2 min. doba čtení

Ocenění na Golden Drum získali také slovenští a čeští zástupci

LePub byl na festivalu kreativity Golden Drum vyhlášen agenturou roku a trofej pro nezávislou agenturu roku získala slovenská agentura This Is Locco.

Ocenění na Golden Drum získali také slovenští a čeští zástupci

Předáno více než 100 ocenění

Na festivalu kreativity Golden Drum ve slovinské Portoroži byly rozdány všechny trofeje. Celkem bylo rozdáno 12 Grand Prix, 29 zlatých, 37 stříbrných a 50 bronzových ocenění. Trofej pro agenturu roku získala agentura LePub a cenu pro síť roku si odnesla společnost McCann Worldgroup. Titul Nezávislá agentura roku získala bratislavská agentura This is Locco.

Nejúspěšnější značkou letošního ročníku byla Mastercard, která posbírala ocenění zejména za projekt Where To Settle, který již zaznamenal výrazný úspěch na letošním ročníku Cannes Lions. Jeden z tvůrců této kampaně – Marcin Sosiński z McCann Poland – byl také vyhlášen kreativním ředitelem roku.

Týdenní podcast UPdate

Titul Produkční agentura roku získala izraelská společnost Mud production a titul Digitální agentura roku získala MRM Romania. Trofej pro Mediální agenturu roku, která byla letos udělena poprvé, putovala rovněž do Rumunska – získala ji UM Romania, ale třetí místo obsadili čeští zástupci a Hero & Outlaw s Mediabrands CZ.

Golden Drum udělil také cenu pro nejúspěšnější agenturu v jadranském regionu, kterou získala Via Media z Bosny a Hercegoviny.
Nejnovějším členem Síně slávy Golden Drum se oficiálně stal Catalin Dobre, Co-CEO a Chief Creative Officer společnosti McCann Worldgroup Romania a regionální kreativní ředitel McCann pro střední a východní Evropu, jehož jmenování festival oznámil již v květnu.

Credit: Mam.cz

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?
4 min. doba čtení

Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?

Značky stojí před důležitou výzvou, jak změnit způsob zobrazování mužů ve svých kampaních. Podle nedávné zprávy společnosti Kantar se moderní publikum neumí ztotožnit se zažitými stereotypy o silných a nezdolných mužích. a k růstu značky. Podívejme se na závěry, ze kterých může e-commerce čerpat a využít je ve svůj prospěch.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+