1 min. doba čtení

Novým provozním ředitelem Rohlik.cz je Erwin Brunner

Potravinový e-shop Rohlik.cz oznámil nový přírůstek do managementu. Provozním ředitelem (COO) se stane někdejší ředitel distribučních center Amazonu pro střední Evropu Erwin Brunner.

Novým provozním ředitelem Rohlik.cz je Erwin Brunner
Zdroj: E15

Nový přírůstek v managementu

Manažer v posledních dvou letech působil na pozici evropského provozního viceprezidenta americké rozvážkové firmy Gopuff. Předtím pro Amazon rozjížděl středoevropská distribuční centra, včetně například skladů v české Dobrovízi.

V Rohlíku má mít na starosti zejména provoz a rozvoj logistiky.

V managementu firmy doplní CEO Tomáše Čupra, výkonného ředitele pro zahraniční trhy Olina Nováka, finanční ředitelku Vinetu Bajaj, která do firma nastoupila začátkem roku, technického ředitele Ondřeje Klamta, obchodního ředitele Marka Hübneraa HR ředitelku Alžbětu Doležalová.

Rohlík.cz podniká kromě Česka také v Maďarsku, Rakousku, Německu a Rumunsku. Za rok 2022 firma ohlásila tržby v přepočtu přes 13 miliard Kč. Na českém trhu byla podle svého šéfa Tomáše Čupra zisková, celkově ale kvůli investicím do expanze skončila v provozní ztrátě. Rozbíhá pilotní provoz v italském Miláně a chystá spuštění služeb ve španělském Madridu.

Credit: Lupa.cz

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak na marketing s Meta Reels: Proč 80 % zákazníků nakupuje po shlédnutí Reels
3 min. doba čtení

Jak na marketing s Meta Reels: Proč 80 % zákazníků nakupuje po shlédnutí Reels

V nejnovější příručce od Mety se dozvídáme, jak mohou značky efektivně využívat Meta Reels k posílení svých marketingových kampaní a dosahování skutečných výsledků. Zde je shrnutí nejdůležitějších faktů a doporučení, která by měl o tomto výkonném video formátu vědět každý, kdo se pohybuje v e-commerce.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Televize už není jen televize. Jak se mění sledování videoobsahu a co to znamená pro značky
3 min. doba čtení

Televize už není jen televize. Jak se mění sledování videoobsahu a co to znamená pro značky

Jak dnes funguje sledování videoobsahu? Co lidé považují za „televizi“ a kde reklama funguje nejlépe? CTV zatím není středobodem pozornosti našeho e-commerce, ale vývoj v zahraničí naznačuje, že by se to mohlo brzy změnit. Nová studie RTL AdAlliance přináší jasná data a trendy, které se vyplatí sledovat. A ukazuje, že o úspěchu videa nerozhoduje technologie, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+