
Rozhovor s Mišom je zaměřen na téma prodeje vlastního média. V úvodě si probereme, jaké jsou při prodeji možnosti a porovnáme si jednotlivé výhody a nevýhody. Dále budeme rozebírat, jakou úlohu v současnosti, při vydělávání peněz na internetu, hrají bannery a jestli na ně může mít mediální dům nějaký vliv.
Mišo nám následně představí, jaké online výstupy přinášejí jejich webu největší návštěvnost a jaká je jejich dlouhodobá strategie. Dotkneme se aktuálního tématu evropských regulací Googlu a Facebooku, vysvětlíme si, v čem je problém. Bavit se budeme i o „instant articles” na Facebooku a o případných nástrahách při jejich používání z dlouhodobého hlediska. A v neposlední řadě se s námi Mišo podělí o své úvahy, proč svoje médium zatím neprodal a jak se na věc dívá do budoucna.
V tomto článku se dozvíte:
- Jaké jsou možnosti při prodeji vlastního média a jejich výhody i nevýhody.
- Jakou roli při vydělávání peněz na webu hrají bannery.
- Jaké online výstupy a strategie se dají využít při zvyšování návštěvnosti?
- V čem je problém při evropských regulacích, týkajících se Googlu a Facebooku.
- V čem je problém v současném modelu vyhledávání na Googlu.
- Jak se dají využít „instant articles” na Facebooku a jaké jsou nástrahy této strategie z dlouhodobého hlediska.
- Kdy je ten správný čas na prodej vlastního média.