je shrnutí nejdůležitějších faktů a doporučení, která by měl o tomto výkonném video formátu vědět každý, kdo se pohybuje v e-commerce.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Televize už není jen televize. Jak se mění sledování videoobsahu a co to znamená pro značky
3 min. doba čtení

Televize už není jen televize. Jak se mění sledování videoobsahu a co to znamená pro značky

Jak dnes funguje sledování videoobsahu? Co lidé považují za „televizi“ a kde reklama funguje nejlépe? CTV zatím není středobodem pozornosti našeho e-commerce, ale vývoj v zahraničí naznačuje, že by se to mohlo brzy změnit. Nová studie RTL AdAlliance přináší jasná data a trendy, které se vyplatí sledovat. A ukazuje, že o úspěchu videa nerozhoduje technologie, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+