
V našem rozhovoru budeme hovořit především o „seniorech”. O tom, jak fungují v reklamních agenturách a jak rychle mohou tuto pozici zastávat. Dále si porovnáme výhody a nevýhody, pokud se ,,senioři” rozhodnou pracovat jako freelanceři a založí si vlastní agenturu. Maru nám představí, jak funguje reklamní agentura Triad, jakou má strukturu, jak si získává nové klienty a jak u nich probíhají stáže pro studenty. Na závěr si řekneme, kdy je pro klienta výhodnější lokální agentura a kdy se vyplatí spolupracovat s tou, která sídlí úplně jinde.
Co se v našem rozhovoru dozvíte:
- Kdo je vlastně „senior”, jaká je jeho hlavní úloha a jak rychle se jím může někdo stát.
- Jak si seniory udržet, aby neodešli pracovat jinam, nebo nezačali na vlastní pěst.
- Kdo by měl být přítomen na schůzi, když se domlouvá nějaký „deal”.
- Je pro klienta lepší lokální reklamní agentura, nebo může sídlit i na druhém konci Slovenska?