2min. doba čtení

O „seniorech“ v reklamních agenturách a o tom, jak si je udržet (Maru Mitlíková, TRIAD)

V rozhovoru s Maru Mitlíkovou jsme hovořili o tom, kdo je vlastně „senior”, jakou zastává roli v reklamní agentuře a jak zabezpečit, aby z ní neodešel. Maru, ředitelka reklamní agentury Triad nám navíc poodhalila, jak u nich věci fungují.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V našem rozhovoru budeme hovořit především o „seniorech”. O tom, jak fungují v reklamních agenturách a jak rychle mohou tuto pozici zastávat. Dále si porovnáme výhody a nevýhody, pokud se ,,senioři” rozhodnou pracovat jako freelanceři a založí si vlastní agenturu. Maru nám představí, jak funguje reklamní agentura Triad, jakou má strukturu, jak si získává nové klienty a jak u nich probíhají stáže pro studenty. Na závěr si řekneme, kdy je pro klienta výhodnější lokální agentura a kdy se vyplatí spolupracovat s tou, která sídlí úplně jinde.

Co se v našem rozhovoru dozvíte:

  • Kdo je vlastně „senior”, jaká je jeho hlavní úloha a jak rychle se jím může někdo stát.
  • Jak si seniory udržet, aby neodešli pracovat jinam, nebo nezačali na vlastní pěst.
  • Kdo by měl být přítomen na schůzi, když se domlouvá nějaký „deal”.
  • Je pro klienta lepší lokální reklamní agentura, nebo může sídlit i na druhém konci Slovenska?

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek