
Vděčíme mu za křečky
Jeho křečci měli obrovský úspěch a stali se virálními. Kromě toho se po spuštění kampaně obrat společnosti ztrojnásobil a televizní kampaň doslova vzala Německo útokem. Díky němu společnost také získala dvě ocenění Trend Shop v kategorii Móda a doplňky od Computer Bildu, předního německého spotřebitelského časopisu v oblasti IT, v konkurenci 10 000 e-shopů.
Díky kreativnímu konceptu se společnosti Dedoles podařilo výrazně zvýšit povědomí o značce, na Slovensku ji zná 9 z 10 lidí, v České republice je to 80 % spotřebitelů.

zdroj: Dedoles
Nový CMO společnosti ROUVY
Před několika týdny se Martin Mrva připojil ke společnosti Virtual Training, která vyvinula platformu pro virtuální cyklistický trénink s názvem Rouvy. Bude zodpovědný především za marketingovou strategii. Společnost Rouvy patří do portfolia investiční skupiny Pale Fire Capital.
„Jsme česká společnost s celosvětovou působností a zaměřujeme se na dlouhodobý růst,“ řekl Petr Samek, šéf společnosti ROUVY.
„Specializuji se na výkonnostní marketing, průzkum trhu a budování značky. Snažím se aplikovat nejnovější vědecké poznatky v oblasti marketingu. Rouvy je inovativní společnost, která zpřístupňuje nové technologie typu AR širšímu publiku, má výraznou značku a vysoce kvalitní produkt za dobrou cenu určený pro aktivní komunitu sportovců na celém světě. Hlavní zákaznická základna je v zahraničí, takže práce s daty a viditelností doma a v sousedních zemích bude o to zajímavější. Práce na novém komunikačním konceptu bude pro mě výzvou, na kterou se těším,“ řekl Martin Mrva, marketingový ředitel společnosti ROUVY.