2 min. doba čtení

Obchodní cíle a mediální aktivity se rozcházejí. Většina lidí z PR neumí prokázat účinnost své práce

Nedávný průzkum CoverageBook mezi více než 350 vedoucími pracovníky v oblasti PR a marketingu uvádí, že pouze třetina profesionálů v oblasti PR dokáže efektivně sladit své aktivity s obchodními cíli.

Obchodní cíle a mediální aktivity se rozcházejí. Většina lidí z PR neumí prokázat účinnost své práce
Zdroj: Depositphotos

Tento nesoulad mezi tím, jak odvětví PR měří svůj úspěch, a tím, co očekává obchodní oddělení, je stále zřetelnější. V důsledku této nejistoty dochází ke snižování rozpočtů – až 31 % respondentů uvedlo, že v roce 2023 zaznamenali škrty.

Pouze 41 % respondentů ve Velké Británii a 34 % respondentů v USA zohledňuje při měření dopadu své práce nové obchodní a prodejní procesy. Ještě méně pracovníků se na tyto aspekty zaměřuje při rozhodování o investicích – pouze 14 % britských a 13 % amerických respondentů.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Průzkum také ukázal, že pracovníci PR se zaměřují především na obsah, který vytvářejí a na publikum, které oslovují. Celých 96 % z nich uvedlo cílovou skupinu jako klíčový faktor pro měření úspěchu, zatímco 66 % zdůraznilo význam pokrytí, kterého jejich sdělení a kampaně dosáhly.

Tyto údaje pocházejí z tiskové zprávy společnosti CoverageImpact, která nabízí jako řešení svůj bezplatný nástroj pro zjednodušení PR reportingu a měření dopadu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+