Zajímá mě
20. listopadu 2018

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge
20. listopadu 2018

O TOM, PROČ JE MARKETING FESTIVAL I PO LETECH STÁLE VYPRODANÝ (Jindřich Fáborský, CEO)

2 min čtení

Pozvání na další z našich rozhovorů přijal Jindřich Fáborský, zakladatel a pořadatel Marketing festivalu, jednoho z největších festivalů tohoto typu ve střední Evropě. Budeme hovořit o tom, jak se taková akce organizuje, proč je dnes problém získat kvalitního speakera a jak na takovou konferenci přilákat lidi. Jindřich nám vysvětlí, proč to nevyšlo s plánovanou konferencí PPC Tribe v Británii, přičemž nám dokonce prozradí, kolik na ní prodělal. Kromě různých projektů Jindřich vede i známý kurz Digisemester. Čím se liší od jiných kurzů a v čem vidí jeho největší přidanou hodnotu? Poslechněte si rozhovor s naším hostem.

V rozhovoru s Jindřichem se dozvíte:

  • V jakém stádiu jsou aktuální přípravy na Marketing festival, a co všechno ještě chybí.
  • Co zabere nejvíc času během přípravy.
  • Podle čeho se vybírá dobrý speaker a proč je dnes tak těžké ho sehnat.
  • Co způsobilo tvz. „konferenční boom”?
  • Co se nepovedlo na prvním ročníku Marketing festivalu v roce 2013?
  • Proč nevyšla konference PPC Tribe plánovaná v Británii?
  • Kolik na ní Jindřich prodělal?
  • Čím se Digisemester liší od jiných kurzů.
  • Co je pro úspěch konference podle Jindřicha nejdůležitější?
  • Proč má Marketing festival v současnosti jednotnou cenu za lístek?
  • Podle čeho se vybírá místo konání.
  • Jaká je spolupráce mezi Marketing festivalem a jeho partnery.
  • Jak podle Jindřicha propagovat konferenci – co podle něj funguje.
  • Jak dopadla poslední kampaň personalizovaných lístků a splnila očekávání?

Autor článku

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge

Zakladatel a vedoucí projektu Ecommerce Bridge. Online marketingu se věnuje přes 10 let a kromě Ecommerce Bridge vede i Affiliate síť Dognet.

Tento článek přináší

Jsme lokální affiliate síť, která na 100% rozumí trhu. Zastřešujeme více než 300 kampaní a máme přes 3100 publisherů. Od roku 2013 jsme inzerentům přinesli 483 004 konverzí a publisherům jsme vyplatili provize v celkové výši 1 756 335 €.