
V rozhovoru s Jindřichem se dozvíte:
- V jakém stádiu jsou aktuální přípravy na Marketing festival, a co všechno ještě chybí.
- Co zabere nejvíc času během přípravy.
- Podle čeho se vybírá dobrý speaker a proč je dnes tak těžké ho sehnat.
- Co způsobilo tvz. „konferenční boom”?
- Co se nepovedlo na prvním ročníku Marketing festivalu v roce 2013?
- Proč nevyšla konference PPC Tribe plánovaná v Británii?
- Kolik na ní Jindřich prodělal?
- Čím se Digisemester liší od jiných kurzů.
- Co je pro úspěch konference podle Jindřicha nejdůležitější?
- Proč má Marketing festival v současnosti jednotnou cenu za lístek?
- Podle čeho se vybírá místo konání.
- Jaká je spolupráce mezi Marketing festivalem a jeho partnery.
- Jak podle Jindřicha propagovat konferenci – co podle něj funguje.
- Jak dopadla poslední kampaň personalizovaných lístků a splnila očekávání?