
TikTok vydal již třetího průvodce pro malé firmy. První obsahoval důležité dny, svátky, klíčové události a plánovač příspěvků. V dalším průvodci se věnoval valentýnským kampaním. V zatím posledním – a nejobsáhlejším – díle se na 30 stranách snaží ukázat, jak využít kreativitu. Motivuje podnikatele čísly podloženými vlastním výzkumem.
Podle TikToku až 73 % uživatelů tvrdí, že cítí hlubší vztah ke značkám, se kterými komunikují na TikToku, ve srovnání s jinými weby a aplikacemi, které používají.
Obsah je rozdělen do 3 celků o tom, jak přistupovat ke kreativitě. “Bez ohledu na velikost vašeho publika, rozsah vašeho rozpočtu nebo konkrétní obchodní cíle, kterých chcete dosáhnout, je úspěšná reklama na TikToku založena na třech klíčových obsahových krocích: nápadu, produkci a optimalizaci,” uvádí platforma.
První bod hovoří o hledání inspirace a vytváření obsahu, který upoutá pozornost. Druhá kapitola poskytuje tipy, jak natáčet a upravovat klipy, které lze použít v reklamách. Nakonec ve fázi optimalizace vysvětluje, jak nastavit reklamy, aby byly úspěšné.
Příručka je k dispozici ke stažení výměnou za vaše údaje.