3min. doba čtení

Odešla z práce, aby se věnovala e-shopu. 2. část Příběh Pink Lily

Včera jste si mohli přečíst první část autentického příběhu úspěšné podnikatelky v oblasti cenově dostupné módy. Tori Gerbig v roce 2011 spoluzaložila internetový obchod s módou Pink Lily jako obchod na platformě eBay. Dnes je to jeden z nejrychleji rostoucích internetových obchodů v Americe.

Odešla z práce, aby se věnovala e-shopu. 2. část Příběh Pink Lily

Pokračování pěti základních prvků podnikatelského plánu, které použili k zajištění úspěchu:

  1. Nejsilnější rozlišovací znaky

Čím se odlišujete od ostatních značek? V čem dokážete lépe pomoci svému ideálnímu zákazníkovi?

Jakmile důkladně pochopíte, čím se odlišujete, budete mít vyřešenou podstatu svého podnikání. Váš diferenciátor se nakonec může stát ústředním bodem vaší marketingové strategie a online prezentace. V případě Pink Lily nás od jiných značek e-shopů odlišovalo to, že mnohé z našich položek jsme prodávali pod 50 dolarů. Navíc naši zákazníci také rádi podporují rodinný podnik a jsou součástí rodiny Pink Lily tím, že se zapojují do naší komunity na sociálních sítích i mimo ně.

  1. Příprava na rychlé přijetí a růst

Pokud chcete vybudovat škálovatelnou firmu, ke které se budou lidé vracet, musíte předpokládat, že budete mimořádně úspěšní při získávání prvních zákazníků. Potom vytvořte strategii založenou na tomto předpokladu.

Odpovězte si následující otázky:

Jak budete všechny své zákazníky obsluhovat opakovaně?
Kolik peněz na to budete potřebovat?
Jak budete škálovat své podnikání na stále větší počet zákazníků?
Jak využijete jejich zájem a loajalitu k dalšímu budování svého publika?

  1. Marketingová strategie sociálních médií

Sociální média byla pro růst a úspěch společnosti Pink Lily neocenitelná. Od samého začátku jsme využívali platformy jako Instagram a Facebook k přímému spojení se zákazníky.

Tyto aspekty zvažte při vytváření marketingové strategie pro sociální média:

Na jakých platformách budete publikovat a kdy?
Moje doporučení je zveřejňovat příspěvky na více než jedné platformě (tj. Facebook, Instagram, TikTok) minimálně třikrát týdně na každé z nich.
Jaký obsah budete zveřejňovat?
Jakým způsobem poskytne hodnotu vašemu cílovému publiku nebo jak jej zaujme?
Kolik času budete věnovat přímému zapojování do komentářů?  

Doporučuji vyhradit si co nejvíce času na to, abyste se svým sledujícím věnovali individuálně. Pravidelně se ptám našich 3,6 milionu sledujících na sociálních sítích, jaké produkty by chtěli vidět na naší webové stránce nebo s jakými značkami bychom měli spolupracovat. Jejich odpovědi využíváme k přijímání rozhodnutí v reálném čase. 

Takto pomůžete kupujícím cítit se důležitou součástí naší společnosti. Jejich každodenní angažovanost formuje naše kurátorství a zároveň nás motivuje k tomu, abychom byli vždy lepším partnerem v tom, jak podporovat naši komunitu. 

Příběh e-shopu Pink Lily dokazuje, že i při zaměstnání lze založit prosperující podnik. Především nepodcenit dobrou přípravu, vypracovat si podrobný podnikatelský plán, neustále se učit a vytrvat.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni
3min. doba čtení

Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni

V lednu zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárůst nových internetových obchodů, kdy meziročně vzrostl jejich počet o 30 %. Čelo kategorií letos opanoval segment hobby s 18% podílem na nově vzniklých e-shopech. Následují dlouhodobě oblíbené segmenty oblečení a potraviny. Odborníci také zejména v poslední době registrují zvýšený zájem majitelů kamenných prodejen o vstup do online […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka
2min. doba čtení

Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka

Česká e-commerce se postupně vzpamatovává z loňských poklesů, přesto se pořád potýká s několika problémy. Nedávný příchod zahraničních gigantů na český trh znamená nejen větší konkurenci, ale i drahou online reklamu. Především menší e-shopy bez marketingových agentur a specialistů mají situaci o to těžší.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+