2min. doba čtení

O tom, kdy se médium vyplatí prodat a proč to sám ještě neudělal (Mišo Chabada, MôjAndroid.sk)

Mišo Chabada  je zakladatel nejčtenějšího webu o chytrých telefonech na Slovensku (mojandroid.sk)  a v našem rozhovoru nám prozradí, proč svoje médium ještě neprodal i přesto, že dostal nejrůznější nabídky.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Rozhovor s Mišom je zaměřen na téma prodeje vlastního média. V úvodě si probereme, jaké jsou při prodeji možnosti a porovnáme si jednotlivé výhody a nevýhody. Dále budeme rozebírat, jakou úlohu v současnosti, při vydělávání peněz na internetu, hrají bannery a jestli na ně může mít mediální dům nějaký vliv.

Mišo nám následně představí, jaké online výstupy přinášejí jejich webu největší návštěvnost a jaká je jejich dlouhodobá strategie. Dotkneme se aktuálního tématu evropských regulací Googlu a Facebooku, vysvětlíme si, v čem je problém. Bavit se budeme i o „instant articles” na Facebooku a o případných nástrahách při jejich používání z dlouhodobého hlediska. A v neposlední řadě se s námi Mišo podělí o své úvahy, proč svoje médium zatím neprodal a jak se na věc dívá do budoucna.

V tomto článku se dozvíte:

  • Jaké jsou možnosti při prodeji vlastního média a jejich výhody i nevýhody.
  • Jakou roli při vydělávání peněz na webu hrají bannery.
  • Jaké online výstupy a strategie se dají využít při zvyšování návštěvnosti?
  • V čem je problém při evropských regulacích, týkajících se Googlu a Facebooku.
  • V čem je problém v současném modelu vyhledávání na Googlu.
  • Jak se dají využít „instant articles” na Facebooku a jaké jsou nástrahy této strategie z dlouhodobého hlediska.
  • Kdy je ten správný čas na prodej vlastního média.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+