1 min. doba čtení

Od inspirace ke konverzím: Jak využít Pinterest pro úspěch v e-commerce (Andrej Sopka, Targetovo)

Pinterest se stává stále populárnějším nejen jako klasická síť, ale také v marketingových kruzích. Možnost inzerování a dobrého konverzního poměru je něco, co tam táhne nové klienty. Je tam ale nějaká přidaná hodnota oproti například Mete? Proč inzerovat na Pinterestu, zda sledovat stejné metriky jako na jiných sítích a co je největší příležitostí pro Pinterest nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Andrej Sopka, Head of Digital v Targetově.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Od inspirace ke konverzím: Jak využít Pinterest pro úspěch v e-commerce (Andrej Sopka, Targetovo)
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:34 Kdo je Andrej Sopka z Targetova?
  • 02:34 Proč inzerovat na Pinterestu?
  • 04:55 Jaké konkrétní vlastnosti lze při inzerování vyzvednout?
  • 05:43 Je využití AI na této síti pozitivem?
  • 07:24 Co jsou shoppable Pins?
  • 09:42 Tipy na počet příspěvků a měsíční rozpočet?
  • 12:56 Jaká data sledovat na Pinterestu?
  • 14:35 Pro koho je tato sociální síť vhodná k inzerování?
  • 15:48 Co umí nabídnout Shopify integrace Pinterestu malým á středním e-shopem?
  • 18:29 Největší příležitost pro Pinterest?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀

Targetovo
Tento článek ti přináší

Targetovo

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Úspěšná online strategie společnosti 4home s 200 000 objednávkami měsíčně na 9 trzích (Jan Skalický, 4home)
5 min. doba čtení

Úspěšná online strategie společnosti 4home s 200 000 objednávkami měsíčně na 9 trzích (Jan Skalický, 4home)

Rozhovor přibližuje úspěšný rozvoj e-shopu 4home, který je na trhu již dvacet let a expanduje do zahraničí. Přibližuje výzvy a příležitosti, které přinesla pandemie, i to, jak si společnost udržela růst během poklesu v e-commerce. Mezi klíčové faktory úspěchu patří flexibilní marketingová strategie, zvyšování míry konverze a efektivní využívání affiliate marketingu prostřednictvím služby Dognet. Přechod […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Search Ads na TikToku, Boomery jako příležitost pro e-commerce a AI influenceri | MUDROVAČKA 10/2024
1 min. doba čtení

Search Ads na TikToku, Boomery jako příležitost pro e-commerce a AI influenceri | MUDROVAČKA 10/2024

V říjnu jsme si prošli skutečně mnoho zajímavých témat, která umí přinést jiný pohled i na vaše podnikání. Rozebírali jsme novinky v TikToku, kde lze inzerovat i ve vyhledávání, Baby Boomers jako příležitost pro online nakupování, ale také novinky v Google shoppingu, či PayPal Ads. Také jsme se podívali i na možnosti blokování nevhodného obsahu […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+