Předáno více než 100 ocenění
Na festivalu kreativity Golden Drum ve slovinské Portoroži byly rozdány všechny trofeje. Celkem bylo rozdáno 12 Grand Prix, 29 zlatých, 37 stříbrných a 50 bronzových ocenění. Trofej pro agenturu roku získala agentura LePub a cenu pro síť roku si odnesla společnost McCann Worldgroup. Titul Nezávislá agentura roku získala bratislavská agentura This is Locco.
Nejúspěšnější značkou letošního ročníku byla Mastercard, která posbírala ocenění zejména za projekt Where To Settle, který již zaznamenal výrazný úspěch na letošním ročníku Cannes Lions. Jeden z tvůrců této kampaně – Marcin Sosiński z McCann Poland – byl také vyhlášen kreativním ředitelem roku.
Titul Produkční agentura roku získala izraelská společnost Mud production a titul Digitální agentura roku získala MRM Romania. Trofej pro Mediální agenturu roku, která byla letos udělena poprvé, putovala rovněž do Rumunska – získala ji UM Romania, ale třetí místo obsadili čeští zástupci a Hero & Outlaw s Mediabrands CZ.
Golden Drum udělil také cenu pro nejúspěšnější agenturu v jadranském regionu, kterou získala Via Media z Bosny a Hercegoviny.
Nejnovějším členem Síně slávy Golden Drum se oficiálně stal Catalin Dobre, Co-CEO a Chief Creative Officer společnosti McCann Worldgroup Romania a regionální kreativní ředitel McCann pro střední a východní Evropu, jehož jmenování festival oznámil již v květnu.
Credit: Mam.cz