2 min. doba čtení

Nové poznatky o B2B kampaních na LinkedIn

Ti, kteří chtějí uspět v B2B marketingu, musí pochopit potřeby a motivace ostatních firem. Na rozdíl od B2C marketingu, který často pracuje s emocionálními podněty, B2B marketing staví na dlouhodobých vztazích, důvěře a odbornosti. To znamená, že strategie musí být přizpůsobena každému jednotlivému klientovi. Jedním slovem, je skutečně pestrý.

Nové poznatky o B2B kampaních na LinkedIn
Zdroj: Depositphotos

A pestrá je i prezentace, kterou přináší LinkedIn ve spolupráci s MAGNA Media Trials. Nejnovější výzkumy těchto společností pojednávají o klíčových faktorech, které ovlivňují úspěch v B2B reklamě. Ve volně dostupném 22stránkovém dokumentu přináší pohled na výkonnost kampaní na síti LinkedIn. Jak na to?

Videoreklamy překonávají ostatní formáty

Ukazuje se, že videoreklamy na LinkedIn jsou obzvláště účinné. V porovnání s ostatními typy reklam generují vyšší zapojení napříč klíčovými ukazateli výkonnosti. Bannerové reklamy mají také dobrou výkonnost, ale video zůstává preferovaným formátem pro lepší výsledky.

Zdroj: MAGNA Media Trials, LinkedIn

Jasnost a kreativita jdou ruku v ruce

V oblasti B2B kladou lidé s rozhodovacími pravomocemi důraz na jasná a přímočará sdělení v reklamách. I když je kreativita důležitá, jasnost by měla být hlavním cílem, aby sdělení rezonovalo s odborným publikem.

I když je jasně formulované sdělení důležité, studie tvrdí, že B2B publikum stále oceňuje kreativní a poutavý obsah. Většina současných kampaní však v tomto ohledu selhává, což poukazuje na významnou příležitost pro značky, které dokáží spojit kreativitu s jasným sdělením.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Vtipný obsah v kampaních B2B často nesplní očekávání. Pokud uvažujete o použití humoru, je důležité důkladně otestovat sdělení u cílové skupiny, abyste se vyhnuli možným úskalím.

Humor je jako sůl hlídejte si dávkování.

Studie naznačuje, že pro e-commerce profesionály může být úspěšnou strategií v oblasti B2B reklamy kombinace kreativního přístupu s jasným a stručným sdělením ve formátu videa. Zaměřte se na předání sdělení, které bude rezonovat s vaší cílovou skupinou. Chcete-li na dnešním trhu vyniknout, snažte se najít rovnováhu mezi kreativitou a profesionalitou.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
LinkedIn spouští Boost kampaně. Slibuje rozšíření dosahu a získávání leadů
4 min. doba čtení

LinkedIn spouští Boost kampaně. Slibuje rozšíření dosahu a získávání leadů

Přicházejí LinkedIn Boost kampaně – nová funkce, která firmám umožňuje propagovat příspěvky na generování leadů. Z organických příspěvků se stanou reklamy a rozšíří si dosah. Jak přistoupit k novému nástroji a jak jej efektivně jej využít? Podíváme se na to, co novinka přináší a jak ji spustit. Výhodou je, že je přístupná globálně a můžeme […]

Redakcia Redakcia
Přečíst článek
Jak vytvořit B2B marketingovou strategii v 6 krocích
3 min. doba čtení

Jak vytvořit B2B marketingovou strategii v 6 krocích

Podniky, které se snaží oslovit jiné firmy, nutně potřebují kvalitní marketingový plán. Zatímco B2C marketing staví spíše na emocionálních argumentech, B2B marketing klade důraz na vztahy a hodnotu a vyžaduje systematičtější přístup. K dosažení těchto cílů je klíčová dobře navržená B2B strategie, která podpoří dlouhodobý úspěch. Sepsali jsme pro vás pár užitečných bodů, které vám […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+