2 min. doba čtení

Ocenění na Golden Drum získali také slovenští a čeští zástupci

LePub byl na festivalu kreativity Golden Drum vyhlášen agenturou roku a trofej pro nezávislou agenturu roku získala slovenská agentura This Is Locco.

Ocenění na Golden Drum získali také slovenští a čeští zástupci

Předáno více než 100 ocenění

Na festivalu kreativity Golden Drum ve slovinské Portoroži byly rozdány všechny trofeje. Celkem bylo rozdáno 12 Grand Prix, 29 zlatých, 37 stříbrných a 50 bronzových ocenění. Trofej pro agenturu roku získala agentura LePub a cenu pro síť roku si odnesla společnost McCann Worldgroup. Titul Nezávislá agentura roku získala bratislavská agentura This is Locco.

Nejúspěšnější značkou letošního ročníku byla Mastercard, která posbírala ocenění zejména za projekt Where To Settle, který již zaznamenal výrazný úspěch na letošním ročníku Cannes Lions. Jeden z tvůrců této kampaně – Marcin Sosiński z McCann Poland – byl také vyhlášen kreativním ředitelem roku.

Týdenní podcast UPdate

Titul Produkční agentura roku získala izraelská společnost Mud production a titul Digitální agentura roku získala MRM Romania. Trofej pro Mediální agenturu roku, která byla letos udělena poprvé, putovala rovněž do Rumunska – získala ji UM Romania, ale třetí místo obsadili čeští zástupci a Hero & Outlaw s Mediabrands CZ.

Golden Drum udělil také cenu pro nejúspěšnější agenturu v jadranském regionu, kterou získala Via Media z Bosny a Hercegoviny.
Nejnovějším členem Síně slávy Golden Drum se oficiálně stal Catalin Dobre, Co-CEO a Chief Creative Officer společnosti McCann Worldgroup Romania a regionální kreativní ředitel McCann pro střední a východní Evropu, jehož jmenování festival oznámil již v květnu.

Credit: Mam.cz

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi
4 min. doba čtení

Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi

Značky roky optimalizovaly obsah pro vyhledávače. Dnes se ale mění samotný způsob, jak lidé hledají informace, a spolu s tím i to, jak se rozhodují. Namísto krátkých dotazů se ptají na konkrétní věci, které jsou pro ně důležité. To, co bylo kdysi úsměvné, je dnes standardem, kterému se v online byznysu musíme přizpůsobit.

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?
3 min. doba čtení

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?

Vracení zboží bylo dlouho znakem dobrého zákaznického servisu. Rychlá refundace, bez otázek, bez problémů. Dnes se však mění na zkoušku důvěry v očích zákazníků i samotných značek. Data ze zahraničí ukazují, že vratek pomalu ubývá, ale zákazníci je vnímají citlivěji než před rokem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování
3 min. doba čtení

Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování

Na Pinterestu už nepůjde jen snít o dokonalém stylu nebo bydlení. Půjde i nakupovat. Platforma mění své nástěnky na inteligentní nástroje, které vám pomohou přejít od inspirace rovnou k nákupu. Novinky se postupně zavádějí po celém světě, přičemž testování začalo v USA a Kanadě.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe