2min. doba čtení

Od ponožek k cyklistice. Martin Mrva skončil v Dedoles

Ve společnosti Dedoles pracoval devět let, vypracoval se na pozici CMO a vedl 40 členný marketingový tým. Absolvent ekonomické univerzity cítil potřebu změny a rozhodl se svoji kariéru posunout. Martin Mrva nyní řídí marketing společnosti Rouva.

Od ponožek k cyklistice. Martin Mrva skončil v Dedoles

Vděčíme mu za křečky

Jeho křečci měli obrovský úspěch a stali se virálními. Kromě toho se po spuštění kampaně obrat společnosti ztrojnásobil a televizní kampaň doslova vzala Německo útokem. Díky němu společnost také získala dvě ocenění Trend Shop v kategorii Móda a doplňky od Computer Bildu, předního německého spotřebitelského časopisu v oblasti IT, v konkurenci 10 000 e-shopů. 

Díky kreativnímu konceptu se společnosti Dedoles podařilo výrazně zvýšit povědomí o značce, na Slovensku ji zná 9 z 10 lidí, v České republice je to 80 % spotřebitelů. 

zdroj: Dedoles

Nový CMO společnosti ROUVY

Před několika týdny se Martin Mrva připojil ke společnosti Virtual Training, která vyvinula platformu pro virtuální cyklistický trénink s názvem Rouvy. Bude zodpovědný především za marketingovou strategii. Společnost Rouvy patří do portfolia investiční skupiny Pale Fire Capital.

„Jsme česká společnost s celosvětovou působností a zaměřujeme se na dlouhodobý růst,“ řekl Petr Samek, šéf společnosti ROUVY.

„Specializuji se na výkonnostní marketing, průzkum trhu a budování značky. Snažím se aplikovat nejnovější vědecké poznatky v oblasti marketingu. Rouvy je inovativní společnost, která zpřístupňuje nové technologie typu AR širšímu publiku, má výraznou značku a vysoce kvalitní produkt za dobrou cenu určený pro aktivní komunitu sportovců na celém světě. Hlavní zákaznická základna je v zahraničí, takže práce s daty a viditelností doma a v sousedních zemích bude o to zajímavější. Práce na novém komunikačním konceptu bude pro mě výzvou, na kterou se těším,“ řekl Martin Mrva, marketingový ředitel společnosti ROUVY.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Třetina lidí chce, aby jim byla objednávka z e-shopu doručena ještě v den objednání. Generace Z je ještě náročnější
3min. doba čtení

Třetina lidí chce, aby jim byla objednávka z e-shopu doručena ještě v den objednání. Generace Z je ještě náročnější

Rychlost dodání zůstává jedním z hlavních argumentů pro výběr e-shopu, kde zákazník nakoupí. Očekávání nakupujících však stále ještě značně předbíhají realitu trhu. Přestože téměř třetina nakupujících by uvítala doručení do druhého dne, pouze 15 % nákupů tuto potřebu splňuje. Mladí lidé jsou ještě náročnější na rychlost. Podívejte se na výsledky našeho rozsáhlého průzkumu.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+