2 min. doba čtení

Nový průvodce TikToku ukazuje, jak na kreativní strategii

TikTok se snaží dokázat, že je plnohodnotnou reklamní platformou a že nezajímá pouze tančící děti. Letos chce pomoci malým podnikům najít na své platformě cestu k úspěchu a představuje svého třetího průvodce plného inspirace.

Nový průvodce TikToku ukazuje, jak na kreativní strategii
Zdroj: Depositphotos

TikTok vydal již třetího průvodce pro malé firmy. První obsahoval důležité dny, svátky, klíčové události a plánovač příspěvků. V dalším průvodci se věnoval valentýnským kampaním. V zatím posledním – a nejobsáhlejším – díle se na 30 stranách snaží ukázat, jak využít kreativitu. Motivuje podnikatele čísly podloženými vlastním výzkumem.

Podle TikToku až 73 % uživatelů tvrdí, že cítí hlubší vztah ke značkám, se kterými komunikují na TikToku, ve srovnání s jinými weby a aplikacemi, které používají.

Obsah je rozdělen do 3 celků o tom, jak přistupovat ke kreativitě. “Bez ohledu na velikost vašeho publika, rozsah vašeho rozpočtu nebo konkrétní obchodní cíle, kterých chcete dosáhnout, je úspěšná reklama na TikToku založena na třech klíčových obsahových krocích: nápadu, produkci a optimalizaci,” uvádí platforma.

První bod hovoří o hledání inspirace a vytváření obsahu, který upoutá pozornost. Druhá kapitola poskytuje tipy, jak natáčet a upravovat klipy, které lze použít v reklamách. Nakonec ve fázi optimalizace vysvětluje, jak nastavit reklamy, aby byly úspěšné.

Příručka je k dispozici ke stažení výměnou za vaše údaje.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+