1 min. doba čtení

Od inspirace ke konverzím: Jak využít Pinterest pro úspěch v e-commerce (Andrej Sopka, Targetovo)

Pinterest se stává stále populárnějším nejen jako klasická síť, ale také v marketingových kruzích. Možnost inzerování a dobrého konverzního poměru je něco, co tam táhne nové klienty. Je tam ale nějaká přidaná hodnota oproti například Mete? Proč inzerovat na Pinterestu, zda sledovat stejné metriky jako na jiných sítích a co je největší příležitostí pro Pinterest nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Andrej Sopka, Head of Digital v Targetově.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Od inspirace ke konverzím: Jak využít Pinterest pro úspěch v e-commerce (Andrej Sopka, Targetovo)
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:34 Kdo je Andrej Sopka z Targetova?
  • 02:34 Proč inzerovat na Pinterestu?
  • 04:55 Jaké konkrétní vlastnosti lze při inzerování vyzvednout?
  • 05:43 Je využití AI na této síti pozitivem?
  • 07:24 Co jsou shoppable Pins?
  • 09:42 Tipy na počet příspěvků a měsíční rozpočet?
  • 12:56 Jaká data sledovat na Pinterestu?
  • 14:35 Pro koho je tato sociální síť vhodná k inzerování?
  • 15:48 Co umí nabídnout Shopify integrace Pinterestu malým á středním e-shopem?
  • 18:29 Největší příležitost pro Pinterest?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀

Targetovo
Tento článek ti přináší

Targetovo

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
1 min. doba čtení

E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Jak vybudovat silnou značku v segmentu, kde je téměř všechno zakázané? V rozhovoru se dozvíte, proč nevyužívají stránky pro dospělé ke komunikaci, jak ovlivnili influencery a co jim slovenská legislativa umožňuje víc než v Česku nebo Maďarsku. Více informací nám poskytl Matúš Porubský, Brand Manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025
1 min. doba čtení

TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025

Meta testuje reklamy ve WhatsAppu, TikTok mění hru v prodeji přes video, Facebook slučuje videa do Reels, Pinterest redefinuje, jak hledáme produkty, a Microsoft ukazuje, že má co říct i v oblasti reklamy. Tento díl Mudrovačky je nabitý praktickými tipy a trendy, které vám pomohou neztratit se v online prostoru, ve kterém denně vidíte stovky […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge