Decathlon vykázal zisk
Navzdory nestabilní globální ekonomické a geopolitické situaci se společnosti Decathlon v roce 2022 dařilo. Podle generální ředitelky Barbary Martin Coppolové se francouzskému maloobchodnímu prodejci podařilo zvýšit obrat o 12 % na 15,4 miliardy EUR. 17 % celkového obratu tvořil internetový prodej. To je výrazně více než před pandemií (8 % v roce 2019), ale méně než 21 % v roce 2021.
Pod čarou je čistý zisk společnosti Decathlon o něco vyšší: 923 milionů eur oproti 913 milionům eur v roce 2021.
Společnost Decathlon má v současnosti 1 571 prodejen v 69 zemích a zaměstnává přibližně 105 000 lidí. Maloobchodní řetězec plánuje v letošním roce pokračovat v digitalizaci, ale také se více zaměřit na oběhové hospodářství. Již nyní prodává použité zboží ve 44 zemích. Kromě toho se společnost zavázala snížit svou uhlíkovou stopu, přičemž 23 % prodávaných výrobků pochází z ekologických materiálů.
Nové dlouhodobé ambice
Na konci roku 2022 představil Decathlon svou novou dlouhodobou ambici umožnit lidem na celém světě využívat fyzické, emocionální a sociální výhody sportu.
Tato ambice vychází z hodnot společnosti: vitality, velkorysosti, odpovědnosti a autenticity. Protože sport je univerzální hodnotou, cílem společnosti Decathlon je umožnit lidem sportovat podle jejich představ, bez ohledu na jejich úroveň, kondici nebo cíle, a zároveň si užívat jeho výhod.