2min. doba čtení

O TOM, PROČ JE MARKETING FESTIVAL I PO LETECH STÁLE VYPRODANÝ (Jindřich Fáborský, CEO)

Pozvání na další z našich rozhovorů přijal Jindřich Fáborský, zakladatel a pořadatel Marketing festivalu, jednoho z největších festivalů tohoto typu ve střední Evropě. Budeme hovořit o tom, jak se taková akce organizuje, proč je dnes problém získat kvalitního speakera a jak na takovou konferenci přilákat lidi. Jindřich nám vysvětlí, proč to nevyšlo s plánovanou konferencí PPC Tribe v Británii, přičemž nám dokonce prozradí, kolik na ní prodělal. Kromě různých projektů Jindřich vede i známý kurz Digisemester. Čím se liší od jiných kurzů a v čem vidí jeho největší přidanou hodnotu? Poslechněte si rozhovor s naším hostem.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V rozhovoru s Jindřichem se dozvíte:

  • V jakém stádiu jsou aktuální přípravy na Marketing festival, a co všechno ještě chybí.
  • Co zabere nejvíc času během přípravy.
  • Podle čeho se vybírá dobrý speaker a proč je dnes tak těžké ho sehnat.
  • Co způsobilo tvz. „konferenční boom”?
  • Co se nepovedlo na prvním ročníku Marketing festivalu v roce 2013?
  • Proč nevyšla konference PPC Tribe plánovaná v Británii?
  • Kolik na ní Jindřich prodělal?
  • Čím se Digisemester liší od jiných kurzů.
  • Co je pro úspěch konference podle Jindřicha nejdůležitější?
  • Proč má Marketing festival v současnosti jednotnou cenu za lístek?
  • Podle čeho se vybírá místo konání.
  • Jaká je spolupráce mezi Marketing festivalem a jeho partnery.
  • Jak podle Jindřicha propagovat konferenci – co podle něj funguje.
  • Jak dopadla poslední kampaň personalizovaných lístků a splnila očekávání?

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Tento článek ti přináší

Affiliate síť Dognet

Jsme lokální affiliate síť, která na 100% rozumí trhu. Zastřešujeme více než 900 kampaní a máme přes 5500 publisherů. Od roku 2013 jsme inzerentům přinesli 3, 500 000 konverzí a publisherům jsme vyplatili provize v celkové výši <span data-dognetstats="provisions" data-currency="EUR">9 952 208</span> €.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek