2 min. doba čtení

Online prodej společnosti Decathlon tvoří 17 % celkového prodeje

Decathlon stále roste. Meziroční nárůst prodeje činil 12 %. Online prodej mírně poklesl, ale od roku 2019 se více než zdvojnásobil.

Online prodej společnosti Decathlon tvoří 17 % celkového prodeje

Decathlon vykázal zisk

Navzdory nestabilní globální ekonomické a geopolitické situaci se společnosti Decathlon v roce 2022 dařilo. Podle generální ředitelky Barbary Martin Coppolové se francouzskému maloobchodnímu prodejci podařilo zvýšit obrat o 12 % na 15,4 miliardy EUR. 17 % celkového obratu tvořil internetový prodej. To je výrazně více než před pandemií (8 % v roce 2019), ale méně než 21 % v roce 2021.

Pod čarou je čistý zisk společnosti Decathlon o něco vyšší: 923 milionů eur oproti 913 milionům eur v roce 2021.

Společnost Decathlon má v současnosti 1 571 prodejen v 69 zemích a zaměstnává přibližně 105 000 lidí. Maloobchodní řetězec plánuje v letošním roce pokračovat v digitalizaci, ale také se více zaměřit na oběhové hospodářství. Již nyní prodává použité zboží ve 44 zemích. Kromě toho se společnost zavázala snížit svou uhlíkovou stopu, přičemž 23 % prodávaných výrobků pochází z ekologických materiálů.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Nové dlouhodobé ambice

Na konci roku 2022 představil Decathlon svou novou dlouhodobou ambici umožnit lidem na celém světě využívat fyzické, emocionální a sociální výhody sportu.

Tato ambice vychází z hodnot společnosti: vitality, velkorysosti, odpovědnosti a autenticity. Protože sport je univerzální hodnotou, cílem společnosti Decathlon je umožnit lidem sportovat podle jejich představ, bez ohledu na jejich úroveň, kondici nebo cíle, a zároveň si užívat jeho výhod.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Vývoj evropského online trhu pod tlakem čínských gigantů
3 min. doba čtení

Vývoj evropského online trhu pod tlakem čínských gigantů

Evropská e-commerce scéna se dramaticky mění a čínské platformy získávají stále větší podíl na trhu. Zatímco v roce 2023 se domácí e-commerce růst v Číně zpomalil na slabých 3,5 % – což je méně než růst většiny TOP 10 globálních trhů – čínští giganti hledají příležitosti k expanzi směrem na západ.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+