„Zdvojnásobíme počet produktů a funkcí, které pomohou přejít lidem z fáze inspirace do fáze rozhodování,“ vysvětluje Andréa Mallard, marketingová ředitelka Pinterestu.
Nové nákupní funkce
Your Shop
Váš obchod je novou vstupní branou do nákupní služby Pinterestu, který bude poháněn „algoritmem chuti“. Každému přispěvateli se zobrazí přizpůsobená nákupní stránka složená z obsahu od tvůrců a značek na základě jeho vlastních jedinečných preferencí a stylů. Služba Your Shop je v současnosti ve verzi beta přístupná pro americké uživatele služby Pinner a později letos bude spuštěna pro celé publikum v USA a později i v dalších zemích.
Pokladna
Checkout je funkce, která umožňuje kupujícím nakupovat, aniž by opustili Pinterest, čímž se vyhnou přesměrování. Checkout je nyní k dispozici také v beta verzi pro vybrané obchodníky Shopify v USA.
Rozhraní nákupního API
Pinterest usnadňuje obchodníkům vytváření a nahrávání katalogů prostřednictvím Pinterestu, aby se platforma mohla stát prodejním místem pro obchodníky všech velikostí. Sezóna výprodejů? Vaše ceny jsou již aktualizovány ve službě Pinterest.
Nástroj pro přizpůsobení trendů
Tvůrci, inzerenti a obchodníci budou moci v reálném čase zjišťovat, co je trendové v rámci Pinterestu a mezi jejich zapojenými uživateli. Umožní jim aktualizovat obsah, kampaně, merchandising v souladu s trendy, o kterých vědí, že jsou pro jejich publikum nejdůležitější.
Timebay.com zároveň avizuje, že Pinterest představil nový výzkum o „inspiraci“. Ten odhalil, že když se lidé cítí inspirováni, je pravděpodobnější, že budou také jednat. Uživatelé ve Spojeném království vnímají Pinterest jako prostor, kde se cítí pozitivně (77 %), což vede k tomu, že nakupující na této platformě každý měsíc převyšují výdaje lidí na jiných platformách o 40 %.
Další podrobnosti naleznete na webové stránce Pinterest Business.