2min. doba čtení

Od ponožek k cyklistice. Martin Mrva skončil v Dedoles

Ve společnosti Dedoles pracoval devět let, vypracoval se na pozici CMO a vedl 40 členný marketingový tým. Absolvent ekonomické univerzity cítil potřebu změny a rozhodl se svoji kariéru posunout. Martin Mrva nyní řídí marketing společnosti Rouva.

Od ponožek k cyklistice. Martin Mrva skončil v Dedoles

Vděčíme mu za křečky

Jeho křečci měli obrovský úspěch a stali se virálními. Kromě toho se po spuštění kampaně obrat společnosti ztrojnásobil a televizní kampaň doslova vzala Německo útokem. Díky němu společnost také získala dvě ocenění Trend Shop v kategorii Móda a doplňky od Computer Bildu, předního německého spotřebitelského časopisu v oblasti IT, v konkurenci 10 000 e-shopů. 

Díky kreativnímu konceptu se společnosti Dedoles podařilo výrazně zvýšit povědomí o značce, na Slovensku ji zná 9 z 10 lidí, v České republice je to 80 % spotřebitelů. 

zdroj: Dedoles

Nový CMO společnosti ROUVY

Před několika týdny se Martin Mrva připojil ke společnosti Virtual Training, která vyvinula platformu pro virtuální cyklistický trénink s názvem Rouvy. Bude zodpovědný především za marketingovou strategii. Společnost Rouvy patří do portfolia investiční skupiny Pale Fire Capital.

„Jsme česká společnost s celosvětovou působností a zaměřujeme se na dlouhodobý růst,“ řekl Petr Samek, šéf společnosti ROUVY.

„Specializuji se na výkonnostní marketing, průzkum trhu a budování značky. Snažím se aplikovat nejnovější vědecké poznatky v oblasti marketingu. Rouvy je inovativní společnost, která zpřístupňuje nové technologie typu AR širšímu publiku, má výraznou značku a vysoce kvalitní produkt za dobrou cenu určený pro aktivní komunitu sportovců na celém světě. Hlavní zákaznická základna je v zahraničí, takže práce s daty a viditelností doma a v sousedních zemích bude o to zajímavější. Práce na novém komunikačním konceptu bude pro mě výzvou, na kterou se těším,“ řekl Martin Mrva, marketingový ředitel společnosti ROUVY.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
2min. doba čtení

Změny ve vedení skupiny Rohlik

Skupina Rohlik rozšiřuje svůj manažerský tým. Ředitel české pobočky Olin Novák byl jmenován generálním ředitelem pro mezinárodní obchod. Na palubu nastoupil také Martin Beháň, který vedl Tesco v Polsku.

Redakce Redakce
Přečíst článek
6min. doba čtení

Týdenní přehled Ecommerce Bridge

Dnes se podíváme na odhadované prodeje během Black Friday ve Spojených státech, prozradíme vám, který polský e-shop vstupuje na slovenský trh, a pustíme si krátkou ukázku ze zajímavého rozhovoru Štefana Polgáriho s Markem Šulíkem, který je šéfem digitálního marketingu cyklistické značky Isadore. Celý rozhovor spolu s dalšími tématy najdete jako vždy na ecommercebridge.cz.

Redakce Redakce
Přečíst článek