3 min. doba čtení

Odešla z práce, aby se věnovala e-shopu. 2. část Příběh Pink Lily

Včera jste si mohli přečíst první část autentického příběhu úspěšné podnikatelky v oblasti cenově dostupné módy. Tori Gerbig v roce 2011 spoluzaložila internetový obchod s módou Pink Lily jako obchod na platformě eBay. Dnes je to jeden z nejrychleji rostoucích internetových obchodů v Americe.

Odešla z práce, aby se věnovala e-shopu. 2. část Příběh Pink Lily

Pokračování pěti základních prvků podnikatelského plánu, které použili k zajištění úspěchu:

  1. Nejsilnější rozlišovací znaky

Čím se odlišujete od ostatních značek? V čem dokážete lépe pomoci svému ideálnímu zákazníkovi?

Jakmile důkladně pochopíte, čím se odlišujete, budete mít vyřešenou podstatu svého podnikání. Váš diferenciátor se nakonec může stát ústředním bodem vaší marketingové strategie a online prezentace. V případě Pink Lily nás od jiných značek e-shopů odlišovalo to, že mnohé z našich položek jsme prodávali pod 50 dolarů. Navíc naši zákazníci také rádi podporují rodinný podnik a jsou součástí rodiny Pink Lily tím, že se zapojují do naší komunity na sociálních sítích i mimo ně.

  1. Příprava na rychlé přijetí a růst

Pokud chcete vybudovat škálovatelnou firmu, ke které se budou lidé vracet, musíte předpokládat, že budete mimořádně úspěšní při získávání prvních zákazníků. Potom vytvořte strategii založenou na tomto předpokladu.

Odpovězte si následující otázky:

Jak budete všechny své zákazníky obsluhovat opakovaně?
Kolik peněz na to budete potřebovat?
Jak budete škálovat své podnikání na stále větší počet zákazníků?
Jak využijete jejich zájem a loajalitu k dalšímu budování svého publika?

  1. Marketingová strategie sociálních médií

Sociální média byla pro růst a úspěch společnosti Pink Lily neocenitelná. Od samého začátku jsme využívali platformy jako Instagram a Facebook k přímému spojení se zákazníky.

Tyto aspekty zvažte při vytváření marketingové strategie pro sociální média:

Na jakých platformách budete publikovat a kdy?
Moje doporučení je zveřejňovat příspěvky na více než jedné platformě (tj. Facebook, Instagram, TikTok) minimálně třikrát týdně na každé z nich.
Jaký obsah budete zveřejňovat?
Jakým způsobem poskytne hodnotu vašemu cílovému publiku nebo jak jej zaujme?
Kolik času budete věnovat přímému zapojování do komentářů?  

Doporučuji vyhradit si co nejvíce času na to, abyste se svým sledujícím věnovali individuálně. Pravidelně se ptám našich 3,6 milionu sledujících na sociálních sítích, jaké produkty by chtěli vidět na naší webové stránce nebo s jakými značkami bychom měli spolupracovat. Jejich odpovědi využíváme k přijímání rozhodnutí v reálném čase. 

Takto pomůžete kupujícím cítit se důležitou součástí naší společnosti. Jejich každodenní angažovanost formuje naše kurátorství a zároveň nás motivuje k tomu, abychom byli vždy lepším partnerem v tom, jak podporovat naši komunitu. 

Příběh e-shopu Pink Lily dokazuje, že i při zaměstnání lze založit prosperující podnik. Především nepodcenit dobrou přípravu, vypracovat si podrobný podnikatelský plán, neustále se učit a vytrvat.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Budoucnost on-line prodeje šperků: Personalizace, technologie a nové trendy
3 min. doba čtení

Budoucnost on-line prodeje šperků: Personalizace, technologie a nové trendy

On-line nakupování šperků se za poslední roky výrazně proměnilo. Zákazníci už nehledají jen krásné doplňky, ale chtějí i pohodlný a intuitivní nákupní zážitek. Očekávají personalizovaná doporučení a možnost si šperk virtuálně prohlédnout ještě předtím, než se ho rozhodnou koupit. E-commerce v oblasti šperků se proto stále více přizpůsobuje moderním technologiím a novým trendům. Jak vypadá […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Nejlepší světoví e-commerce prodejci dosáhnou v roce 2025 obratu 6,56 bilionu dolarů
3 min. doba čtení

Nejlepší světoví e-commerce prodejci dosáhnou v roce 2025 obratu 6,56 bilionu dolarů

Nejnovější zpráva Retail Week přináší nové tržní poznatky o významných e-commerce společnostech. Neustálé hledání nákladově efektivních nákupních možností ze strany spotřebitelů vedlo přední maloobchodníky k vytvoření digitálních strategií, které úspěšně přitahují zákazníky zpět k jejich virtuálním nákupním košíkům. E-commerce sektor se nadále rychle rozšiřuje, přičemž analytici předpovídají, že v roce 2025 dosáhne objemu 6,56 bilionu […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
PR v éře AI: Redakční obsah je stále nejcennější zdroj důvěry
4 min. doba čtení

PR v éře AI: Redakční obsah je stále nejcennější zdroj důvěry

S nástupem umělé inteligence a explozí automaticky generovaného obsahu se zásadně mění i způsob, jakým si značky budují důvěru a viditelnost. Pro e-commerce firmy to není jen otázka trendu – jde o to, jak jejich produkty, hodnoty a reputace budou prezentovány ve vyhledávání, které už dnes často zprostředkovává AI. Nová studie od Hard Numbers však […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+