
Měli jsme si víc věřit
Takto shrnul výzvy při formování firmy Martin Fodora, Managing Director oravské firmy Wilsondo. Namísto příběhu, který má Wilsondo za sebou, se na věc podíval prakticky. Jak odhalovali underpriced a overpriced produkty? Co stojí za jejich maskotem? A proč se vůbec museli rebrandovat? Podělil se také o tipy, jak pracovat s marží, a prozradil, který snadno dostupný nástroj k tomu používají.

Martin Fodora, Wilsondo
Tušíte, jak frontend ovlivňuje váš e-shop?
Pokud chce online podnikání růst, nevyhne se ani techničtějším otázkám. Mário Babej ze společnosti Wame přinesl na pódium právě tato témata. Ukázal, co všechno frontend ovlivňuje, jaký má web vliv na SEO a především vysvětlil důležité faktory, které zasahují do načítání e-shopu. Připomněl, že Google bere v úvahu skóre kvality, které nastavuje na URL, což má přímý dopad na cenu PPC.

Mário Babej, Wame
Zelený přístup v dopravě? Jde to
Jak přinést do e-commerce světa více ekologických řešení? Filip Mérai z doručovatelské společnosti SPS představil přístup firmy k ekologii. Není to jen o dodávkách poháněných elektřinou, udržitelnost nacházejí v několika oblastech. V logistických centrech budují zelené střechy a na svých odběrných boxech mají solární panely. A když už jsme u boxů – ty stále zažívají svůj boom a SPS se může pochlubit 800 boxy a celkem více než 2 400 odběrnými místy!

Filip Mérai, SPS
Jak naskočit na (tu správnou) vlnu
Dominika Babulicová ze studia pro design zákaznické zkušenosti Lighting Beetle* se věnovala CX. Na různých případových studiích přiblížila, jak design služeb pomáhá firmám růst, získat loajální zákazníky a oslovit nové trhy. Jaké jsou megatrendy a jak se na ně připravit? A jak se vůbec zorientovat v ohromném množství informací? Dominika například doporučila zasadit globální trendy do lokálního kontextu.

Dominika Babulicová, Lighting Beetle*
Zkoušejte, testujte, přinášejte nové návrhy
Značku Decathlon netřeba speciálně představovat. Dominika Kurtová jako e-commerce leader firmy přiblížila způsob, jakým oslovují zákazníky a zvyšují jejich angažovanost skrze digitální aktivace. Prozradila také, jak se jim daří upoutat nové zákazníky a posílit vztahy s těmi stávajícími. V rámci své prezentace ukázala konkrétní strategie, které Decathlon využívá, a podělila se o praktické zkušenosti s budováním loajality v online prostředí.

Dominika Kurtová, Decathlon
Diskuze, kvíz a networking v plném proudu
Závěrečná panelová diskuze nabídla prostor pro otázky, které během večera zazněly, a přinesla ještě hlubší pohled na klíčová témata konference. Nechyběla ani soutěž pro pozorné účastníky, kteří si odnesli hodnotné ceny.
Každý účastník konference, ať už osobně nebo online, má přístup k záznamu z přednášky.
Po oficiálním programu následoval neformální networking, kde se diskutovalo o e-commerce trendech i osobních zkušenostech z podnikání. Prešov opět ukázal, že má silnou podnikatelskou komunitu a chuť se posouvat vpřed.
Těšíme se na další setkání! Již brzy přineseme do Trnavy zvučná jména jako Raul Rodriguez (Dajana Rodriguez), Jakub Žilincan (GymBeam), Michal Farkaš (Shoptet), Radko Litavec (VHL Europe), Tomáš Sokol (flexity). Přijďte si poslechnout odpovědi na otázky, které v byznysu řešíte každý den.
Lístky a registrace na livestream jedině na našem webu.