3 min. doba čtení

Nové podněty pro online podnikání v Prešově: Jaká byla konference Ecommerce Bridge LIVE?

Prešov opět zažil pořádnou dávku e-commerce inspirace! Na posledním Ecommerce Bridge LIVE se setkali odborníci, kteří otevřeli klíčová témata a přinesli praktické zkušenosti z online byznysu. Nechyběly zajímavé diskuse, nové kontakty a skvělá atmosféra. Jak vypadala konference na východě Slovenska?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Nové podněty pro online podnikání v Prešově: Jaká byla konference Ecommerce Bridge LIVE?

Měli jsme si víc věřit

Takto shrnul výzvy při formování firmy Martin Fodora, Managing Director oravské firmy Wilsondo. Namísto příběhu, který má Wilsondo za sebou, se na věc podíval prakticky. Jak odhalovali underpriced a overpriced produkty? Co stojí za jejich maskotem? A proč se vůbec museli rebrandovat? Podělil se také o tipy, jak pracovat s marží, a prozradil, který snadno dostupný nástroj k tomu používají.

Martin Fodora, Wilsondo

Tušíte, jak frontend ovlivňuje váš e-shop?

Pokud chce online podnikání růst, nevyhne se ani techničtějším otázkám. Mário Babej ze společnosti Wame přinesl na pódium právě tato témata. Ukázal, co všechno frontend ovlivňuje, jaký má web vliv na SEO a především vysvětlil důležité faktory, které zasahují do načítání e-shopu. Připomněl, že Google bere v úvahu skóre kvality, které nastavuje na URL, což má přímý dopad na cenu PPC.

Mário Babej, Wame

Zelený přístup v dopravě? Jde to

Jak přinést do e-commerce světa více ekologických řešení? Filip Mérai z doručovatelské společnosti SPS představil přístup firmy k ekologii. Není to jen o dodávkách poháněných elektřinou, udržitelnost nacházejí v několika oblastech. V logistických centrech budují zelené střechy a na svých odběrných boxech mají solární panely. A když už jsme u boxů – ty stále zažívají svůj boom a SPS se může pochlubit 800 boxy a celkem více než 2 400 odběrnými místy!

Filip Mérai, SPS

Jak naskočit na (tu správnou) vlnu

Dominika Babulicová ze studia pro design zákaznické zkušenosti Lighting Beetle* se věnovala CX. Na různých případových studiích přiblížila, jak design služeb pomáhá firmám růst, získat loajální zákazníky a oslovit nové trhy. Jaké jsou megatrendy a jak se na ně připravit? A jak se vůbec zorientovat v ohromném množství informací? Dominika například doporučila zasadit globální trendy do lokálního kontextu.

Dominika Babulicová, Lighting Beetle*

Zkoušejte, testujte, přinášejte nové návrhy

Značku Decathlon netřeba speciálně představovat. Dominika Kurtová jako e-commerce leader firmy přiblížila způsob, jakým oslovují zákazníky a zvyšují jejich angažovanost skrze digitální aktivace. Prozradila také, jak se jim daří upoutat nové zákazníky a posílit vztahy s těmi stávajícími. V rámci své prezentace ukázala konkrétní strategie, které Decathlon využívá, a podělila se o praktické zkušenosti s budováním loajality v online prostředí.

Dominika Kurtová, Decathlon

Diskuze, kvíz a networking v plném proudu

Závěrečná panelová diskuze nabídla prostor pro otázky, které během večera zazněly, a přinesla ještě hlubší pohled na klíčová témata konference. Nechyběla ani soutěž pro pozorné účastníky, kteří si odnesli hodnotné ceny.

Každý účastník konference, ať už osobně nebo online, má přístup k záznamu z přednášky.

Po oficiálním programu následoval neformální networking, kde se diskutovalo o e-commerce trendech i osobních zkušenostech z podnikání. Prešov opět ukázal, že má silnou podnikatelskou komunitu a chuť se posouvat vpřed.

Těšíme se na další setkání! Již brzy přineseme do Trnavy zvučná jména jako Raul Rodriguez (Dajana Rodriguez), Jakub Žilincan (GymBeam), Michal Farkaš (Shoptet), Radko Litavec (VHL Europe), Tomáš Sokol (flexity). Přijďte si poslechnout odpovědi na otázky, které v byznysu řešíte každý den.

Lístky a registrace na livestream jedině na našem webu.

Sdílet článek
Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge

Starám se o obsah na ecommercebridge.sk a ecommercebridge.cz. 💌 Filtruji témata z oblasti e-commerce a marketingu, abyste měli vše na jednom místě a získali přehled o tom, co se děje doma i ve světě. Tvořím i časopis Ecommerce Bridge. 📰

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Shopcamp sází na poctivý obsah
3 min. doba čtení

Shopcamp sází na poctivý obsah

Co spojuje řízení miliardových obratů, škálování značek do zahraničí, influencer marketing, data v HR a neustálý souboj mezi performance a budováním brandu? Všechny tyhle výzvy řeší e-commerce profesionálové každý den – a právě na ně se letos zaměří Shopcamp. Konference pro e-commerce profesionály se vrací 17. září na ČVUT v Praze a její program se […]

Redakce Redakce
Bezplatný webinář o technickém SEO, který vám pomůže získat lepší konverze a ušetřit na reklamě
2 min. doba čtení

Bezplatný webinář o technickém SEO, který vám pomůže získat lepší konverze a ušetřit na reklamě

Pomalý a špatně optimalizovaný web je v současnosti nejčastějším scénářem, kvůli kterému mnoho společností přichází o tisíce eur měsíčně. Proč tomu tak je, se dozvíte v bezplatném webináři, který pořádá TechSEO Vitals poprvé i v Česku.

Martin Štěpánek Martin Štěpánek
Konzultant technického SEO a optimalizácie rýchlosti stránok, TechSEO Vitals
Co zaznělo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslední konferencí před letní pauzou?
6 min. doba čtení

Co zaznělo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslední konferencí před letní pauzou?

Plné sály, upřímné diskuse a energie, kterou online prostě nevytvoříte. I tentokrát se potvrdilo, že když se potká komunita lidí, kteří se e-commerce nejen věnují, ale skutečně ji žijí, vzniká něco víc než jen konference. Na pódiu se vystřídali řečníci s rozdílnými pohledy – od výkonu až po budování značky, od stability v době poklesu […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge