Zajímá mě
17. října 2018

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge
17. října 2018

O „seniorech“ v reklamních agenturách a o tom, jak si je udržet (Maru Mitlíková, TRIAD)

2 min čtení

V rozhovoru s Maru Mitlíkovou jsme hovořili o tom, kdo je vlastně „senior”, jakou zastává roli v reklamní agentuře a jak zabezpečit, aby z ní neodešel. Maru, ředitelka reklamní agentury Triad nám navíc poodhalila, jak u nich věci fungují.

V našem rozhovoru budeme hovořit především o „seniorech”. O tom, jak fungují v reklamních agenturách a jak rychle mohou tuto pozici zastávat. Dále si porovnáme výhody a nevýhody, pokud se ,,senioři” rozhodnou pracovat jako freelanceři a založí si vlastní agenturu. Maru nám představí, jak funguje reklamní agentura Triad, jakou má strukturu, jak si získává nové klienty a jak u nich probíhají stáže pro studenty. Na závěr si řekneme, kdy je pro klienta výhodnější lokální agentura a kdy se vyplatí spolupracovat s tou, která sídlí úplně jinde.

Co se v našem rozhovoru dozvíte:

  • Kdo je vlastně „senior”, jaká je jeho hlavní úloha a jak rychle se jím může někdo stát.
  • Jak si seniory udržet, aby neodešli pracovat jinam, nebo nezačali na vlastní pěst.
  • Kdo by měl být přítomen na schůzi, když se domlouvá nějaký „deal”.
  • Je pro klienta lepší lokální reklamní agentura, nebo může sídlit i na druhém konci Slovenska?

Autor článku

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge

Zakladatel a vedoucí projektu Ecommerce Bridge. Online marketingu se věnuje přes 10 let a kromě Ecommerce Bridge vede i Affiliate síť Dognet.

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.