2min. doba čtení

O TOM, PROČ JE MARKETING FESTIVAL I PO LETECH STÁLE VYPRODANÝ (Jindřich Fáborský, CEO)

Pozvání na další z našich rozhovorů přijal Jindřich Fáborský, zakladatel a pořadatel Marketing festivalu, jednoho z největších festivalů tohoto typu ve střední Evropě. Budeme hovořit o tom, jak se taková akce organizuje, proč je dnes problém získat kvalitního speakera a jak na takovou konferenci přilákat lidi. Jindřich nám vysvětlí, proč to nevyšlo s plánovanou konferencí PPC Tribe v Británii, přičemž nám dokonce prozradí, kolik na ní prodělal. Kromě různých projektů Jindřich vede i známý kurz Digisemester. Čím se liší od jiných kurzů a v čem vidí jeho největší přidanou hodnotu? Poslechněte si rozhovor s naším hostem.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

V rozhovoru s Jindřichem se dozvíte:

  • V jakém stádiu jsou aktuální přípravy na Marketing festival, a co všechno ještě chybí.
  • Co zabere nejvíc času během přípravy.
  • Podle čeho se vybírá dobrý speaker a proč je dnes tak těžké ho sehnat.
  • Co způsobilo tvz. „konferenční boom”?
  • Co se nepovedlo na prvním ročníku Marketing festivalu v roce 2013?
  • Proč nevyšla konference PPC Tribe plánovaná v Británii?
  • Kolik na ní Jindřich prodělal?
  • Čím se Digisemester liší od jiných kurzů.
  • Co je pro úspěch konference podle Jindřicha nejdůležitější?
  • Proč má Marketing festival v současnosti jednotnou cenu za lístek?
  • Podle čeho se vybírá místo konání.
  • Jaká je spolupráce mezi Marketing festivalem a jeho partnery.
  • Jak podle Jindřicha propagovat konferenci – co podle něj funguje.
  • Jak dopadla poslední kampaň personalizovaných lístků a splnila očekávání?

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Affiliate síť Dognet
Tento článek ti přináší

Affiliate síť Dognet

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+