A pestrá je i prezentace, kterou přináší LinkedIn ve spolupráci s MAGNA Media Trials. Nejnovější výzkumy těchto společností pojednávají o klíčových faktorech, které ovlivňují úspěch v B2B reklamě. Ve volně dostupném 22stránkovém dokumentu přináší pohled na výkonnost kampaní na síti LinkedIn. Jak na to?
Videoreklamy překonávají ostatní formáty
Ukazuje se, že videoreklamy na LinkedIn jsou obzvláště účinné. V porovnání s ostatními typy reklam generují vyšší zapojení napříč klíčovými ukazateli výkonnosti. Bannerové reklamy mají také dobrou výkonnost, ale video zůstává preferovaným formátem pro lepší výsledky.
Jasnost a kreativita jdou ruku v ruce
V oblasti B2B kladou lidé s rozhodovacími pravomocemi důraz na jasná a přímočará sdělení v reklamách. I když je kreativita důležitá, jasnost by měla být hlavním cílem, aby sdělení rezonovalo s odborným publikem.
I když je jasně formulované sdělení důležité, studie tvrdí, že B2B publikum stále oceňuje kreativní a poutavý obsah. Většina současných kampaní však v tomto ohledu selhává, což poukazuje na významnou příležitost pro značky, které dokáží spojit kreativitu s jasným sdělením.
Vtipný obsah v kampaních B2B často nesplní očekávání. Pokud uvažujete o použití humoru, je důležité důkladně otestovat sdělení u cílové skupiny, abyste se vyhnuli možným úskalím.
Humor je jako sůl – hlídejte si dávkování.
Studie naznačuje, že pro e-commerce profesionály může být úspěšnou strategií v oblasti B2B reklamy kombinace kreativního přístupu s jasným a stručným sdělením ve formátu videa. Zaměřte se na předání sdělení, které bude rezonovat s vaší cílovou skupinou. Chcete-li na dnešním trhu vyniknout, snažte se najít rovnováhu mezi kreativitou a profesionalitou.