2 min. doba čtení

Odchází jeden z předních vrcholových manažerů společnosti Amazon

Dave Clark, globální ředitel divize Consumer business, odchází po 23 letech ze společnosti Amazon. Zatím není známo, kdo bude jeho nástupcem. Jeho odstoupení bylo oficiálně oznámeno a od 1. července již nebude součástí společnosti.

Odchází jeden z předních vrcholových manažerů společnosti Amazon

Amazon nezveřejnila jméno Clarkova nástupce

Je to již druhá výpověď během několika dní mezi vrcholovými manažery společnosti Big Tech. Minulý týden odstoupila z funkce provozní ředitelky Facebooku Sheryl Sandbergová, jedna z prvních spolupracovnic Marka Zuckerberga.

Nyní je na řadě David Clark, který od července opustí pozici generálního ředitele spotřebitelské divize společnosti Amazon. Společnost zatím neurčila Clarkova nástupce a v nejbližších dnech nastíní plán, který povede k určení nového generálního ředitele spotřebitelské divize.

Generální ředitel společnosti Amazon Andy Jassy popsal Clarka jako „vedoucího týmů, které navrhly několik generací distribučních center, od základů vybudovaly doručovací síť Amazonu a vychovaly velké talenty v celé organizaci“. Generální ředitel také dodal, že nástupnictví a jakékoli změny budou plánovány s důkladným uvážením.

Clark o svém odchodu informoval přes Twitter

„Ve společnosti Amazon jsem prožil neuvěřitelné období, ale je čas znovu budovat. To mě pohání vpřed. Všem, se kterými jsem měl tu čest pracovat: děkuji, že jste vytvořili skvělou atmosféru, ve které jsem mohl chodit do práce každý den posledních 23 let a vymýšlet pro zákazníky úžasné věci.“

Zdroj: Twitter.com

Mraky nad společností?

Možná je to jen náhoda, ale v poslední době nepřichází z této komerční megakorporace mnoho dobrých zpráv. Finanční ředitel společnosti Brian Olsavsky ve své zprávě za první čtvrtletí roku 2022 uvedl, že společnost čelí dodatečným nákladům ve výši 6 miliard dolarů v důsledku problémů s využíváním své logistické sítě, jakož i inflačního prostředí a rostoucích cen energií. 

Nedávno jsme informovali o zvyšování cen služby Fulfillment by Amazon a když k tomu připočteme zastavený program bezpilotních letadel, ztrátu ruského a běloruského trhu v důsledku války a sérii soudních sporů v souvislosti s problémy se správou údajů společnosti, dovedete si představit, že generální ředitel, který byl jmenován loni, musí mít bezesné noci.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Budoucnost on-line prodeje šperků: Personalizace, technologie a nové trendy
3 min. doba čtení

Budoucnost on-line prodeje šperků: Personalizace, technologie a nové trendy

On-line nakupování šperků se za poslední roky výrazně proměnilo. Zákazníci už nehledají jen krásné doplňky, ale chtějí i pohodlný a intuitivní nákupní zážitek. Očekávají personalizovaná doporučení a možnost si šperk virtuálně prohlédnout ještě předtím, než se ho rozhodnou koupit. E-commerce v oblasti šperků se proto stále více přizpůsobuje moderním technologiím a novým trendům. Jak vypadá […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Nejlepší světoví e-commerce prodejci dosáhnou v roce 2025 obratu 6,56 bilionu dolarů
3 min. doba čtení

Nejlepší světoví e-commerce prodejci dosáhnou v roce 2025 obratu 6,56 bilionu dolarů

Nejnovější zpráva Retail Week přináší nové tržní poznatky o významných e-commerce společnostech. Neustálé hledání nákladově efektivních nákupních možností ze strany spotřebitelů vedlo přední maloobchodníky k vytvoření digitálních strategií, které úspěšně přitahují zákazníky zpět k jejich virtuálním nákupním košíkům. E-commerce sektor se nadále rychle rozšiřuje, přičemž analytici předpovídají, že v roce 2025 dosáhne objemu 6,56 bilionu […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
PR v éře AI: Redakční obsah je stále nejcennější zdroj důvěry
4 min. doba čtení

PR v éře AI: Redakční obsah je stále nejcennější zdroj důvěry

S nástupem umělé inteligence a explozí automaticky generovaného obsahu se zásadně mění i způsob, jakým si značky budují důvěru a viditelnost. Pro e-commerce firmy to není jen otázka trendu – jde o to, jak jejich produkty, hodnoty a reputace budou prezentovány ve vyhledávání, které už dnes často zprostředkovává AI. Nová studie od Hard Numbers však […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+