Pozvání na další z našich rozhovorů přijal Jindřich Fáborský, zakladatel a pořadatel Marketing festivalu, jednoho z největších festivalů tohoto typu ve střední Evropě. Budeme hovořit o tom, jak se taková akce organizuje, proč je dnes problém získat kvalitního speakera a jak na takovou konferenci přilákat lidi. Jindřich nám vysvětlí, proč to nevyšlo s plánovanou konferencí PPC Tribe v Británii, přičemž nám dokonce prozradí, kolik na ní prodělal. Kromě různých projektů Jindřich vede i známý kurz Digisemester. Čím se liší od jiných kurzů a v čem vidí jeho největší přidanou hodnotu? Poslechněte si rozhovor s naším hostem.
Zakladatel a vedoucí projektu Ecommerce Bridge. Online marketingu se věnuje přes 10 let a kromě Ecommerce Bridge vede i Affiliate síť Dognet.
Jsme lokální affiliate síť, která na 100% rozumí trhu. Zastřešujeme více než 300 kampaní a máme přes 3100 publisherů. Od roku 2013 jsme inzerentům přinesli 483 004 konverzí a publisherům jsme vyplatili provize v celkové výši 1 756 335 €.
Pravidelné novinky, rozhovory a stálý obsah pro majitele e-shopů a ecommerce marketéry. To je Ecommerce Bridge.
Pravidlené novinky, rozhovory a dlhobobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.