2 min. doba čtení

Od ponožek k cyklistice. Martin Mrva skončil v Dedoles

Ve společnosti Dedoles pracoval devět let, vypracoval se na pozici CMO a vedl 40 členný marketingový tým. Absolvent ekonomické univerzity cítil potřebu změny a rozhodl se svoji kariéru posunout. Martin Mrva nyní řídí marketing společnosti Rouva.

Od ponožek k cyklistice. Martin Mrva skončil v Dedoles

Vděčíme mu za křečky

Jeho křečci měli obrovský úspěch a stali se virálními. Kromě toho se po spuštění kampaně obrat společnosti ztrojnásobil a televizní kampaň doslova vzala Německo útokem. Díky němu společnost také získala dvě ocenění Trend Shop v kategorii Móda a doplňky od Computer Bildu, předního německého spotřebitelského časopisu v oblasti IT, v konkurenci 10 000 e-shopů. 

Díky kreativnímu konceptu se společnosti Dedoles podařilo výrazně zvýšit povědomí o značce, na Slovensku ji zná 9 z 10 lidí, v České republice je to 80 % spotřebitelů. 

zdroj: Dedoles

Nový CMO společnosti ROUVY

Před několika týdny se Martin Mrva připojil ke společnosti Virtual Training, která vyvinula platformu pro virtuální cyklistický trénink s názvem Rouvy. Bude zodpovědný především za marketingovou strategii. Společnost Rouvy patří do portfolia investiční skupiny Pale Fire Capital.

„Jsme česká společnost s celosvětovou působností a zaměřujeme se na dlouhodobý růst,“ řekl Petr Samek, šéf společnosti ROUVY.

„Specializuji se na výkonnostní marketing, průzkum trhu a budování značky. Snažím se aplikovat nejnovější vědecké poznatky v oblasti marketingu. Rouvy je inovativní společnost, která zpřístupňuje nové technologie typu AR širšímu publiku, má výraznou značku a vysoce kvalitní produkt za dobrou cenu určený pro aktivní komunitu sportovců na celém světě. Hlavní zákaznická základna je v zahraničí, takže práce s daty a viditelností doma a v sousedních zemích bude o to zajímavější. Práce na novém komunikačním konceptu bude pro mě výzvou, na kterou se těším,“ řekl Martin Mrva, marketingový ředitel společnosti ROUVY.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Migrace publisherů do nejnovějšího affiliate systému Dognet 2.0 začala. Čeští inzerenti se mohou těšit na nový systém již za pár týdnů
4 min. doba čtení

Migrace publisherů do nejnovějšího affiliate systému Dognet 2.0 začala. Čeští inzerenti se mohou těšit na nový systém již za pár týdnů

Affiliate síť Dognet po téměř 12 letech úspěšného působení v CEE a na Balkáně připravuje nový systém Dognet 2.0, který posune celou síť na vyšší úroveň. Poslední roky intenzivně pracovali na novém affiliate řešení, které je navrženo tak, aby přinášelo výhody nejen inzerentům, ale i partnerům. Do aktivního vývoje se zapojila také česká pobočka, která […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+